![]() |
ligt dit aan mij????
ik had gister dus weer dikke ruzie met mn vriendin:eek: Is het zo gek dat ik vertrouwen in een relatie belangrijk vind? Ze zegt dus heel vaak tegen mij dat ze iets gaat doen en dat doet ze dan niet en als ze mij iets beloofd en een vriendin van haar zegt het anders dan doet ze dat en niet meer wat ze mij heeft beloofd.
Ik heb dit tegen haar gezegd maar nu vind ze dat ik me aanstel omdat zij dit niet op vertrouwen vind aankomen... Maar als ik haar met kleine dingen al niet kan geloven... Stel ik me aan of moet zij maar veranderen??????? |
Het heeft niets met veranderen te maken. Over het algemeen kom je afspraken, en dingen die je beloofd hebt, na. Doet zij dit niet dat ligt de fout echt bij haar...
Ik denk dat je er gewoon eens over moet praten met der, en als je hier echt zo mee zit.. tjah kweet het eigenlijk niet, ik zou het ook kut vinden als mijn vriend zijn afspraken en beloofde dingen niet nakwam. Maar het ligt dus niet aan jou :) |
Tis misschien een domme opmerking, maar wat is een relatie zonder vertrouwen?
Precies helemaal niks!!! Als ik jou was zou ik ophouden met te denken dat het aan jou ligt, want zoals je het nu verteld ben je zeer redelijk! :p liefs B3 |
Ik heb juist hetzelfde voor met mijn vriendin. We zijn nu bijna 2 jaar samen en het eerste jaar hebben we niet eens ruzie gehad, maar de laatste tijd bijna elke 5 minuten bij wijze van spreken.
Zij belooft en zegt ook vaak dingen waar ze eerst niet bij nadenkt en die ze dan achteraf ook niet nakomt. We hebben er reeds verschillende keren over gepraat, en elke keer zegt ze dat ze gaat veranderen, dat niet meer gaat doen, maar een dag later is ze het vaak al vergeten denk ik... Ik heb dus ook geen id wat de oplossing zou kunnen zijn maar indien die er is, plz let me know :( |
Ik denk dat het niet echt een kwestie van vertrouwen is, maar meer een kwestie van niet op iemand aan kunnen.
En daar moet je gewoon op een normale met haar over praten, denk ik... |
ik denk eerlijk gezegd dat het aan haar ligt. als zij beloftes maakt, maakt dat schuld en moet ze die nakomen. ik zou erover praten, misschien ziet ze het probleem en kan het uitgepraat worden, maar blijft dit probleem langer voordoet dan denk ik eerlijk gezegd, en hoe hard het ook mag klinken, dat ze het niet waard is, maar dat moet je helemaal zelf beslissen
veel sterkte! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |