![]() |
Zomergrasnacht (ben ik echt terug?)
ZOMERGRASNACHT
Voetafdrukken in het papier Verraden lege inktpatronen Dwarrelend in de waterplas Vogels in het nieuwe land Waar geworden in letters Elke woord een blauwe boom Van de nieuwgeboren droom Cirkelend in de zomernacht Het eerste gedicht in een heel lange tijd. En dan nog in de moeilijkste periode van het jaar, de examens, maar ik kon het niet meer laten, dit moest eruit. En dan dacht ik, waarom eens niet terug op Dansen Op Papier? ;) Ik dans terug op het koordje tussen droom en realiteit, oordeel maar of ik val of niet ;) M'n grote voorbeeld zal wel altijd Ratsja blijven, maar deze jongen komt hier denk ik nog zelden, of niet, misschien is hij daar wel ergens? ;) Groetjes, Dreampoet (wauw, doet goed om dit nog eens te typen :) ) |
Grenzen tussen droom en realiteit zijn altijd fijn... ragfijn. ;)
|
:( kwam je hier maar vaker...
|
Het leven is zo danig veranderd het laatste jaar, nieuwe studies, de liefde van m'n leven. Leven zoals ik het nog nooit gehad had, ik ben totaal een ander iemand. Maar ergens in mij blijft die jongen van enkele jaren geleden zitten, de dromenpoeet blijft in mij. En nu heeft ie er weer zin in ;) En ja, zoals altijd ben ik nog altijd erg benieuwd naar reacties van kritische lezers, dus hou julllie vooral niet in. Over dit gedicht, ik heb nooit echt van grenzen gehouden, en wil dat nu ook niet meer doen. Niet meer in beelden, niet in gedachten. Het is nog geen zomer, het is nog geen nacht, het is nog geen blauwe boom, het is nog geen liggen in het gras, maar in gedachten is het elke dag zomer, elke dag liefde.
Groetjes, Dreampoet |
Beste gedicht wat ik in tijden gelezen heb hier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |