Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vakantie/verkering (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=489624)

never mind 26-05-2003 09:19

vakantie/verkering

hallo,

Je hoort redelijk vaak dat mensen het uit gaan maken als ze op vakantie gaan, war vinden jullie daarvan? heeft een van jullie dit welleens gedaan of gáát dat doen?
en waarom?
Of is het een van jullie wel eens gebeurd?

Was gewoon benieuwd :)

Thomas 26-05-2003 09:22

Dat je dit nog moet vragen. ;)

Als je het uitmaakt voor een vakantie om daar eens flink de beest uit te hangen dat ben een minkukel en een gigantische lozer. Mensen die dat doen zijn nog lager dan laag. Diegene die op die manier gedumpt wordt moet dan maar denken dat er nog genoeg andere fatsoenlijke mensen bestaan.

Gwinnie 26-05-2003 09:25

Citaat:

never mind schreef op 26-05-2003 @ 10:19:
hallo,

Je hoort redelijk vaak dat mensen het uit gaan maken als ze op vakantie gaan, war vinden jullie daarvan? heeft een van jullie dit welleens gedaan of gáát dat doen?
en waarom?

ik heb t wel is een maand ofzo voor dat ik op vakantie ging uitgemaakt, maar dat was niet met de reden van 'in de vakantie lekker beesten' dat was puur toeval.

en verder laat ik mijn ventje egt nie gaan omdat ik zonodig een fransman zou willen hoor!!
ik bedoel, dan heb je iets voor 3 weken. thuis (of 80 km verder..) heb je iets voor jaren/maanden/altijd ??

sinsere 26-05-2003 09:26

Haha .. nou als je relatie een vakantie niet kan overleven :confused:
Ik heb mijn vriend toen we net iets hadden zes weken moeten missen, omdat we precies na elkaar weggingen. Het was niet leuk, maar het ging gewoon goed.
Nu gaan we al een paar jaar lekker samen op vakantie.

nare man 26-05-2003 09:41

Als ik een vriendin heb waar ik iets redelijk serieus mee heb, dan zou ik het uiteraard niet uitmaken als ik op vakantie ga. Ik verwacht ook niet dat zij dat doet: is de wel voornemens dat te doen dan ben ik haar een stapje voor.

Ik vind het dom en zwak om te doen, want je geeft daarmee duidelijk aan dat je bang bent jezelf niet in de hand te kunnen houden.

Loezzel 26-05-2003 10:25

Oh, dat moet je zeker niet doen. Wat is je relatie je dan waard? Beetje errug triest als je zo iets zou doen.
Ik moet mijn vriend elk jaar 2 weken missen, omdat we allebei op scoutingkamp gaan. En omdat we allebei leider van een andere groep zijn, gaan we een andere week op kamp. Misschien is dat iets anders dan een gewone vakantie, maar ik zie op kamp ook andere leuke jongens. Maar die jongens interesseren me niet.
Gelukkig gaan we dit jaar ook nog saampjes op vakantie :)

Loontjuh 26-05-2003 10:29

Citaat:

Loezzel schreef op 26-05-2003 @ 11:25:
Oh, dat moet je zeker niet doen. Wat is je relatie je dan waard? Beetje errug triest als je zo iets zou doen.
Ik moet mijn vriend elk jaar 2 weken missen, omdat we allebei op scoutingkamp gaan. En omdat we allebei leider van een andere groep zijn, gaan we een andere week op kamp. Misschien is dat iets anders dan een gewone vakantie, maar ik zie op kamp ook andere leuke jongens. Maar die jongens interesseren me niet.
Gelukkig gaan we dit jaar ook nog saampjes op vakantie :)

hier sluit ik me bij aan.
er is blijkbaar iets niet goed in je relatie als je het uitmaakt als je op vakantie gaat..
heel triest vind ik dat..
ik zou mijn vriend echt voor geen goud willen missen en die paar weken is veel minder erg dan hem voor altijd moeten missen, want ik weet dan ook dat hij er weer is als ik terug kom (of andersom :D)... zal m ook onwijs gaan missen enzo..
en ach, ik heb bij sommige jongens wel iets van: ach, wel een leuke jongen...
maar meer absoluut ook niet.. niet zo van: o, wat een onwijs lekkerding!!
of zoiets..

Boeing 747-400 26-05-2003 11:24

Ik zou dat heel raar vinden. Waarom uitmaken vlak voor de vakantie? Omdat je anders niet 'vrij' kunt zijn op de vakantie? Als je dat niet kan, dan heb je eigenlijk ook nooit echt van die ander gehouden. Wanneer je serieus met iemand een relatie begint, moet het niet moeilijk zijn om in de vakantie niet aan andere jongens/meisjes te komen, toch?

l00k At Me 26-05-2003 12:34

Citaat:

never mind schreef op 26-05-2003 @ 10:19:
hallo,

en waarom?

1 keer
Een frans meisje, ze kon amber engels.
We keken zoenden en streelde elkeer alleen maar.
Als ik engels begon te praten snapte zij er niks van en ik kon geen frans.

l00k At Me 26-05-2003 12:35

amper

Punkygirl 26-05-2003 13:05

Ikz oiu het nooit uitmaken omdat ik op vakantie ga..
Ik beheers me wel ..
en anders gata hij maar mee :D

Knutselsmurfie 26-05-2003 13:17

Nooit gedaan en nooit meegemaakt
Wat stelt je relatie dan nog voor als je het daarvoor uitmaakt?

Sweet_Hadar 26-05-2003 16:33

Bij mij is het juist andersom ;) .

HeartandSoul 26-05-2003 16:40

ben wel beetje bang..
mijn vriendje gaat met allemaal vrienden op vakantie..
niet dat hij het daarvoor uitmaakt..
maaar dat ie vreemdgaat :(
maar hij zegt: waarom zou ik dat doen??
Dan heb ik daar maar ff lol..
maar ben ik jou voor altijd kwijt..
*zucht* das wel weer liefff :) hihi

Gothic 26-05-2003 16:40

Ik denk dat het prima is, beter dan dat het meisje trouw blijft en daardoor misschien leuke jongens en plezier niet beleeft, omdat ze trouw wil blijven, terwijl gewoon vreemdgaat... Bij dat soort mensen kan het toch veel beter uit zijn?

never mind 26-05-2003 16:42

dank voor de reacties :)
heb nl van redelijk veel mensen gehoort dat ze het "toch maar" uitmaakten omdat ze zich niet gebonden wouden voelen enzo :confused:
zou het zelf verschikkelijk vinden als zoiets me overkwam

Ben toch niet de enige :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.