![]() |
welke forumbaas zie jij liever aftreden?
en waarom?
|
Enlightenment
ze is té aanwezig (n) |
op dit moment geen enkele eigenlijk
|
Geen enkele, en deze topic zal wel niet lang openblijven. ;)
|
Ik stem dus op degene die dit voortijdig durft te sluiten, dit is een democratisch forum.
|
Boogie, word ik tenminste nog eens FB...
|
Enlightenment
(n) |
Citaat:
|
Enlightement is een dijk van een vrouw die het toppie doet op haar fora. Te aanwezig? Een fb kan wat mij betreft niet aanwezig genoeg zijn, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
|
Citaat:
Dan vind ik haar ook toppie (y) :) |
Citaat:
overal heeft ze een beter antwoord op (n) |
Geen enkele. Enlightement ken ik niet.
|
wicce... k zie der nooit... en ookal is daar een rede voor.. k vind het wel een beetje apart dat ze al zolang 'niks' doet
|
Citaat:
D'r is niet echt iemand waarvan ik vind dat die weg moet. Fb's die hun 'werk' niet goed doen worden vanzelf wel opgemerkt, en er ook wel op aangesproken/vervangen lijkt me. |
geen een.
|
Ik zeg niets :o:p
|
allemaal. ik ben voor totale chaos. (y)
|
Citaat:
|
Morgan (n)
|
Citaat:
|
Mag je ook medewerkers nomineren? :o
P-Chez... loopt toch alleen maar te zeiken en zeikt het forum af. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
weet alleen dat ik jouw niet als forumbaas wil hebben ;) |
Citaat:
*secreet* |
Enlightement is een hardware vrouw.. daar heb ik respect voor!
|
van mij hoeft niemand af te treden hoor.. ze doen het prima...
-xxx- |
Ik ben lief dus ik heb nooit last van forumbazen :p
|
Citaat:
|
:cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom zou ik iemand respecteren? wat voor geweldigs heeft zo'n persoon gedaan dan? Op die manier zul jij wel voor de halve wereld respect hebben of niet? Dus dat is ook geen reet waard. |
Hoe vaak ze mij al niet heeft geholpen.. maarja als het u de broek niet kan bollen is dat jammer.
|
De forumbazen die sommige leden om persoonlijke redenen liever zien gaan dan komen, of juist helemaal geweldig vinden of juist irl kennen en daar in hun modereerbeleid rekening mee houden. Dus die hun persoonlijke voor of afkeuren mee laten wegen, en daar ook naar handelen.
Dat is fout, een FB moet onpartijdig de regels handhaven, niets meer, niets minder. Anders wordt hij/zij een FD, een forum dictatortje. Er zou een willekeur verbod moeten gelden, net als in het bestuursrecht. |
Maakt mij niet veel uit, als ik ze maar kan pesten :o:p
|
Citaat:
Ik blijf altijd zo objectief mogelijk maar ik blijf wel een mens; er zal altijd wel een keer íets objectiviteit mee kunnen spelen in mijn beslissigen. Daar is niks aan te doen, wil je ook daar vanaf dan moet je een forumbaas coden en daar geen mensen voor aanstellen. ;) Ook ik heb wel een paar forumbazen die ik niet echt het 'forumbaas-zijn' waard vindt. Maar net als de forumbazen die mij voorgingen met het hier posten hou ik me daar stil over, dat komt de collegialiteit niet erg ten goede. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind alle forumbazen lief.
(Ja, jou ook Morgan :P ) |
Citaat:
Ik zou overigens zo op het eerste gezicht niet iemand kunnen noemen die de willekeurgrens echt duidelijk en stelselmatig overschrijdt. Maar dat laatste zoum.i. een goede reden voor bannen van een FB kunnen zijn. |
Citaat:
|
ik vind dat sommige forumbaasjes teveel last hebben van machtmisbruik en een beetje god willen spelen op dit forum. Ik vind dit een beetje triest.. maar ja dat is mijn mening.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeit me niet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat 'ie jou lastig valt... Ik bescherm je wel! :) :o Heb 'm trouwens wel eens ontmoet... op een meeting in Utrecht... valt wel mee hoor. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |