![]() |
Karate
Wie kent deze vette band??
Te rielexte muziek... post-rock wordt het genoemd met veel jazzy en bluesy invloeden supersuper |
aanraders qua nummers?
site? |
sow das snel
naja... ik heb er zelf ook nog niet zo veel van gedownload, cdtjes kan ik ook niet vinden in de platenzaken maar Ice or ground is wel erg lekker zoek ff bij google op karate |
Ice Or Ground is idd een heerlijk nummer..verder ken ik ook nog niet al te veel.
Will0m, we gaan karate promo girls worden (y) |
|
Citaat:
|
zal er wat van downen
de term postrock wekt bij mij altijd belangstelling op. |
Ik dacht dat het meer indie was?
Nou ze bestaan al een tijdje en treden geregeld op in Nederland, maar de doorbraak blijft uit. |
Pas nog in de Waterfront gespeeld. Ik ga nu een liedje van ze downen en als ze supercool blijken te zijn ga ik huilen.
|
Ja Ice or ground is wel erg lekker maar..het doet het toch niet echt voor me. No tears this time..
|
het is inderdaad middelmatige indie rock, niet echt post-rock...
|
Citaat:
|
allemaal te moeilijke muziek voor mij
het blaas wat mij betreft niet echt |
Citaat:
|
nee dat je die muziek aanzet en dan je dan denkt van WOW dit beukt!!!
ik ben te dom om deze muziek goed te vinden denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
my thoughts exactly, wel spiderland van slint en niet tweez want die is minder |
tortoise is zeker cool. unwound trouwens ook
maar karate jeeeeeee ik was naar hun concert laatst, zooo vet... heetlijke muziek... ooeh.. wow |
Citaat:
|
cd's kun je kopen bij independent outlet
er zijn er een stuk of 6... maar maar 3 echt de moeite waard... some boots... is er een enne... de andere weet ik niet uit mijn hoofd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In place of Real insight die dus eerste is wat bluesy jazzy tweede is wat emo-achtiger gericht |
live zijn het echt helden!
ze zijn totaal contact gestoord en staan allemaal naar de grond te staren terwijl ze optreden, als de gitarist (die tevens zanger is) een solo speelt (zijn solo's zijn veeeeeeeeet) dan draait ie zich met de rug naar het publiek... ze kijken stuk voor stuk alsof ze meteen spontaan in huilen kunnen uitbarsten ik was naar het optreden in waterfront, en de dag erop in groningen (ik was gewoon achter ze aan gereden) dat vonden ze zooo cool, de basgitarist was jarig en zijn lievelingsdrankje is tequila, zodat ie de wereld om hem heen vergeet number six is echt zoooooo'n ontzettend geweldig nummer... het zijn stuk voor stuk KANJERS |
wil je ook Karatepromogirl worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Up fakking!
|
Ice or Ground heb ik dus van jou en die rockt lekker.
|
Citaat:
idd!! Het liedje heb ik ook op wimmelz verzoek ff gedownload via de site en klinkt ech wel super! :) |
up
wat vinden jullie nou van number 6? zo heerlijk... ooeeh... probeer ergens een live versie te vinden, die solo's... dat dramatische... |
Grappige band.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |