![]() |
Nieuwe paint tekening van een tijger
duur: 5 uur :cool: http://pic1.picturetrail.com/VOL134/...2/26103857.jpg
|
cool! (y)
|
Knap zeg. Voor paint moet je echt gedult hebben (y) ziet er goed uit.
|
Nice, alleen die linker poot is een beetje... onnatuurlijk... weenie
Maar id erg knap (y) |
Waauuww.. mooi hoor!
En wat die Slurmass betreft.. nie op reageren als'k jou was!Hij kraakt alles af! |
Citaat:
|
Slurmass, koop een leven ofzo.
Het feit dat 'ie met Paint gemaakt is maakt je tekening tegen het geniale aan. :| Het is niet mijn stijl, dus echt mooi vind ik 'm niet, maar damn - om zoiets met Paint te kunnen maken.. Respect. |
:eek: waaaaaaaaa
dat is echt goed man respect (y) |
maak jij dit vanuit de blote hand of over een schets heen oid?!
|
kop zit goed in elkaar (y)
lichaam lijkt hier en daar niet te kloppen helaas edit: ik wacht eigenlijk tot jij met echt interesant beeld komt... ipv een plaatje namaken (ik weet niet of dat ook opgaat voor de tijger) een beeld zelf verzinnen.. |
sluit me bij AM aan...
ik hou heel veel van tijgers (niet relevant) alleen die grijze linkerwang is beetje te ehm grijs zegmaar... |
De kop en de houding zijn goed gedaan, alleen z'n rechter poot is uit de kom.
ps- volgens mij heb jij echt te veel tijd :) |
aha... ja.. ik snap t.. ik zie t ook wel:)
dus jullie willen dat ik iets zelf verzin.. mmm ik zal et eens proberen... dank voor u reacties :D |
Best wel meesterlijk voor paint. (y)
|
echt onwijs goed :) maar dat verbaast me niet meer van jou.
|
Dit heb je op paint gemaakt???? :eek: hoe doe je dat???
mooi trouwens......(y) |
Het argument dat het mooi is omdat het met Paint gemaakt is is onzin imho. Ik vind het wel een gave tekening, de kop is erg mooi. Wat ik minder mooi vind is het rechteroor, de poten en het gras.
|
Ik heb wat reacties verwijderd (voor degenen die de conversatie soms niet helemaal snappen).
Verder: ik vind 'm erg gaaf! Knap dat je dat met paint kan, wat een shitwerk, zeg. Wel echt tof! |
K sluit me aan bij de meeste van mn voorgangers hier :)
De kop is echt erg mooi. De poten daarentegen vind ik iets minder. Maarreh, knap dat jij daar elke keer zoveel tijd in wil steken hoor. Weet niet of ik het geduld zou hebben :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |