![]() |
Waar kan ik een metal tentje vinde?
Lo peeps,
Ik had ffs een vraagje, want ik wou es met een m8 naar een kewl metal tentje, waar ze vrijwel alleen metal en beetje rock enzo draaie.. Maar ik weet er hier in omgeving eig niet.. Weet iemand er wel? Of ergens waar ik et kan opzoeke? Ik woon in dommelen (dicht bij eindhoven), nou.. Hier in dommelen hebbe ze et niej, en valkenswaard ook niet.. Zijn er van die tentjes ergens in eindhoven? Alvast bedankt, Greetz, |
:o
:confused: :confused: |
Ooit van de Altstadt gehoord :s
(woon overigens in Valkenswaard :)) Eerst was er in v-town nog de No-Milk en de pot ging ook nog welen de bel kon ook nog net.. Maar no-milk is weg en die andere 2 zijn verbreezert.. |
Thunder roadhouse, komt wel wat ouder volk op af
|
Citaat:
Ik denk niet dat een kereltje van 17 in een bikercafe met harley-bikers van rond de 50 rondhangen leuk vind :D |
kom naar de Dormibella :p
Is hier een soort caféetje in de buurt. (Leidschendam) http://www.dormibella.nl/ |
Citaat:
|
|
harderwijk - de mac
|
de genesis in nijmegen
|
er WAS dynamo
maar die ligt nu plat..... |
Citaat:
|
Afgelopen weekend was ik in Tilburg en ben ik ook in zo'n tentje geweest. Niet al te klein en best wel aardig volk, leek me. De naam ben ik kwijt maar het was vlak naast "The Talk Of The Town".
|
Citaat:
|
Citaat:
en Citaat:
|
Op urk heb je er wel 1, dus dan kan je daar met je macht heen om mensen te controleren ;)
|
in leiden heb je een kroeg genaamd "De Hut van Ome Henne" aka "De Hut"
das nogal metal jah! en daarnaast heb je de Lazaru's en die is verbonden met De Hut dmv een klein gangetje dus dan kun je zo overlopen van de ene naar de andere tent :P |
Citaat:
maar er is een cafe die hebben ene gitaar van Kurt ana de muur hangen.. :D |
Als je in een gekke bui bent en je wilt buiten de regio gaan :
De Koornbeurs in Delft. (vrijdag avond Triangel, vind ik persoonlijk geen reet aan) (zaterdag avond Underground, vind ik fantastisch, goeie muziek) |
Citaat:
|
Citaat:
Had over een cafe in Nijmegen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |