![]() |
Cyberlove?!?
Wat denken jullie, is het ECHT mogelijk om via chatten/mailen etc. de liefde van je leven te vinden?
|
het zou kunnen..
|
Je hoort er genoeg verhalen over, dus denk van wel.
Ik zou er alleen heel erg mee oppassen. Je moet ook wel het type zijn om daar voor open te staan... |
Nou, het lijkt me persoonlijk erg sterk dat het kan.
Juist daarom vraag ik me af hoe het nou zit met al die verhalen die je erover hoort... |
Waarom niet? Of je je grote liefde nou tegenkomt in een cafee of via de chat op internet? Domme vraag...
|
"Er bestaat geen domme vragen, alleen domme antwoorden"
En, in een cafe heb je iig nog contact met je potentiele lover. Je hebt lichaamstaal, stemgeluid etc. etc. En dat mis je bij chatten toch wel degelijk... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja en ik heb morge 2 jaar met hem.. *sorry sorry, 'k kon het niet laten om te zeggen :o*
|
Nee, dan houdt je jezelf voor de gek.
|
zou goed kunnen.
het helpt iig wel altijd vaak bij mij. |
Citaat:
op internet gaat het meer om een leuke babbel dan dat je er leuk uitziet.. en in het echt is dit vaak andersom.. |
Citaat:
Een mens mag toch vragen wat hij wil?!? Daar lijkt me niets doms aan. Alleen als je dat niet begrijpt, en dus stomme antwoorden gaat geven... DAT noem ik wel dom. En trouwens... het is geen uitspraak van mezelf, maar vond hem in dit geval wel passend. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ff ontopic het maakt niet uit waar je iemand leert kennen het kan net zo goed "de ware zijn" |
Warsocket = MY HERO
|
Citaat:
|
Citaat:
Een mens mag toch ook doen wat hij wil? Dat betekent niet dat er nooit domme dingen gebeuren... Ok, ik hou al op :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slotje :)? |
De eeuwen oude vraag (of eigenlijk vrij nieuwe, nog geen eeuw oude vraag) of internetliefde kan... vanwaar deze vraag steeds maar weer. Het schijnt mogelijk te zijn, immers, zo ben ik ook aan mijn huidige vriendin gekomen. (morgen alweer 9 maanden)
Maar ik denk dat het niet voor iedereen is weggelegd, net als dat het niet voor iedereen is weggelegd om de ware te ontmoeten in een cafe. Is persoonsgebonden Het cafe is niet per definitie een geschiktere plek om de ware tegen het lijf te lopen... het gebeurt alleen op dit moment nog wel vaker dan het ontstaan van een relatie op internet... dit zou zelfs in de toekomst kunnen veranderen, maar dat is uiteraard nog toekomst muziek. Mensen die zeggen, dat het niet kan om via het internet de ware te vinden, moeten weten, dat niet iedereen zoals hen is... niet iedereen vind belangrijk wat zij belangrijk vinden, niet iedereen selecteert op dezelfde criteria als hun!!! Hierbij hoop ik een duidelijk veelzijdig antwoord te hebben gegeven voor de gestelde vraag. |
Citaat:
Stel je vraag er daar maar bij als je met de reacties hier nog niet tevreden bent. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |