![]() |
Waterdier
Niet of nooit
begrepen en zijn gegrepen door mijn buik die zwanger is van droom en zij is on- ontkomelijk, het deksel op mijn onvolwassen- heid, zij, de knotwilg, die mij, water, windgedreven roert en besluit een waterdier te worden |
Wát?!?
|
Citaat:
|
Daar heb je volkomen gelijk in..
|
Dit leest moeilijker weg dan het NRC handelsblad op een zondagmorgen na een stevig hockeytoernooi, houseparty inclusief xtc en cocaïne en 5 dagen carnaval met ontzettend veel bier/bier/ en bier......
Maar wel een aparte stijl... Maar wat bedoel je er mee? Lees mijn topics eens...Hebben die dan wel inhoud denk je?? Groetjes Valentijn ( haat maneschijn) |
Citaat:
|
Als ik eenmaal in het ritme zit, leest het heerlijk weg. T' blijft mooi te lezen die gedicht van je, wegens orginaliteit in verwoording.
Maareh, schrijf je wel eens in een andere vorm?>ik daag je uit, eens een andere vorm te nemen;).... |
Citaat:
Het kan wel leuk zijn, maar dan moet het al Drs. P achtig, die het door zijn humor leuk maakt. In principe kan ik zo meer, doordat ik nu een gedicht heb van ongeveer drie regels als je een 'normale' vorm zou nemen, dat ik als een waar gedicht kan presenteren :D (wat het ook wel is). Bovendien kan ik heel veel door de regels op een bepaalde manier af te breken, en de woorden te rangschikken. |
nee blijf in deze vorm...please?
*zucht* I love this... |
Citaat:
Doe jij het dan zelf ook eens! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |