Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   verlegen... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=489256)

Phylicia 14 25-05-2003 20:35

verlegen...

In de pauze op school staan we vaak in een groepje...
Ik heb een goede vriendin in mijn klas en die goede vriendin heeft ook een andere goede vriendin maar die zit in een andere klas (is het btje te volgen? :rolleyes: )
Maar die andere vriendin van haar is jaloers dat ik ook een vriendin van haar ben..

En als we elkaar dan ontmoeten doet ze heel oevrdreven aardig tege me vriendin en tege mij zegt ze amper iets...
Ik vind het opzich niet zo erg dat ze nix tege me zegt maar als je dan in een groep staat voel je je zo voor gek staan.. :(

Maar soms gaat ze ook helemaal voor mij staan zodat ik half buite de groep sta.. het liefst zou ik dr gewoon een duw geve ofsow maar da durf ik nie goed ik ben veeltste verlegen :rolleyes:

Heeft iemand enig idee wat ik met dit probleempje aan moet?

liefs...

Onderweg 25-05-2003 20:55

punt 1. ik volg het niet helemaal
punt 2. daarom kani k ook geen advies geven

Vice 25-05-2003 21:10

Misschien moet je maar met die ene vriendin van jou gaan praten als jullie met z'n tweeën zijn. Het kan zijn dat die ene vriendin het nog niet door heeft.

En misschien is die ander wel bang dat je haar vriendin afpakt.

Veel succes ermee en ik hoop dat je een beetje aan m'n advies hebt. ;)

wolfgang 25-05-2003 21:24

praat eerst met die ene vriendin(1) om te kijken zij wat door heeft
misschien is het wel het beste dat zij er wat van zegt.
ik denk dat het niet veel inpack op haar heeft als je het zelf tegen haar(2) zegt.
want als ze(2) bang is dat je haar vriendin(1) afpakt dan ze er nog zekerder van dat je daar opuit bent en zal de situatie niet verbeteren
ik spreek uit ervaring

Fantôme 25-05-2003 21:27

Citaat:

Onderweg schreef op 25-05-2003 @ 21:55:
punt 1. ik volg het niet helemaal
punt 2. daarom kani k ook geen advies geven

punt 1: rustig lezen (ik kon het wel volgen
punt 2: dan kan je ook advies geven :)

heeyy,

zoals Vice zegt zou je misschien met die vriendin (die van jullie beide een vriendin is) gaan praten. en anders, als ze voor je gaat staan, ga je ergens anders in het kringetje staan :confused:

het meisje komt mij een beetje bezitterig over, en ik denk dat ze bang is haar (en jou) vriendin kwijt te raken.
Als ik jou verhaal goed volg, heb jij er geen problemen mee dat zij ook een vriendin van haar is... Dat is goed! Je vriendin hoeft immers geen persoon van 1 iemand te zijn.

Als jij gewoon normaal tegen jouw vriendin blijft doen, zal zij jou niet laten vallen, daar hoef je, denk ik niet bang voor te zijn.

maar inderdaad, een met haar (jullie gezamelijke vriendin dus) gaan praten, lijkt me het beste!

succes ermee meis!

-xxx- Wendy

Phylicia 14 26-05-2003 15:42

okeej, allemaal bedankt voor reacties (y)
ik ga me best doen :)

-xxx- Phylicia

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.