![]() |
waar kan ik de nieuwere versie van Windows Service pack downloaden?
deze mededeling verscheen toen ik msn 6.0 wilde downloaden:
deze istallatiepaket kan niet door windows installer worden geinstalleerd. U moet een Windows service pack installeren met een nieuwere versie van Windows Installer Wie weet waar ik deze windows service pack kan downloaden??? alvast bedankt |
Windows update staat Servicepack 1 bij.
Werkt overigens alleen bij legale versie van Windows XP. |
Citaat:
Wat een PM richting mijn adres al niet kan doen, zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga naar www.windowsupdate.com en volg de aanwijzingen. Dus klik op Yes als je security dialogs krijgt, dan op de Scan for updates link, dan naar download updates ofzo en dan staat er links zo'n knop Download now. Hij zegt iets van SP1 over dat het een exclusive update is, gewoon ok klikken. Nadat SP1 is geinstalleerd en je opnieuw hebt opgestart, Windows Update nog een keer draaien. Hij kan namelijk niet de andere dingen installeren als je SP1 ook wilde installeren (dat is een exclusive update). Nouja, succes. Het zal wel lukken hoor, Windows Update is best makkelijk. :) |
Titel aangepast en verplaatst.
Hardware -> Software |
Citaat:
er zijn ook site's waar staat hoe je het handmatig kan doen, paar stappen, supermakkelijk :) |
Kan sowieso met TweakXP (ook de evaluatieversie).
|
Ik heb SP1 niet, maar kon wel MSN6 installeren (helaas, wat een troep zeg)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar mijn weten is key veranderen NA installatie van win xp (pro) tot dusver onmogelijk... Of heb ik het fout?... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat weer de illegale kant op (n).
Kopen die zooi, en anders hier wegblijven. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |