![]() |
Converge!
Converge "You Fail Me" album update and information
We are nearing the end of the writing process for "You Fail Me". So far the album in progress is our darkest and most sonically diverse material to date. Thematic, textural, and downright brutal, "You Fail Me" is a natural progression/evolution from our previous "Jane Doe" work. Although no release or recording date has been set for the new album, look for it to surface this Fall on Equal Vision Records. Hell yeah :) Nieuw album \m/. Wat vind men van deze band? Het is toch een behoorlijk genreoverschrijdende band. Dus zelfs stinkmetalheads zouden dit moeten kunnen waarderen. Favoriete albums? Discuss Discuss!. |
heb er een paar nummers van op de comp en het klinkt wel goed.
|
Zelfs ik vind Converge leuk :o
|
En ook ik kan deze band goed waarderen, in tegenstelling tot de andere bands in het genre.
|
Geweldige band natuurlijk. Jane Doe is een klassieker.
Die agressie en psychotische elementen die in de muziek zitten dragen erg bij aan het luisterplezier :P Ook caring and killing is nog een aardig cdtje. Live zijn ze helemaal geweldig. Vorig jaar in goudvishal was het echt een weergaloos concert. Die zanger was na een half uur zo kapot dat ie buiten half neerviel en gewoon liep te stomen. Was enigste show in NL toen geloof ik,d ie gitarist brak toen zijn vinger (en ik mijn enkel) |
Ik zou een paar dagen later in Amsterdam mijn Converge ontmaagding beleven.....het lot heeft anders beslist. Ik huil mezelf nog elke nacht in slaap hierom :(
Jane Doe is een meesterwerk. Een van de meest intense albums die ik ken. Petitioning the empty sky is trouwens ook echt geweldig. |
Citaat:
|
ik zeg:
herrie! |
Heiden...
|
Citaat:
converge = HIPHEID! |
CONCUFUKKINGBINE, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!! :D :mad:
bij dat nummer wil ik altijd gaan smijten met dingen. Heerlijk band. |
Ik luister nu The Human Shield.
Wat een troep. |
Nuttige reply.
|
Citaat:
|
Citaat:
die ook :P |
Ik hou van Converge! Up ;)
|
Citaat:
|
ik zweer bij Converge, als ik converge luister word ik helemaal dromerig omdat die nummers lang duren ( bijvoorbeeld Jane Doe: 11 minuten nog wat) en sommige ook heel rustig zijn en er zijn natuurlijk nummer als concubine/broken vow waarbij je rustig een heel huis kunt verbouwen
live ziet Converge er ook vet uit, ookal heb ik ze nooit in het echt mogen zien allen op video ik moet eigenlijk nog steeds het album Jane Doe origineel hebben en ze hebben ook een brute dvd, iemand een idee waar je materiaal kunt kopen van Converge? |
www.reflectionsrecords.com hebben een aantal cd's waaronder Jane Doe. Goedkoper als in de winkel en ze leveren binnen 2 dagen(echt te vertrouwen. beste mailorder/label in nl). De DVD komt hopelijk binnekort in hun webshop.
|
die dvd wordt hier wel besteld voor mn broer en ik check hem dan wel natuurlijk
extreem kut is te hard gezegd, ik kan er alleen persoonlijk niet naar luisteren |
vaak luisteren en er gaat een wereld voor je open
|
ik heb t wel de kans gegeven maar toen na een paar keer toch maar die cd-r aan X Belle X gegeven.
die unloved en weeded out vind ik trouwens wel iets beter |
Superbruut.
|
Ja, ik kan ook wel cd's enigzins goedkoop voor je bestellen van Converge, meneer Nora.
Ik moet nog wat cd's van hun hebben (petitioning the empty sky, unloved and weeded out) |
Citaat:
|
oja goedkoop is handig voor mij, want ik ben niet zo rijk
|
Gewoon bij Reflections bestellen. Steun je ook nog een goed label! :)
|
ja dat's ook weer waar maar ik ga toch voor de goedkoopste maar ook voor de snelste/betrouwbaarste
|
dat is reflections ook...
|
Exactly. Steunen die scene godverdomme! :mad: ;)
|
ok gebroeders xXx
|
Ik ben niet eeeeeeeeedge!!!!! :o
|
:d
|
Citaat:
|
reflection records is machtig, goedkope cd's endezo
|
zeker!
vooral hun eigen releases zijn erg betaalbaar aanraders: reaching forward, count me out, give up the ghost, sworn in, shark attack |
en ze hebben voor een Europse release voor The Red Chord gezorgd. Helden zijn het dus.
|
Zeker helden. Label dat garant staat voor kwaliteit. Altijd! En een integriteit waar je u tegen zegt.
Biertje? Nou dat gaat er wel in moet ik zeggen :) |
ik ga nu lekker aan de haring :)
laters |
Daar hoort een biertje bij baasje....
|
jenever zei zo'n vrouw die mee uitnodigde
damn ik heb vandaag NIKS gedaan :/ |
ik heb een sticker van reflections op mn bassdrum \w/ :mad: \w/
|
poser ;)
|
Heb je een date Arjan?? Met een vrouw?? En je gaat Jenever drinken??
|
daarvoor geeft ie dat edge gezeik wel op
|
ze zijn bezig met een nieuw album, en goed nieuws, het gaat harder en sneller dan ooit worden, volgens jacob
heerlijke band, siked |
Eeuuh...
Was het niet handiger geweest om een nieuwe topic te beginnen dan er één uit 2003 te uppen? |
dit topic is zo oud dat zelfs forum-grump david toen nog smilies gebruikte.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: g-lo, waar is die sig ook alweer van? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |