![]() |
Welk Glijmiddel ?
haha, hej maar kunnen de mensjes die ervaring hebben met glijmiddel ff een mening geven over wat zij de beste vinden.
ook met prijsverhouding en hoeveelheid... want ehh, ik weet niet zo goed welke ik moet neme en heb geen zin om in de drogisterij een half uur bij de glijmiddel te staan om bij elk tuubetje te lezen wat er op staat enzo :) |
gebruik:
Spuug, Olijfolie / Natuurlijke olie. Antwoord gegeven, Topic kan gesloten worden, Nee er hoeft geen discussie van 5 blz over te komen. KAAK! |
KY, dat zit in een tube, die kan niet omvallen en leeglopen in je bed. Wel even wat spuug erbij gebruiken, het is nogal dik.
|
glijmiddel op oliebasis wil je meestal juist niet hebben i.v.m. uitdroging :) (ook natuurlijk olie)
|
olie zooi tast (latex) condooms aan, dus dat iig niet gebruiken als je geen abortus wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn post was dus voor die mensen bedoeld en niet voor jouw bijdehandte oogjes :p |
Het enige dat ik ken is Sensilube.. maar dat is omdat ik het vroeger verkocht in de drogisterij waar ik werkte.. ik gebruik het zelf nooit, ben nat genoeg :)
|
dankje (en dan vooral shoarmaschaap...)
uhmm maar oliebasis lijkt me dus eigelijk niks. ik ga toch voor de waterbasis. topic hoeft niet gesloten te worden want dit is naar mijns inzien een nogal nuttig onderwerp waar nog geen één topic over is (teminste dit jaar) voor de mensen die wat serieuzer hebben gerageerd... dank u wel :) -Poesifox- ik zal eens kijken of we KY bij de drogist hebben, maar... gebruik je dat alleen omdat je nooit een andere heb gebruikt? of is het gewoon één van de betere... en wat is de prijs zo ongeveer? |
KY is goedkoper dan sensilube, en voor ons veel handiger, er valt hier nog wel eens wat om.
Maar er zijn zoveel merken, wij zijn nog nooit verder gekomen dan KY. KY wordt ook bij gyno onderzoeken als hulpje gebruikt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |