![]() |
Descent
hey..
Leuk, er komen hier allerlei nostalgische onderwerpen voorbij. Misschien nog geen vragen over Zork ofzo, maarja, da's ook van 22 jaar terug ;) Is er nog iemand hier die Descent 1 nog kent? Je weet wel, dat 3d spel uit 1995 (ofzo, weet het niet meer precies), waarbij je door allemaal mijnen moest vliegen en robots moest verslaan? Heerlijk spel, en ook vet uitgespeeld (zonder cheats). Heb nog ergens een savegame liggen op ongeveer 2/3 van het spel, met nog 50 levens over, en geen enkele keer overhoop geschoten.. Zucht, ik moet weer eens verder met dat spel, alleen in m'n nieuwe huis is het tot nu toe toch een beetje te stoffig voor da groundmouse (tm). Maargoed, iemand nog leuke ervaringen met Descent 1? (Descent 2 of 3 mag natuurlijk ook wel, alleen heb ik daar weer geen ervaring mee. Descent 2 vond ik vervelend, Descent 3 niet gespeeld) |
Descent was zeker leuk! Heb het vaak gespeeld tegen een vriend online.
Dat was nog is een goede multiplayer game. Zo maken ze ze niet meer, tegenwoordig. :rolleyes: :D *KALI tijd* |
Ik ken em ook, maar ik ben meer van de strategische afdeling, vond het niet zo heel geweldig.
|
Heb descent 2 full ooit ergens gedownd, vraag me niet meer waar....kvond het absoluut zalig...vooral als ik hem op mijn vroegere Pentium 120 kon spelen met 3DFX KAART!
Das echt wel cool als ge 3 jaar de demo ontelbare keren hebt uitgespeeld...descent 3 is mooi, en heeft een verlaten sfeer...maar is wel minder leuk...Kheb descent 1 de demo ooit gespeeld maar kvond descent 2 beter.. |
mijn vader speelt descent nog steeds :rolleyes:
|
Ik heb hier ook ff deel 1 en 2 op de psx(geloof het of niet, maar de besturing werkt perfect). Ik zoek nog ff naar deel 3 op de pc. Descent is een retestrak spel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |