![]() |
help!!
ik ben vrij onzeker en heb geloof ik 'bevestiging' nodig. Dit is dus ook zo bij mij en mn vriend. Ik vraag vrij veel van hem, ik wil hem graag wel een paar keer in de week zien. hij zei laatst ineens dat hij zn vrienden wel eens laat zitten voor mij en dat ie dat niet meer wilde. ik weet niet wat ik moet doen? ik wil hem echt niet kwijt maar ik vind het zó moeilijk om te doen alsof het me nix kan schelen als ie zegt dat ie niet met me kan afspreken. Ik heb zelf heus ook wel mn eigen vrienden maar ik kan het ook wel combineren dus dan snap ik niet waarom hij niet, en dat maakt het zo vervelend, dus mensen die het wel snappen...:)
hij zei ook dat ie soms het idee had dat ie me alleen maar pijn deed, dat het nooit goed was ofzoiets. ik vind dit echt heel erg en wil dit dus graag veranderen! please help me! |
Werk aan je zelfvertrouwen en geniet van elke keer dat je hem ziet ipv dat je hem perse nog meer wil zien...
|
daarom knap ik dus af op onzekere vrouwen
|
:eek:
Hetzelfde heb ik met mijn vriendin. We bellen bijna nooit en zien elkaar maar 2x per week ofzo. Soms denk ik gewoon dat ze helemaal nooit aan mij denkt. Dat ik gewoon een extraatje ben die ze af en toe kan bellen als ze ff niks te doen heeft. Geeft me een kutgevoel. |
Citaat:
Als je echt verliefd ben (en geen disco-vriendinnetje) neem je het onzekere er makkelijk bij en zal je er alles voor doen om iemand minder onzeker te maken... ontopic: En ik 2/3 avondjes per week hélemaaaaal niet (!) teveel gevraagd... (:o zelfs wat weinig maarja... ik ben ook vreemd volgens mij) Misschien eens rustig met je vriend over hebben :) Mijn vriendje offert ook welleens wat vrienden voor me op, lijkt me normaal |
Citaat:
Maareh, je moet het er eens met je vriend over hebben. Meestal zie je juist dat mensen hun vrienden min of meer gaan verwaarlozen, nou jah... verwaarlozen, ze zien hun partner nu vaker dan hun vrienden. Voor een relatie krijg je een hoop terug, maar je zult ook wat op moeten geven. Hij moet misschien leren om gaan om de tijd tussen jou en zijn vrienden te verdelen. Dat is niet voor iedereen even makkelijk. Praat er met hem over hoe jij je eronder voelt. Misschien ziet hij in dat je je er echt neit lekker bij voelt als hij minder vaak met jou wil afspreken. 2/3 keer per week is niet weinig ofzo, maar ook weer niet zo vaak dat je het zou moeten minderen om aandacht te schenken aan anderen... |
onzekere mensen vallen erg makkelijk zeker te maken, ik snap niet dat iedereen daar zo moeilijk over doet, het enige wat je er aan kunt doen is als iemand een negatiefe opmerking over zichzelf maakt of wanneer je ziet dat iemand even niet erg vrolijk is je er een positiefe draai aan kunt geven
"ik ben dik" "je bent niet dik" :confused: 99% van de onzekere mensen zijn dit volgens mij met een reden die voor de buitenwereld onzichtbaar is... Ag misschien denk ik ook te makkelijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |