![]() |
We zijn op de set van een soap..
hoe vul je de aflevering in?
Bedenk een soap-aflevering met forummers, vul eens een (doorsnee?) dag voor een groepje (of 1 persoon) in. Als je een vervolg op die van een ander wilt schrijven, quote die dan even, voor de duidelijkheid.. *De aflevering hoeft niet per sé over het forum te gaan, wel over forummers. Gebruik je fantasie! **Quiana is niet verantwoordelijk voor evt. schade, ruzies, of wat voor nare dingen ook door dit topic. ***Spellingscontrole is mede mogelijk gemaakt door Qamra en MoonMonkey |
het is "per se" :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Graag gedaan hoor ;) |
Citaat:
|
Zo das lekker OFFTOPIC
|
Citaat:
|
Citaat:
Qamra probeert nog steeds uit alle macht MoonMonkey te overtuigen van haar gelijk, maar omdat ze geen zin heeft om haar woordenboek op d'r scanner te gooien zal MoonMonkey haar nooit geloven. Qamra valt in een diep isolement en moord iedereen uit die haar tegen spreekt over het woordje "per se"... :D |
.. en ze leefden nog lang en gelukkig. :)
|
door gebrek aan belangstellenden werd de soap gecancelled. (y)
|
maar toen kwam moonmonkey Qamra troosten. en gaf haar een dikke knuffel, Qamra vond dit wel prettig en van het een kwam het ander....
Op een gegeven moment kwam Talon binnen... |
Pittige forumtijden?;)
|
Men nemen 25 rollen waar het publiek heel ernstig aan gehecht is... en vervolgens een vriendelijlk charmant persoon... die een kettingzaag in ze achterbak heeft...
en dan 25 afleveringen lang... man-hunt :> |
Ik zou Quiana een topic laten openen, en dan gelijk een meningsverschil laten ontstaan tussen MoonMonkey en Qamra over het al dan niet correct zijn van 'per sé'.
(y) Net als jullie dus. :D Het is ook altijd weer genieten met jullie :p Misschien moeten we het concept maar gaan uitvoeren! :) |
Citaat:
|
hmmmm?
je roept maar hoor...ik begin zo een nieuwe serie... ;) |
ik kan hele soaps beginnen hoor :)
maar ik ben bang dat ik mensen kwets, daarom doe ik het niet... |
Citaat:
|
ik heb je nooit gehoord :)
Goed....wie stemt er voor? |
Ik dus :p
|
nog meer?
Ik ga pas bij drie stemmen overstag... (En nee niet bij drie verschillende nicknames van jouw ;)) |
Ow damn it :(
:D :D :D |
Citaat:
|
Mkay das twee....
*rookt een peuk ter ergenis van sommige forummers hier en wacht af ;)* |
stem
|
en hier de derde stem :D
|
wow...4 zelfs...
goed....een nieuwe soap is born...laat me ff denken en je ziet het resultaat zo... |
4 :)
|
stem mee (y)
|
owkeej....
wat word de naam? Ik zit nu alleen nog maar met onderweg naar forum in mijn hoofd...iemand betere opties? |
"FORUM!"
na COSTA!... mooie mannen, mooie vrouwen, sex, drank, feesten, drama, humor, slechte acteurs (Het forum telt 32.155 leden. :p) en een geweldig script ;) |
neuh dit word veel diepgaander...het is een soap, dat betekent, haat, intriges, liefde en vooral drama...
|
Citaat:
owkeee.... buh was ik maar crea vandaag :> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |