![]() |
Metamorfose
Heb jij wel es een metamorfose gehad?:) gwoon door vriendinnen of voor een feest oid? (evt foto's!(y)) dat je echt een hele andere soort/stijl kleren aan had dan normaal, of totale andere make-up en haar? Vond je het leuk om te doen, beviel het, of vond je het vreselijk en nooit weer? Of misschien mix je wel vaker verschillende 'lifestyles'? :) of zou je wel es een metamorfose willen hebben ofzo?
|
Hmmz nee nog nooit gehad, lijkt me wel cool.
|
Uh... nee ik geloof het niet.
|
Dit is een Avelon-topic :p
Ik krijg er binnenkort eentje als het goed is. Van Avelon ja :) |
Ja, Roos en Avelon hebben toch een styleswitch gehad/gedaan?
:cool: |
Ja ik heb wel eens een metamorfose gehad, was niet echt naar een speciale stijl, maar ik had allemaal rare roze en paarse plukken in mn haar geverfd en een mega-kuif. ik heb foto's maar die krijgt men niet. :p. ik vind het wel leuk om stijlen te mixen en het lijkt me best wel hip om een metamorfose te krijgen naar een super-hip meisje.
|
het lijkt me echt cool, maar ook best wel eng. ik moet die persoon wel kennen en vertrouwen... of die persoon moet er heel veel ervaring in hebben.
|
Cool ik wil er ook 1 van Avelon.
(dit is signaturemateriaal) |
Citaat:
ik ook. :cool: |
Ik wil er ook een, maar niet van Avalon want die heeft inmiddels een wachtlijst ;)
|
Een metamorfose lijkt me op zich best wel leuk! maar dan wel tijdelijk ofzo
|
Nee, lijkt me niks.. naja, alleen voor even is wel leuk misschien, maar dan wil ik de badkamer niet uit :|
Voel me wel op mn gemak zoals ik nu ben.. en daar hecht ik toch ook wel waarde aan. |
van mij hoeft het niet....
Ik voel me prima met m'n huidige outfit en levensstijl, dus ik zie niet wat voor een nut het zou hebben. |
Hmz naja leuk voor een keertje maar niet zoals met de Modepolitie dat je hele kledingkast wordt leeg gegooid.
|
ze mogen me wel metamorfoseren van mn afgesleten wijde broeken en pluizende truitjes in trashy diva-kleding.
want ik ben arm en ik wil nieuwe kleren. |
Citaat:
|
Ik denk het wel hoor... Ze kunnen het niet maken anders...
|
ik vind de smaakpolitie veel leuker dan de modepolitie...
heb trouwes nog nooit een make-ove rgehad, is bij mij wel geleidelijk gegaan in de loop der jaren.... |
ik wil ook zo'n bitch worden als avelon
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lief zijn |
Citaat:
Ik zou trouwens best wel eens een metamorfose willen hebben ofzo, gewoon kijken wat mensen van jou maken:D met vriendinnen lijkt het me gewoon grappig, maar een professioneel team ofzo zou ook wel :cool: zijn..wie weet wat voor handige tips ze hebben...soms zie je van die veranderingen bij iemand die je nooit zelf had kunnen bedenken maar veel verschil uitmaken(y)(positief dan he) |
een metamorfose gehad? nee ik niet echt hoor.
lijkt me wel leuk. maar alleen als het staat :) ik vind het wel leuk om te doen. geven bedoel ik. dat je gewoon de mensen zelf wat anders ziet. bij de modepolitie vind ik dat ze een beetje te overtuigd zijn van hun eigen gelijk. en als je ziet dta het bij mensen niet past is het gelijk niet meer mooi. ik vind hun slecht. die engelse programmas zijn zoooveel beter. (new nose dat staat alleen mij) |
Citaat:
edit: nog ff on topic... Een metamorfose lijkt met wel leuk voor een keertje, nou ff iemand zoeken die m bij me doet.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |