![]() |
Meeting Amsterdam
Alleen de datum is nog niet bekend, vandaar een poll:
Poll: Datum van de meeting:Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=1&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier Je hoeft niet allemaal te gaan meedelen op welke datum je hebt gestemd. Alternatieven en tips zijn natuurlijk welkom! Mensen die zich al hebben aangemeld:
Hou het chatten beperkt. (lees: NIET CHATTEN!) Als je wilt komen, zet jezelf gewoon in de lijst. |
best veel mensen
|
Alweer zoveel mensen!
Als het niet op zaterdag is, is er een heel klein kansje dat ik ook kom :) |
Niet .. zaterdag!!!
|
ik ben misschien in amsterdam in de vakantie met vriendinnetje weeh weeh
|
Citaat:
|
Citaat:
we gaan liften, is me dat niet spannend |
Amsterdam (n)
nevermind dan. dat gaat niet lukken. |
Ik vind het allemaal wel best, ik kom denk ik toch wel op z'n minst ff langs als het in Amsterdam is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet 5 of 12 juli alsjeblieft.... :(
dan ben ik op kamp |
De meeting stond gepland op 7 juni?
:confused: |
Ja, maar heel veel mensen waaronder ik kunnen niet op 7 juni omdat bijv. ik in m'n toetsweek zit....
Maar xie wel, als t uitkomt kom ik, zoniet niet....das logisch. |
Kan het niet op een zondag. :(
|
ik kom wel :D woon er toch, soarmaschaap ook wel dan
|
Citaat:
|
Mensen die zich al hebben aangemeld:
|
Citaat:
|
GRRR | Daniel
Muizz | Iris Avelon | Britt Servatia | Kim raaah | Els ~(S-|-)2v!lL~ | Steve *MiNDLeZZ* | Tamara Briseïs | Lotte Hermione | Maite neotrinity | Tarona cHa0s | Mark Ufke | Roel Strafcorner | Jaap A new nose | Rutger Dusjcrib | Kim SounD Exo | Wouter Anteverta | Annemieke MadAthlete | Hidde Freakje | Manon Bikkelvrouw | Esther 86dagreed | Friso Firefly | Manon ava adore | Aida Sooz | Marijke wallflower | Sam Ieme l Ieme muziekvlinder l Fabienne anzjeboown | Anne chaostar | Martine Rodina| Hanneke bertbart | Bart pharmacon | Wilbert YuckFou | Lin black angel | Alex biep | Bibi epd | Kaps Exploding Olga Roxy | Angela AtHell | Roy AePiE | Bart Dying Bride | Kelly Vice | Jessica Hukkie | Marije Black Rainbow | Bram Gadje | Jadwiga Weezzz | Alies Ninh Deallyra | Merel Gaia l Maaike Dan voeg ik mezelf ook maar effe toe Lompo de Clown l Ivo |
Citaat:
|
Citaat:
|
ej ik heb ook gestemd alleen ik kom niet whahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het moet eerder :(
ik ga vanaf 26 juni op vakantie |
Gaan er nog mensen vanuit Enschede ofzo die in het bezit zijn van een OV? (of telt die dan niet meer?) Ik hoop het wel :D
|
Kan het niet ietsje dichter bij de grens?
[stalk mode] joehoe, eev, je moet dan wel zeker mee gaan eh :| [/stalk mode] Ja. ik durf niet alleen. |
Citaat:
amsterdam -antwerpen bv. is maar 2,5 uur ofzo. ( jah je moet er wat vooor over hebben he ;) |
Zo, weer up-to-date-lijstje
|
schrap mij maar van de lijst.
ik kom niet. |
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Gaia666 schreef op 26-05-2003 @ 10:44: Mensen die zich al hebben aangemeld: Gaia l Maaike Citaat:
|
Citaat:
:( jammer....'k vond je net zo'n lief meisje.... |
Citaat:
(Medusa was leuk he :)) |
Citaat:
Nee exploding boy heeft gelijk; alsof ze hun meeting speciaal gaan verleggen voor ons, zielige belgjes snif ;) niet dat ik u niet wil beschermen tegen die stoute mensen hoor :cool: . |
Als ik de poll zo bekijk kan ik ook wel van de lijst. Ik ben van 20 juni tot 12 juli op vakantie... dus dat ga ik niet redden dan..
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vond haar ook gezellig. Maarja ik kom waarschijnlijk ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
afgezien van het feit dat een meeting me vreselijk lijkt..
mijn broertje is een dag daarvoor jarig. (maakt dat uit? nee.) |
Citaat:
kom je ook? (k) |
Waarom is er geen optie "het maakt me niet uit, ik kan elke dag want ik heb nu al vakantie" ??
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben op vakantie vanaf de 28e. :) Ik vond iedereen hip.(y) |
Tot wanneer hebben wij eigenlijk vakantie... nouja, vanaf wanneer hebben wij eigenlijk officieel vakantie?
OMG! IK BEN 16!!!! :eek: :D |
Citaat:
oh en gefelicitaart :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |