![]() |
Terugkijkend
Terugkijkend op de laatste weken, had je het, als je het over zou moeten doen, anders aangepakt; eerder begonnen met leren, alles beter gepland, deze week niks meer geleerd, eerder naar bed, minder gecomputerd? etc... Of heb je het wel goed aangepakt en zou je het een nietkomende volgende keer niet anders aanpakken??
|
Als ik niet slaag ga ik het volgend jaar wel anders aanpakken ja. Ik heb dit jaar niet echt geleerd vor de examens en als ik terugkijk op de gemaakte examens was dat ook vrij zinloos geweest. Maar als ik zak, dan ga ik volgend jaar wel leren, al was het maar om dan te kunnen zeggen dat ik er 'alles' aan gedaan heb. Maar de examens waren allemaal zo makkelijk dat ik niet denk dat ik zak.
|
Als ik zak, ga ik het volgend jaar niet veel anders aanpakken dan nu. Ik had (voor mijn doen) goed genoeg geleerd, bij sommige examens had ik zelfs het idee dat ik het met minder leren ook makkelijk had gered, Biologie bijvoorbeeld. Voor Wiskunde zou ik dan volgend jaar helemaal niks meer doen, want ik geloof niet dat ik dat ooit ga snappen...:mad::o:p
|
Ik had 7 examens in 4 dagen. Dat was vervelend. Maar de examens waren een makkie, dus ik klaag niet :P
Maar leren? Dat was eens nodig :P (Havo E&M) |
Nee ik zou het denk ik ook niet anders aanpakken. Ik was op tijd begonnen en heb, voor mijn doen, ook goed geleerd. En verder nee ik vind dat ik het wel redelijk heb aangepakt.
|
Ja, ik zou nog meer films in de examenweek gaan kijken (nu iets van 7, inclusief Matrix in de bios :P). Verder ben ik vrij tevreden, behalve dat ik nu eigenlijk scheikunde zou moeten leren...
|
Ik had de afgelopen twee jaar denk ik wat meer aan wiskunde gedaan, zodat ik er nu wat meer van zou snappen, maar verder zou ik alles hetzelfde doen.
|
Ik zou meer aan wiskunde en economie gedaan hebben. Meer oefenopdrachten maken en zo. Maar voor de rest zou ik gewoon hetzelfde gedaan hebben denk ik.
|
Ik zou het niet anders aanpakken.. De examens zijn nit echt goed gegaan, maar ik had het idee dat als ik meer geleerd had het nit beter had gedaan.. Ik kon gewoon niet op de antwoorden komen op dat moment..:s
|
het enige dat ik eventueel anders zou doen, is bij wiskunde en natuurkunde meer tijd besteden aan oefenen in plaats van zo nu en dan eens wat theorie doorkijken.
|
ik zou me geschiedenis eens goed lezen hebben. ik ben dan wel geslaagd voor geschiedenis, maar het had veeeeel beter gekund. en ik zou misschien wat meer aan m'n economie gedaan hebben.
|
Als ik het kon terugdraaien dan had ik toch maar geleerd voor mn examens :( Stomme ik...
|
ik had minder feiten geleerd voor filosofie, het examen viel tegen in vergelijking met wat ik gehad had. verder zou ik het denk ik hetzelfde hebben gedaan.
|
Het examen was voor mij precies zoals ik verwachtte: vooral toepassen, dus ik kon ook niet echt leren. Als ik opnieuw examen zou moeten doen... misschien dat ik wat vaker naar wiskunde B lessen zou gaan :). (VWO N&G + ec12 en m&o)
Maarja ik ben toch wel geslaagd :cool: |
Ik zou als ik het over mocht doen veel vaker naar de les gaan! Ben dit jaar misschien 30% van de lessen daadwerkelijk geweest :eek: Maar ik weet niet of ik geslaagd ben. Maar als ik dus vaker was geweest, was ik in ieder geval geslaagd... :rolleyes:
|
Als ik alles opnieuw zou doen zou ik vorig jaar en dit jaar meer aan schoolwerk gedaan en minder lopen piekeren.Ik slaag als het goed is wel maar ik kon veel beter.
|
Ik denk dat ik mn tijd dan wat beter in zou delen. was een beetje laat begonnen, nou niet echt te laat begonnen, maar deed alles in het begin heel langzaam, zodat ik niet echt uitkwam met mn tijd en een aantal dingen niet goed genoeg geleerd had.
Is wel jammer. |
Ik zou dan meer economie sommen oefenen, en ik had amper voor Engels en Frans geoefend. En eigenlijk was dat wel heel hard nodig bij mij :rolleyes:
|
ik zou meer aan mn natuurkunde en scheikunde gedaan hebben. misschien ook meer aan wiskunde... *hoop dat ik t niet over moet doen*
|
ik zou..meer aan GS & wiskunde hebben gedaan..maja..nu al te laat.. (n)
|
ik denk eigenlijk dat het voor geen enkel vak had uitgemaakt of ik meer had geoefend of geleerd. misschien ben ik niet heel tevreden met mijn cijfers, maar in ieder geval niet ontevreden over mijn werkinstelling!
|
Ik had meer moeten leren.
|
IK BEN GESLAAAGD. JEEEEEEEE
oh man wat ben ik blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
wat ik anders zou gaan doen!?
geen black out bij me wiskunde examen krijgen zodat ik niet meer 1 x 1 = 2 op schrijf en hoger dan 4 haal :( |
hmmm, nee, dat heb ik vorig jaar al gedacht.. Ik doe alles anders, nou dat viel best tegen...
Misschien zou ik een jongen niet willen ontmoeten omdat ik in de examens telkens met mn hoofd bij hem was.... :o |
Ik zou een volgende keer wat eerder beginnen met leren, maarja.. bij sommige vakken denk ik ook dat meer leren eigenlijk niks had uitgehaald..
|
ik was later begonnen kon ik beter tijdens het eindexamen opletten
* |
Als ik het niet haal dan doei k het volgend jaar zeker anders! Me meer uitsloven voor een tentamen bijvoorbeeld. Nu was ik tevreden met een 6, waarom meer halen als je ook een 6 kon halen? Achteraf is dat wel een beetje jammer geweest, dan had ik veel beter mijn examens in kunnen gaan, en zekerder van mijn slagen geweest..
En eerder beginnen met leren, maar ik denk dat ik dat nooit leer ;) |
Citaat:
alleen door internet??? |
Terugkijkend had ik mee veel beter voorbereid en veel beter gepland maar ik weet ook van mezelf dat dat niet haalbaar is.
Ik heb gedaan zoveel ik kon en natuurlijk kan ik meer maar niet als ik in mijn eentje zit en ook nog een sociaal leven wil hebben. Dan moeten ze mij al wel in een afgesloten hok stoppen, en de regels bepalen. En die regels moeten streng zijn... ;) Edit: Citaat:
Maarja, niets is zeker tot het bewezen is natuurlijk! |
Ik heb voor, tijdens en na de examens zó vaak teruggekeken en gewenst dat ik het de afgelopen 3 jaar anders had aangepakt... Als ik wat meer gedaan had was het veel en veel makkelijker geweest, veel dingen zag ik met het leren van de examens gewoon voor het eerst en das niet zo handig met wiskunde en natuurkunde enzo, omdat je dan nooit met dat soort opgaven geoefend hebt... Ik ben net geslaagd of net gezakt (of een her), maar eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk om te slagen met zulke lage cijfers omdat ik weet dat ik veeeel beter kan... Als ik zak ga ik het overdoen en dan veel beter! (al heb ik dan wel mensen nodig die me daar, als het zover is, aan helpen herinneren)
|
ik heb dag voor examens alles doorgeleze. en ik heb allemaal 7ens en een 8 en een 6 dus z zou ik het een volgende keer ook doen..
het was gewoon gemakkelijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |