![]() |
Oefenruimtes (Arnhem)
allo mensen..
ff een vraagje.. hoe kom je aan een goeie oefenruimte? ik ga met een paar luitjes een nieuwe band beginnen maar we zoeken nu een oefenruimte in Arnhem... heeft iemand ideeen waar dat kan in Arnhem, of hoe je aan dat soort adressen kunt komen? |
Citaat:
ooit eens gehoord...verder zou ik het niet weten...vraag anders bij de lokale muziekwinkel of zij adressen weten |
*Jacobiberg (=VOL), maar daar kun je je op de wachtlijst zetten en informeren naar incidentiële oefenruimtes (als vaste bands niet kunnen ivm een optreden) http://www.jacobiberg.nl/
*De Madser (A'hem Zuid bij Kronenburg) (=VOL), behalve op doordeweekse dag overdag (maarja wie kan er dan :rolleyes: ), maar ook hier is volgens mij een wachtlijst. *Casa De Pauw (Bij mij weten ook VOL, maar weet ik niet zeker) http://www.casadepauw.nl (geloof ik) *De Joy, (wijkcentrum Eldeveld A'hem Zuid) hier slecht sporadisch, verder weet ik niet hoe het hier zit. Binnenkort bij het nieuwe Cultuurhuis Bosch (de oude Doos), ook hier komt een oefenruimte, maar nog niet zeker hoe en wat. In Arnhem is het gewoon beroerd gesteld met oeffenruimtes, er zijn er wel aardig wat maar die zijn allemaal overbevolkt. En jullie zijn op dit moment ook niet de enige band in Arnhem die naar een oefenruimte opzoek zijn. Maar ik zou het iig bij de Jacobiberg proberen en dan vooral elke week bellen voor een indentiële oeffenruimte. Als je laat merken dat je echt wilt en iedere week belt dan schiet het namelijk ook wat sneller op voor een vaste oefenruimte. Iig succes met zoeken. |
Hier in Rotterdam is t nog slechter gesteld met oefenruimtes. Wij oefenen in waterfront, maar de wachtlijst voor een contractruimte is 5 jaar ofzo :D
|
yep de Jacobiberg hadden we al gevonden, die bellen we ff op
|
muziekwinkels is idd wel een goed idee
|
Bij muziekwinkels zul je niet veel andere dingen horen (dat lijstje van mij is practisch alles) Vroeger kon je ook nog bij Ebbers (de drumwinkel) in de kelder, maarja geluidsoverlast..
Westervoort At Last, heeft ook nog ruimtes (iig 1) en anders zit er nog 1 in Bemmel 9weet de naam niet meer) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |