![]() |
(tekening) vrolijk
Hai allemaal,
Ik wilde een abstract tekenwerk maken waar je vrolijk van zou moeten worden. Worden jullie hier vrolijk van? http://pic4.picturetrail.com/VOL51/1...7/25891074.jpg Groetjes Jantine |
jahoor. maar ik heb ook vrolijke muziek aanstaan. vooral van rood word je wel vrolijk volgens mij :)
|
zeker wel. De kleurtjes en kringels in je tekening/schilderij vind ik erg vrolijk. Ziet er leuk uit!
|
erg vrolijk word ik er van, zelfs met mijn zielige industrialgoth op de achtergrond :) maar zit er verder nog een idee of een beeld achter?
|
het is wel fleurig, maar vrolijk, nou nee.
|
Moooooi!
|
als ik snel kijk... wel :) haha
|
Ik word er misselijk van (n)
|
idd vrolijk :)
hier en daar is het beetje 'bonte kermis' maar wel leuk gemaakt .. |
Citaat:
|
Het lijkt me erg moeilijk een tekening te maken waar iedereen vrolijk van wordt, onmogelijk zelfs, omdat meningen zo verschillen. Ben er wel zeker van dat je er bij een aantal mensen toch in zal slagen om hen hiermee op te vrolijken.
Ik vind em in ieder geval mooi. Vooral de iets gedetailleerdere stukjes zoals dat blauwroze ding in het midden met dat bolletje aan het uiteinde van de 'staart' :) |
ik vind dat er vrij koude kleuren inzitten en en egt vrolijk word ik er daardoor niet van
|
nee niet echt vrolijk.
door de blauwe en zwarte vlakken komt dat.. wel mooiig gemaakt :) doet me denken aan hoe de verf druipt in de Pagemaster... :) |
Ik vind m echt heel erg mooi! Mijn complimenten!
|
Ik vind het contrast van de kleuren erg mooi, de vormen die erin zitten vind ik ook gaaf. (y) Jups, toppie. (y)
|
Citaat:
Maar hij is wel mooiig. :) |
Citaat:
alsof de 'vrolijke' kleuren gevangen zitten en eeuwig trachten te ontsnappen aan de duisternis... ze zijn verdoemt, ja deze tekening beeld verdoemenis uit! |
Hij's mooi, maar zoals al eerder gezegd maken de donkere stukken hem iets minder vrolijk denk ik. Maar toch gaaf :)
Waarmee heb je het gemaakt (materiaal?) |
ik vind hem egt vet mooi...als je um nogges kwijt wil.. :p dan geef je maar een gil!!egt heel erg goed,....hoe groot istie?!
|
Citaat:
En de 2 zwarte randen naast de tekening horen niet bij de tekening zelf, maar die heb ik er naast gemaakt, zodat ik hem op mijn pc als achtergrond kon gebruiken, ze zitten dus niet naast de tekening zelf. xx |
Citaat:
|
Tis wel heel mooi maar wordt er niet vrolijk van. Het lijkt net of er toch een donkere beetje depressieve achtergrond achter zit. Ik zou de kleuren feller maken, vooral dat roze en wat meer groen. En minder vervagen dan. Dan maak je het misschien vrolijker :)
|
Citaat:
|
Jij zit ook op GO! Ik zag je tekening daar net ook:)
|
Word er niet zozeer vrolijk van, maar hij is echt heeeeel mooi!! (y) Ik vind juist de zwarte balken wel mooi, omdat dat de kleuren wat feller maakt, het geeft wat meer contrast daardoor!
|
K ben al erg vrolijk, ik word er iig niet chagerijnig van :p Ik vind t echt heel erg mooi gemaakt! (y)
|
ik had net een onwijs pesthumeur, en heb het nog steeds, dus flikker op met je shit
|
Citaat:
|
er zit te weinig geel in :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje me avatar neppen :mad: :mad:
|
soory maar echt vrolijk word ik er niet van, je had dan meer geel moeten gebruiiken, voor de rest zijn de vormen wel goed, volgens mij ben jij gezegend met een flinke dosis talent
|
niet echt vrolijk nee, is natuurlijk wel persoonlijk, want kan ook van je eigen bui of toestand afhangen, maar in ieder geval kan ik er geen rustpunt in vinden en daardoor is het eerder verwarrend, confusing dan happy makend (happy is bij mij vaak ook gevoel van rust!)
|
Pink Floyd op de achtergrond, gedumpt door m'n vriendin. Nee sorry echt vrolijk ben ik niet.
|
wauw mooi! de felle kleurtjes, de ronde en slierterige vormen! jah, daar word ik best vrolijk van!!
|
Citaat:
|
hmm vreemd ,e n waarcshijnlijk ligt het an mij hoor , mareuh ,hier word ik juist angstig van :confused:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |