![]() |
na 1 dag.."ik hou van je..??"
gister ging ik uit en ontmoete een leuke jongen aan de bar en na een half uur (!) waren we al aan et zoenen
maar nu laat hij nix meer van zich horen hij zei gister wel ik hou van je terwijl we elkaar net een paar uur kende.... maar nu heb k tog het gevoel dat ik em mis is dit normaal en dat ik hou van je zou dat egt zijn of was et meer een one night?? laat et maar even weten xx me |
sounds like a real jerk
|
Mja .. lijkt me duidelijk een one night stand.. in ieder geval van zijn kant..
enne ik hou van ej na een paar uur :eek: nehh kan niet.. |
ga op zoek naar een anders, hij is niet helemaal honderd
|
player..
Ook al zou hij geschikt voor jou zijn, ik zou persoonlijk niets willen met iemand die iemand (jij dus in en deze situatie) na een half uurtje kletsen zoent, ik weet natuurlijk niet hoe jij daarover denkt... |
Jij denkt dat ie na een half uur van je zou kunnen houden?!?
Denk eerder dat ie gewoon weer eens een keertje wilde scoren... Waarheid is hard. |
Ik denk dat je zelf wel weet wat het antwoord is?
|
Citaat:
En nee na 1 dag ik hou van je is zo fout. Zulk soort mensen weten niet wat houden van betekent en inhoud |
Je moet echt niet denken dat ie echt van je houdt, dat kan namelijk niet na 1 dag. Zeker niet als je elkaar alleen even in de kroeg gezien hebt. Dat ie niks van zich laa5 horen is heel jammer voor jou, kan jij hem niet bellen?
Als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat t voor hem maar voor een avondje was... |
Idd. houden van heb je niet na een half uurtje (n)
anders snap ik niet wat dat inhoud, maar in mij optiek komt dat pas na een tijd. Verliefd, Oké dat kan, maar 'houden van' , dat niet. Wel zeer matig van hem dan. |
Als je "houden van" definiëert als: je zoent lekker en ik kan wel grappig met je praten, dan kun je wel na een uurtje van iemand houden ja :D
|
Citaat:
en heb em ook al gemailt maar nog nix terug gekrijgt maar ja hij woont in een internaat met 30 anderen dus ja ... kan er ook mee te maken hebben ik weet et niet |
Als ik dit zo hoor zou ik er maar ver van blijven.
|
"ik hou van je" zeggen na een paar uur? *rent hard weg*
|
Citaat:
|
Citaat:
daar trap j toch niet echt serieus nog in ook nog he?! :eek: |
ach ja, ze schreef toch ook gekrijgt of niet dan?
|
Citaat:
|
Die gozer is niets waar, gewoon een doorsnee player. :)
|
Citaat:
|
ik hou van je kan niet zo snel...
eerst ben je verliefd, en na een tijdje, paar maanden misschien ga je egt van mekaar houden.... tog? al is: luf ya dan weer wat anders dan: ik hou van je.. vind ik tenminste. haha *is verliefd* |
Citaat:
Toen ik het zei meende ik het, dat was ook na een paar uurtjes. |
waarschijnlijk dacht hij dat je dit graag zou willen horen, en dat je misschien sneller met m naar bed zou gaan, oid.
heb de rest van de reacties niet gelezen, ik hoop dat niet iemand exact hetzelfde heeft opgeschreven... :o |
ik neem aan dat deze jongeman iets teveel had gedronken :)
|
ik vind het gewoon een afknapper als iemand dat zo snel zegt
|
Citaat:
Jij weet echt niet wat houden van is, daar ben ik wel behoorlijk van overtuigd na deze post van je. [/Clichemode] |
Sorry hoor, maar als iemand na een paar uur tegen mij al over 'houden van' begint, ren ik toch net zo hard weg!
Hoewel ik dan netjes even zou telefoneren dat zoiets niet de juiste invalshoek zou zijn, begrijp ik zijn beweegredenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is mogelijk ook al beweren mensen van niet. |
Citaat:
Dat is heel wat anders. Mijn fout . Sorry :( . |
het is een beetje de vraag wat je onder "houden van" verstaat. Als ik iets heel lekkers heb gegeten kan ik direct zeggen dat ik er van houdt. Meestal na 1 hap al. Alleen bij mensen is het toch wat anders. Maar sommige mensen zeggen dat soort dingen heel snel, en daar is niks mis mee, ik hecht er dan alleen wel minder waarde aan dan dat als iemand na een week met veel moeite en emotie zegd dat ze van me houdt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind houden van na een paar maanden eerlijk gezegd al vrij snel, mogelijk, maar wel snel.
Maar na een paar uur...Dan spoor je gewoon niet. Dan weet je misschien of je leuk met iemand kan praten, als niet 1 van de twee al te veel gedronken heeft. Nee, dat gaat echt nergens over. |
En al zou hij écht denken dat hij van je houdt (wat hij ook onder 'houden van' verstaat) dan kon hij heel goed verwachten dat jij die opmerking bizar en verwarrend vind.
En het lijkt mij dat juist als je verliefd bent je veel nadenkt over hoe de ander iets opvangt, zeker in het begin, en je deze opmerking voor je houd. Dus neu, zie er maar geen toekomst in. |
Hahaha, je kan dus ECHT NIET van iemand houden als je die pas net een paar uurtjes kent! Kom op zeg, dan weet je duidelijk niet waarover je praat!
|
aaajeee, das wel heel extreem. dat van dat ik hou van je is sowieso niet egt waar, denk ik. je kan na een paar uur egt niet van iemand houden, maar dat hebben de mensen al vaak genoeg gezegd nu. ik denk niet dat je hem nog vaak ziet.... heb je hem je nummer gegeven?? misschien dat hij nog belt :s
suc6! xje lizzy |
1 Woord......... FOUT!
Na 1 uur zeggen ik hou van je? Weet je zeker dat je dat goed hebt verstaan, of was hij soms dronken ofzo? Volgens mij gebruikt hij je gewoon. OF hij is gewoon heel klef, maar aan de andere kant dan had hij je wel gebelt als hij zo gek op je was. Zou mijn tijd er verder niet aan verspillen. MExx |
genaaid door een player :D
|
Hm... mijn vriend heeft ook wel gezegd dat-ie van me hield toen we minder dan een dag samen waren, maar ja, hij kende me dan ook al vijf jaar, en niet een paar uur. En ik heb het lekker volkomen genegeerd, gedaan alsof ik het niet gehoord had, want ik schrok me rot.
Maar als je die jongen echt pas een paar uur kende en hij geeft nu echt geen enkel teken van leven, dan mag je er wel van uit gaan dat-ie 't niet meende... |
Citaat:
*Schreeuwt hard:* STAMPEEEEEEEDE! |
voor 1 avondje natuurlijk... hij wilde je waarschijnlijk alleen maar het bed in werken. maar ik snap ook niet dat jij ook al na een half uur met hem zoent. zo geef je hem toch ook alleen maar t idee dat je makkelijk bent? hij probeerde een kans te grijpen... *can't blame him that much*
|
Kwil niet lullig doen, maar heb je een bord voor je kop ofzow? Als ie nix meer van zich laat horen na zo'n avond lijkt het me nogal duidelijk....., en dat ie na een paar uur al echt van je houdt is onmogelijk...
|
Citaat:
|
Ik denk dat het slechts voor een avondje was.. na 1 avond dan hou je niet gelijk van iemand, en zeker niet na een half uurtje kletsen!
Ik denk dat hij gewoon een beetje aan het playen was.. my opinion.. |
Pak een woordenboek en kijk bij de P van 'player'.
|
Ik zei pas tegen mijn relatie: "ik hou van je" toen ik het redelijk wist ( in hoeveree je dat echt ooit weet natuurlijk) Geven omelkaar, meteen natuurlijk! Houden van: 5,5 maand voordat ik het zei, want toen meende ik het ook!
|
liefde moet groeien:)
|
ok en bedankt allemaal
hij heeft mij gister (dinsdag) gebelt ik was hele maal uit mme dak gegaan toen hij belde maar hij verontschuldigde zig dat hij niet eerder van zig had laten horen wat schattig nou........ ag ja xxxxxxx-iez me |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |