![]() |
Abba
http://www.bbc.co.uk/cult/ilove/year...s/340/abba.jpg
Abba is ontzettend camp... Wat vinden jullie van Abba? En eerlijk zijn, niet stoer doen! :) |
Iedere rechtgeaarde muziekliefhebber zou eigenlijk Abba Gold in zijn cd kast moeten hebben staan (zoals ik dus :) ). Perfecte popmuziek, razendknap gecomponeerd en ook nog eens een fantastische produktie. Gewoonweg onweerstaanbaar dus (y)
(en dat ik niet stoer ben is mij al lang bekend :o ) |
abba= tof hoor!!
|
mwah... ik vind abba op een camp-manier ook niet leuk.. ik vind de abba-teens leuker(y):D
|
technisch = (y)
|
Ik vind het helemaal niks. Maar dan ook echt helemaaaaal niks.
|
Ik vind het wel puik, alleen is het zo blij allemaal. Ze hebben erg leuke liedjes, ik hoop hier volgend jaar, na één jaar muziekwetenschap meer over te kunnen zeggen :D
|
Abba is best leuk om weer eens lekker mee te bleren met z'n allen en verders ook wel eluk om gewoon te luisteren, maar niet te vaak.
|
Citaat:
|
Sorry, maar ik vind het gewoon niks aan. Heb het ook nooit leuk gevonden. (n):(
|
Citaat:
|
Abba is gewoon DE groep vd jaren 70. zij hebben een grote invloed op de hedendaagse pop-tunes.
En schitterende liedjes ook. |
Kvind er niet zo bijzonder veel aan moet ik zeggen
|
Ik vind het af en toe wel leuk. M'n moeder heeft een Abba verzamel cd die ik nog wel eens luister. :)
|
Ik vind ze niet boeiend. Als ze niet uit Zweden kwamen vond ik ze kut.
|
ik vind die blonde wel ok :)
|
Bjorn & Benny = Ultimate Hornsters!
|
ach.. laat ik het zo zeggen, als ze het op radio tien gold draaien zal ik hem er niet voor afzetten :)
|
zitte hele goede nummerz tusse
|
ongelooflijk kut
|
Ze verdienen een kernbom in het darmkanaal
Ik mag ze niet echt :D |
hmm....abba, met oud en nieuw is 'Happy New Year' altijd wel leuk :D
|
dancing queen vind ik nog wel leuk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |