![]() |
Wat betekent forummen voor jou?
Is het een uitlaatklep voor je? Is het een groot deel van je leven? Denk je wel eens aan forummers of forumtopics als je sávonds in bed ligt of ga je gewoonj niet naar bed omdat je moet forummen? Is het een verslaving, is het je lief? en wat heb je bereikt door te forummen?
|
Tijdverdrijf, niets meer dan dat betekend forummen voor mij. Lekker ontspannen. :)
|
Het betekent in ieder geval niet het antwoord geven op vragen die al duizenden keren zijn gesteld.
|
niet zo heel veel, als ik me verveel ga ik meestal forummen..
|
Gewoon een bezigheid tussen het msn-en door...
|
Hmmmz... zou beetje kansloos zijn als t forum je leven bepaalt, lijkt mij.
Maar, tis natuurlijk gewoon relaxt tijdverdrijf! Voor mij, in ieder geval! |
Ontspanning, verveling.
|
Mijn leven natuurlijk.
Middel tegen dodelijke verveling, tijdverspilling, reden om de inet-kosten omhoog te duwen.. |
en wat heb je bereikt door te forummen?..... een ex vriendje :p
vroeger was t wel belangrijk voor me (zie mn postaantal ;) , nu steeds minder..) |
het werkt ontspand, tijddodend en tijdrovend
|
tijddoding / middel tegen verveling / informatie vragen (niet op DK;)) / onstpanning
|
Interessante topics (? :p), forumbaasje uithangen :p gezelligheid op onzin (vooral laat op de avond :cool: )
|
Ontspannend en vermakend, ja. Af en toe leren we nog wat nuttigs.
Offline denk ik wel aan forummers, maar meestal alleen aan degenen die ik irl ken, of ik moet iets zien waarvan ik denk "God ja, daar had die en die het ook over." Nou heb ik laatst wel van Vampiria gedroomd, trouwens :D |
Forum is mijn leven
Een leven naast het forum bestaat er gewoonweg niet voor mij Dus houdtmijn leven zéér weinig in, gezien de weinige posts van mijn kant ;) |
Mijn obsessie voor onvoorwaardelijke en eeuwigdurende liefde kan ik hier loslaten op de aanwezigen, ik bestudeer ze en heb ze lief, mijn hele online-periode lang.
|
tijdverdrijf.
|
Tijdverdrijf. Zoals wel meerderen hier, geloof ik :P
|
Ehm.. niet zo veel. :D
|
Niet veel, het helpt tegen de verveling
|
Tijdverdrijf in de meeste gevallen..
Informatie verschaffen in mindere maten. |
Tijdverdrijf, ontspanning.
|
iets doen!
|
betekent niks voor me, tis gewoon tijdsverdrijf, als ik me verveel zit ik op t forum, verder doet het me niks
|
Citaat:
|
agh, ik vind het wel leuk.
DK / onzin / muziek zijn vooral tijdverdrijf. de huiswerkfora (post ik een stuk minder) is vooral handig. en psych... ja, toch wel wat serieuser denk. Soms, als ik een verhaal lees, denk ik daarna er nog wel eens aan... maarreh, het neemt niet mijn hele leven in hoor :D -xxx- |
Citaat:
wat betekent forummen voor jou.... is eigenlijk wel iets wat ik en veel andere wel zouden willen weten denk ik :) |
het is mijn doel in het leven.
|
ik heb nog een filosofische:
ik forum om te leven en ik leef om te forummen |
maar ik heb ook dagen dat forummen niks voor mij betekend hoor
|
Citaat:
|
Hobby, gewoon een half uurtje of uurtje op een dag :)
|
Citaat:
|
*zucht*
Hoeveel bied je? :rolleyes::p |
vrij weinig, alleen om te tijd te doden en zodat de dag weer een stukje sneller gaat. Des te sneller is het de volgende dag en ben ik weer een dag dichterbij dat ik eindelijk(*is boos*) m'n vriend weer eens een keertje zie, 1 keer per week(*nog bozer*).
|
tijdverdrijf, maar het werkt ergens wel verslavend
|
Citaat:
|
Citaat:
conclusie: ik heb vaak geen zinnige dingen te doen voordat iemand me voor zou zijn :p |
Mijn lust en mijn leven.
|
offline weergeven + winamp = forummen
|
Het betekent dat ik 3 jaar van me leven verknald heb.. :rolleyes:
|
leuk om reacties en meningen van anderen over bepaalde onderwerpen te horen. zo leer je je medemens nog es kennen
|
een manier om me leerwerk voor me uit te schuiven en t uiteindelijk gewoon niet te doen...
of een manier om niet helemaal naar beneden te hoeven lopen om mn bed in te gaan. |
Helemaal niks,ik vind het gewoon leuk als tijdverdrijf als ik aan het MSN-en ben ofzo,maar verder ook niet.
|
Citaat:
|
"Ter lering ende vermaak"
|
Een manier om m'n mening te kunnen geven op tal van dingen die me interesseren, maar die je in het dagelijks leven niet allemaal bespreekt.
En verder ook een groot gedeelte tijdverdrijf natuurlijk. :) |
Eigenlijk heel weinig. Ik had er ook een hele tijd niet meer aan gedacht. Vandaag zag ik het in mijn history staan en dacht waarom ook niet.
|
Het si lekker ontspannend, soms lachwekkend en het kanje ook helpen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |