![]() |
flowboarden ---> wordt het een rage?
|
ziet er wel leuk uit, niks voor mij...
|
what the hell is that??
vaag man. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee sorry, heb het gemist :p maar wat zijn dat voor vage wieltjes dan. info info?! |
Ze vertelden dat het een combi was van snowboarden, surfen en skaten, je kan er bepaalde trucs op die je bij surfen ook kan, hij heeft 14 wieltjes en het zou de nieuwe"skate"rage moeten worden..
|
Volgens ga je er alleen maar gigantisch mee op je giecheltje :)
|
hmmm komt nog niet echt door. ik ken hem al toen ik op de basisschool zat.
je kunt hiermee extra scherp door de bocht |
cool :cool: :o :rolleyes: <- dit was ook wel wat ik dacht toen ik het zag, het lijkt me echt wel cool hoor, maar ook erg moeilijk... en in het verkeer lijkt het me nog moeilijker wil je een beetje zonder kleerscheuren (of erger :)) door het leven gaan
|
ik denk dat ik hiermee de meest gruwelijke valpartijen zou maken :/
|
Citaat:
|
ik hou het bij mn skateboard
|
Ja leuk en aardig maar de stabiliteit is hier ver te zoeken. Blijf lekker boarden.
|
Hm, het ziet er wel leuk uit, ik denk alleen niet dat het echt een rage wordt.
|
Ik zou het wel een keer willen proberen. :)
|
Ik heb ze wel is gezien, wel geinig maar snap ik niet waarom, wat bied het voor extra's boven een skateboard, het lijkt me alleen maar moeilijker.
|
ziet er wel leuk uit
|
Citaat:
|
whooo dat is echt het einde :D
volgens mij sta je stabieler dan je denkt. (tricks gaan natuurlijk weer moeilijker.. met zon lange plank kan je natuurlijk geen olie maken) |
das nou net de grap van dit ding, tis allemaal weer moeilijk voor iedereen zo'n beetje :) en als je er ff mee oefen kan je vast wel weer olies maken
|
Ik zag een paar maanden geleden er al iemand mee,
zag er wel strak zuit :D Maar je moet wel goed kunnen omgaan met je evenwicht :D |
voorspelt veel pijn (y)
Dit is misschien wel iets. |
gaaf :cool:
|
lijkt me erg tof!
maar ik wil eerst een longboard om mee op de boulevard te cruisen *dream on* :o :p |
ik zag deze boards 3 maanden geleden ook in de FHM staan.
ze lijken me wel vet, kun je hele scherpe carves mee maken. (y) |
whieej wat vet!
oooh... ik MOET echt een skateboard hebben... maar dit is misschien nog wel veel vetter! duur? |
ziet eruit als een perfect idee voor jackass :o
|
Uhhh...
Lijkt me nogal een onpracktisch ding.. Ten eerste in NL heb je weinig heuvels, dus heb je vrij weinig aan een flowboard, je kan niet echt ergens lekker brede bochten maken zo.. En om er chill mee over de boulevard mee te boarden, kan je toch beter een Longboard gebruiken.. En als je voor de tricks gaat, gebruik gewoon een skateboard.. |
Citaat:
lijkt me trouwens niet echt veel voordeel bieden als je niet van een heuvel afgaat? en hoe rem je af bij een bocht? je blijft doorrollen toch? denk trouwens niet dat t echt een rage wordt :O |
Citaat:
|
ik zag het nét op het jeugdjournaal, het ziet er wel leuk uit maar ik zou er geen 250 euro voor neerleggen
|
't lijkt me wel gaaf
maar het is wel te duur |
Citaat:
je hebt wel vrij goedkope complete sets, maar voor een beetje mooi deck, goeie trucks & lagers en fijne wieltjes ben je ook al 'n hele smak geld kwijt.. |
Alles wat op skateboarden lijkt vind ik saai.
|
is dat et zusje van caroline tensen ofso? (kan al beter dochter zeggen)
|
hoort dit eigenlijk niet meer bij sport :confused:
|
Citaat:
|
Grappig ding, lijkt me wel leuk om eens op te staan.
maar omg 250 euro is wel erg veel, lijkt me niet echt een opkomende rage. |
ach jaa...
250 euro is nog wel te doen op zich... ik denk juist dat als het op surfen en snowboarden lijkt, het misschien wel makkelijker is dan skaten... althans, als je kan surfen en snowboarden dan... maar ik denk dat ik hierbij alsnog hetzelfde probleem heb als bij skaten... ik ben gewoon te bang om te vallen op straat... zee en sneeuw is zooooveel zachter |
Nooit van gehoord, maar ziet er gaaf uit :cool:
Als veel winkels het gaan verkopen en de prijs ook wat omlaag gaat heeft het wel hitpotentie denk ik :p |
Ziet er cool uit, lijkt me wel wat om te proberen :)
Edit: Met een gewoon skateboard val ik al, laat staan met deze :o |
Ziet er wel koel uit:D maar of et werkt?:P ik zou et wel es willen uit proberen..hoewel 250 euro wel fokking duur is!
|
ziet er wel vet uit
maar volgens mij niet echt fijn. ik houd het liever bij het gewone skateboard |
Citaat:
|
Ja, ik heb ook jeugdjournaal gekeken toen. (y)
Ik vind het er wel cool uitzien maar ik zou het zelf niet snel gaan doen. (kan niet zo goed mn evenwicht bewaren vandaar. :o ) Rage? Nee, denk t niet eigenlijk. |
rage..vast niet...ze hebben die tolletjes tog al en die zijn ook wat goedkoper..
maar het lijkt me wel leuk om een x te proberen |
bij mij niet
ik ben er gegarandeerd te lomp voor |
ik kan nog niet eens op een skateboard staan dus dit is niet aan mij besteed.
ziet er wel vet uit tho' :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |