![]() |
Zo lang mogelijk niet klaarkomen!
We proberen het nog een keer, een zo lang mogelijk niet klaarkomen topic. Ook namens morgan: geen gespam en gechat !
Dus als u mee wilt doen, meld uzelf dan aan, en doe uw best in deze competitie. De regels: - zo lang mogelijk niet klaarkomen, ook niet per ongeluk! masturberen is wel toegestaan. meld jezelf af als je een orgasme hebt gehad. de ledenlijst tot nu toe: -squirl :D daar gaan we dan! |
|
Ik zou mee kunnen doen, maer dan win ik :P Geen zin omdat te winnen :D
Veel succes voor de mensen die mee gaan doen! |
NO WAY :p
|
40 days, 40 nights
hou het eerst maar eens 40 dagen vol :D |
Ja dag, dat win ik nooit :p
Oh wacht, dit is spammen he? :p |
Citaat:
Edit: drie dagen is al heel veel. :o |
*Meldt zich aan*
|
Citaat:
|
dan zal dit spelletje niet zo lang bij mij duren ALS ik mee zou doen.
|
Citaat:
*ende diepblooooooos* |
wat een onzin.
|
hmm wil me best aanmelden.. maar dit ga ik volgens my niet volhouden.. :rolleyes:
|
Sorry maar wat moet je dan precies doen om niet klaar te komen?
|
Citaat:
Ontopic: ik doe nie mee, heb net vakantie:) |
juh!
*mee doet* |
ik doe mee.. en ik win..
|
eigelijk een beetje flauw maare vrouwen hoeven niet klaar te komen (zolang zij of hun vriend van haar afblijven) maar als jongens het een week volhouden lopen ze zo geil rond dat als je gaat slapen je gegarandeerd natte dromen krijgt en dan ben ben je dus af :(
|
Citaat:
|
hmm dus ik mag wel masturberen maar niet klaarkomen? wtf is het nut dan :S
ik doe mee |
ik doe mee...
ik merk dat de meeste het geen dag volhouden... Ik hou het mischien wel een maandje vol :D |
Deelnemers:
- Squirl - Appel - Minni - Bikkelvrouw - Big Brother - Knijtert Doet manzondernaam nou ook mee? Ik heb trouwens nog helemaal geen moeite, heb de hele dag op school gezeten, en van lelijke oude leraren krijg je nou niet bepaald zin :D :eek: Maar goed, vanavond misschien iets meer moeite :) |
Ik doe echt niet mee.. :)
|
ach waarom ook niet...is weereens wat anders ;)
|
Citaat:
|
njah kzou wel wille meedoen maar ik heb binnekort examens en dan moet ik zo af en toe eens kunnen ontspannen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klaarkomen is lekker.
niet klaarkomen is niet lekker. niet echt een moeilijke keuze? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JAAAAA!!!! dit win ik!! ik kom nooit klaar, niet van vingeren, beffen, penetratie en noem maar op! Dus ik wordt de kampioen, op me sloffen!!
|
Citaat:
@ Crystal Method: duidelijk zo? :) |
het wordt een tweestrijd!!! koel.. :D
Offtopic; vind jij het ook zo klote? Ik kan er soms echt moeite mee hebben! vooral als anderen er over praten.. dan denk ik.. En ik dan???? |
Citaat:
|
Ik zou gerust een jaar niet kunnen klaarkomen als het een échte wedstrijd zou zijn :D Ik denk dat zowiezo meisjes het er minder moeilijk mee hebben dan mannen, denken jullie niet dat er gewoon lichamelijk meer stuwing ontstaat daarbeneden als mannen het een tijdje niet doen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maaaar laten we vrolijk ontopic doorgaan en het niet over mij hebben! |
Zodra Semyaz de vinger/bef cursussen goed in praktijk brengt, lukt het heus wel. Je hebt gewoon een simpel dingetje meer of anders nodig om in het ravijn te donderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jeuj van maandag tot en met vandaag volgehouden, morgen komt mijn vriendin terug van weekje weg en denk maar niet dat ik het nog langer volhou :o ik lig eruit :o
|
Veel plezier dan maar.. enne geniet ervan!! :D
|
Oh nee, dat hou ik geen week vol! Succes!:)
|
Nee, ik doe niet mee. Daar moet ik teveel voor opgeven ..
Iedereen die wel meedoet: onwijs veel succes :) |
ik hou het nog steeds vol (niet echt een wonder ofzo... :( )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |