![]() |
Oog-, haar- en huidskleur ?
Wat voor kleur ogen heb je? En je haar? Huidskleur? Eventueel foto?
Benk gewoon benieuwd naar... ;) Ik heb donker haar, groene, af en toe blauwe ogen. Ligt aan weer en kleding. Ben een halfbloedje, dus ben niet echt "wit" :p Sommige hebben deze maybe al wel gezien, maar hier zie je mijn koppie ;) http://upload.petuhr.nl/upload/47324790.jpg |
en toen was mijn foto dus weer mislukt.... nog keer proberen... :o
|
|
ben blond
heb blauwgrijze ogen ben blank |
kastanje bruin haar
knalblauwe ogen beetje getinte huid *ik doe het jullie niet aan om foto erop te zetten* |
k geloof niet dat het zo erg is als dat je zegt ;) :p
|
Ik heb donkerblond haar.
Lichte huid, heel bleek En mn ogen zijn grijsblauw en in mijn linker oog zit een bruine vlek, en helaas geen foto. |
Ik heb roodachtig haar, bruine ogen en een lichte huid.
En ik heb geen zin om een foto neer te zetten :o |
Oog: donkerbruin
Haar: zwart Huid: caramel (bruin gewoon ;)) http://picserv.beyond-reality.nl/get...915&check=d84e Tamtam.. :| |
Citaat:
|
Haar: Zwart
Huidskleur: Lichtbruin Ogen: Bruin :( Blondines met blauwe ogen zijn mooi :) of brunettes met groene ogen :p |
Kastanje bruin haar (maar wil nog wel afwissele van kleur naar meer of minder rood door t weer)
Bruine ogen Blanke huid :P voor fotoows kijk j maar op me site :P |
hahahahahahahaha, allemaal luie mensen hier!! hahaha, kee zal ik doen ;)
|
Ogen: donkerbruin.
Haar: zwart, ouders zeggen heel donker blond (ik zeg zwart). Huid: blank. |
Citaat:
|
*denkt heeeeeeel diep na*
.....das waar... (y) :p |
Citaat:
wat ik wel bijzonder aan mezelf vind is dat j bijna nooit de combinatie roodachtig haar met bruine ogen tegenkomt :D |
*bloost ff eerst 10 min*
Dank je!! JIJ = ook mooi! ;) |
Ik heb bruin haar en behoorlijk blauwe ogen. Alleen heb ik nu ff niet echt een foto waarop dat goed te zien is.
|
Ik heb blond haar (donker), blauwe ogen en de kleur van mn huid?? Lichtbruinig door de zon
|
blond haar, groen/grijze ogen en een lichte huid
|
blond haar (niet super blond, het neigt steeds meer richting donker-blond)
blauw/grijs/groene ogen blanke huidskleur, vrij licht |
Citaat:
Ogen: (donker)bruin, haar: zwart en huid: natuur(lijk ;))zon bruinachtig |
Haar: Winter: Donkerbruin Zomer: Donkerblond/lichtbruin
Ogen: Bruin/groen/grijs Huidskleur: Erg blank ;) |
Haar: zwart
Ogen: blauw Huid: blank (maar die gaat bruin worden want Nina goes to Spanje vrijdag!!!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb grijs/groene-ogen,
blond haar, blank. Kijk maar in 't fotoboek voor een foto. |
blond haar, blauwe ogen, blanke huid
|
Haar: van donker blond tot bijna zwart. Hangt af van zomer of winter en droog of met gel.
Ogen: bruin. Huidskleur: bruin, ¼ indonesisch. |
Citaat:
|
Ik heb een vrij lichte huid (verbrand toch niet zo snel), blauwe ogen en (donker)blond haar.
|
bruin haar
blauwgrijze ogen zeer bleke huid (nee geen albino :p) |
blond haar
groen/bruine ogen blanke huid |
;)
|
blond haar
blauwe ogen blanke huid (En nee, dat betekend niet automatisch knap of mooi of wat dan ook, zoals sommige mensen schijnen te denken.) |
Citaat:
donkerblond haar groene ogen blanke huid |
ik heb (licht) bruin haar, erg blauwe ogen (tenminste dat vinden anderen, ik vind het gewoon normaal blauw) en ben nog steeds aardig wit :( moet wat vaker in de zon zitten!!! maar dat gaat goed komen!!! :D :cool:
|
Citaat:
|
één groen oog, één grijs oog eigenlijk blond, nu roodachtig |
groene ogen
donkerblond haar (donkkerrood geverfd) geel-witte huid (zo'n lekker ongezond kleurtje..) (ietwat verouderde foto op cu2) |
middenbruin haar, bruine ogen en een lichte huid
|
Citaat:
|
<-- That's me
Ogen : Bruin met een groen randje :) Haar : Donkerbruin/zwart Huid : Blank, meestal bleek |
Oude foto om te laten zien dat het echt blond is: http://leonoor.scholieren.com/fotos/leonie3.jpg
't was ooit blonder: http://leonoor.scholieren.com/fotos/leoniesint.jpg :D @********: bedoelde jij deze? |
Ik ben blank, heb blond haar en blauw/groen/grijze ogen (ligt aan de stemming en t weer....en een foto hebbik niet
|
Citaat:
|
ogen: bruin, maar in dezonlichtbruin:D hehehe
haar: zwart, donker bruin huidskleur: de kleur van iemand uit t midden-oosten :D |
middel/donkerblond haar
felgroene ogen lichte huidskleur |
Blond haar,
blauwe ogen, blanke huid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |