![]() |
Forummers
Citaat:
Kies bij elk nummer 1-7) vijf mensen en zet die neer in volgorde van eindigen neer. De eerste krijgt 10 pnt, de tweede 7 pnt, de derde 5 pnt, de vierde 3 pnt, de vijfde 1 pnt! Jezelf mag je niet nomineren! |
1) de beruchtsten
abt van sion, nare man Talon Fortuynist 2) de kwalitatief besten Wawl Nare man bethametason 3) de topspammers Secreet? 4) de lieverdjes Die zijn er niet :p 5) de arrogante zelfoverschatters Talon :D Sinix 6) de grappigen miro :p 7) de naambekendsten Tofke Abt italianboy secreet enz. |
Citaat:
je mag jezelf niet noemen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
en waarom sta ik daar bij? :o |
1) de beruchtsten
questor flem 2) de kwalitatief besten nare man wawl beta leonoor 3) de topspammers wawl kinky smartie 4) de lieverdjes tja wie zou ik heir nou moeten neerzetten 5) de arrogante zelfoverschatters sinix DeSSie 6) de grappigen ? 7) de naambekendsten talon beta nare man MM tofke koen dminor morgan |
1) de beruchtsten
HADES en StoneFace. 2) de kwalitatief besten nare man, Leonoor, Andijvie en miro. 3) de topspammers lafjuh, Scimmia, barkrukkie, vrijgezel, ******** en Kinky. 4) de lieverdjes Leonoor. Ofzo. 5) de arrogante zelfoverschatters Whaha. Meerdere. 6) de grappigen Snowboarder, Conan the Librarian etc. 7) de naambekendsten Iedereen die hierboven ook genoemd is. :) |
1) de beruchtsten
de forumbazen 2) de kwalitatief besten mathfreak Ginnypig Heumen Deja Vu - 3) de topspammers wawl dminor lafjuh - - 4) de lieverdjes ??? 5) de arrogante zelfoverschatters Aaron Aaron 6) de grappigen ??? 7) de naambekendsten Wawl Dminor Talon betamethason - |
1) de beruchtsten
- Evito - Poesiefox - ..... - ..... - ..... 2) de kwalitatief besten - Leonoor - Morgan - Snufje - Scimmia - sarahbressers (en nog wel meer, maar deze zijn goed :) ) 3) de topspammers let ik eigenlijk totaal niet op... 4) de lieverdjes ?? 5) de arrogante zelfoverschatters - Evito ....... 6) de grappigen pfffff 7) de naambekendsten - Simon - Jon - Koen |
1) de beruchtsten
2) de kwalitatief besten
3) de topspammers
4) de lieverdjes
5) de arrogante zelfoverschatters
6) de grappigen
7) de naambekendsten
Serieus genoeg? :confused: |
Citaat:
|
1) de beruchtsten
3) de topspammers 5) de arrogante zelfoverschatters nou nee :p 2) de kwalitatief besten poesiefox nare man AM sarahbressers Gatara 4) de lieverdjes Morgan sublime ...; ) sarahbressers zerO 6) de grappigen Terror koe Milk poesiefox Wim Wok a new nose 7) de naambekendsten Betamethason ~Sjeherazade~ Mortischa MoonMonkey evil-cherry |
Nog 0 keer erbij :D (y) Nog steeds even onopvallend hierow...
|
mr Oizo wil er graag bij, en dus hoort hij nu bij de arroganten :)
okay, ff echt dan maar (wellicht sla ik er een paar over, sorry..) 1) de beruchtsten - Tofke_H - Jon - Evito 2) de kwalitatief besten - Leonoor - Big Brother - Kruimel - Nare man 3) de topspammers - Wawl - de Communiceerbeer 4) de lieverdjes - beta - sublime - morgan - ******** (al wordt het al minder ;)) - Wiltine - (ev. Blueeyez03, maar ze is er niet meer vaak... op het forum dan he?! tja, die hoort ook wel bij kwalitatief besten... haar post zijn altijd wel goed vinnik, maar ze komt niet vaak meer dan :() 5) de arrogante zelfoverschatters - Talon (alhoewel, hij kan wel eens bescheiden zijn) - Nare Man - Evito 6) de grappigen - city2000 - Terror koe 7) de naambekendsten - alle forumbazen toch wel - Wawl - nare man - evito -xxx- wendy |
Nou heb ik zelf die onderverdeling in klassen gemaakt, en vind ik het te moeilijk om daarin weer een aparte top 3 te maken.
1) berucht Evito 2) kwalitatief Nare Man 3) topspammer Pffrt 4) lieverdje Bertbart 5) arrogant Nare Man (en ik ja) 6) grappig Paranoïde 7) naamsbekend hullie dus |
1) de beruchtsten
HADES StoneFace abt van sion 2) de kwalitatief besten nare man poesifox Gothic 3) de topspammers Secreet zaagmanz HADES StoneFace 4) de lieverdjes tacidvs Leonoor Morphia Snow White 5) de arrogante zelfoverschatters Evito Boogie murwari Sinix 6) de grappigen Evito de abt van sion nare man StoneFace 7) de naambekendsten Tofke Koen Jon Secreet |
Citaat:
tis ook zo'n verdomt lastige naam :p |
Citaat:
|
Citaat:
maargoed... je hebt je plaatsje gekregen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1) de beruchtsten
QT Earl HADES StoneFace VIULenin Arnhem4ever 2) de kwalitatief besten Leonoor Myself! Gatara chanel Andijvie 3) de topspammers Para/Lindansje Methuselah Monica Obi Wan flowgirl 4) de lieverdjes perseus Saartje* zozze Sasjuh smilie me 5) de arrogante zelfoverschatters nare man Chimera Secreet siNix Milk 6) de grappigen de communiceerbeer Conan the Librarian Aafster NielZ telief.com 7) de naambekendsten Koen Tofke_H Jon nare man Secreet zoiets.. |
:eek: Waarom word ik een lieverdje genoemd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, inkopper ;) |
wow ik ben genoemd! gelukkig maar 1 keer, want volgens mij staat dat recht evenredig met het "niet een leven hebben" :D
1) de beruchtsten evito 2) de kwalitatief besten poesiefox (pure info komt eruit :)) 3) de topspammers evito 4) de lieverdjes ...;) (ze noemt mij! :)) 5) de arrogante zelfoverschatters evito 6) de grappigen poesiefox 7) de naambekendsten wawl |
Oeh. Ben dan toch niet zò onbekend als ik dacht. :cool:
|
1) de beruchtsten
Flem/Earl HADES StoneFace Questor Fleet Admiral 2) de kwalitatief besten Enlightenment Jon zozze Wishfuldreaming nare man 3) de topspammers De top-5 (Tofke_H, flowgirl, Vork, Obi Wan, Methuselah) 4) de lieverdjes zozze *ilon@* heavinly (:p) damaetas Para! 5) de arrogante zelfoverschatters siNix Dobermann p-chez Fleet Admiral TMLWKY 6) de grappigen MegaManX aka GekkeWaus Para! Conan the Librarian Rem Bazz ;) 7) de naambekendsten Tofke_H Koen Jon Conan Talon |
En ik, ik ben lief :p
|
Citaat:
De twee keren dat ik in je lijstje sta, is niet bepaald positief (n) |
1) de beruchtste
- P-chez. Wat een eikel zeg. 2) de kwalitatief beste - P-chez. Wat een kennisbron. 3) de topspammer - P-chez. Hij blijft maar gaan. 4) het lieverdje - P-chez. Onweerstaanbaar. 5) de arrogante zelfoverschatter - P-chez. Bescheidenheid is hem vreemd. 6) de grappige - P-chez. Hahahahaha. 7) de naambekendste - P-chez. Wie kent die geek nou niet? |
Citaat:
|
4) de lieverdjes
PV PV PV PV :o :p |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
ik hoor bij ^^lieverdjes^^ mensen .
ik ben niet slecht ik verijk jullie met liefde. kotters :D :mad: :o (y) :rolleyes: |
ik = 2 keer genoemd
(en ben 2 keer een lieverdje.... moet ik dat als een compliment beschouwen? :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1) de beruchtsten
hades ofzo, cerberus rvo 2) de kwalitatief besten uh like.. niemand? 3) de topspammers jaap 4) de lieverdjes zijn er niet 5) de arrogante zelfoverschatters tofke_h 6) de grappigen cerberus rvo 7) de naambekendsten hades ofzo |
ik heb geen flauw id man ;)
|
Citaat:
|
1) de beruchtsten: Talon,Morgan,Evito
2) de kwalitatief besten : niemand 3) de topspammers : Zijn er te veel om op te noemen of te weinig. 4) de lieverdjes : Voor mij te weten :o 5) de arrogante zelfoverschatters : Talon 6) de grappigen : is verschillend 7) de naambekendsten : Talon,Morgan,Vleermuiz,Secreet,Andijvie |
IK WORDT ZIEK VAN TOP 10 TOPICS DUS: nee
|
Citaat:
maar deze hoeft idd niet te worden geupt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |