![]() |
Hoe balanceren op randje? (meiden)
Sinds ik het randjesfietsen op dit forum heb ontdekt, ben ik een grote fan geworden :) Omdat het bij mij ontzettend lang duurt eer ik tot een hoogtepunt kan komen, en omdat ik nadien zo uitgeput ben dat een tweede keer niet meer lukt, is dit randjesfietsen echt een uitvinding voor mij. Als ik het goed heb begrepen is de truuk zó dicht bij de rand van een orgasme te komen, dat je op een microseconde na niet klaarkomt. Wat ik al een paar keer heb gehad en ook heb gelezen hier, is dat ik soms mijn hand terugtrek, maar het orgasme toch lijkt te beginnen. Het is moeilijk uit te leggen, en jongens begrijpen er wellicht geen snars van <evil grin>, maar dan voel ik dus de 'rush' van het orgasme zonder dat ik mezelf dus nog vanonder aanraak, en beginnen mijn spieren dus héél héél even samen te trekken, net hetzelfde gevoel als de eerste seconde bij het klaarkomen. Het orgasme stopt dan echter plots, zonder dat het is afgemaakt, en omdat het niet is afgemaakt kan je dus meteen weer tegen het randje gaan fietsen tot er een nieuw hoogtepunt komt. Het is zeg maar randjesfietsen waarbij je per ongeluk even over de rand komt, maar je evenwicht terug kan vinden... Het is een waanzinnig genot, maar helaas lukt het me maar heel, heel weinig. Ben ik hier een onzinverhaal aan het neerschrijven, of zijn er nog meer meiden die dit gevoel kennen? In 95% van al mijn pogingen ben ik over het randje gevallen en zette het orgasme door, waarna het dus over and out is... naar welke signalen van je lichaam moet je luisteren om dit summum van randjesfietsen te beheersen?
|
soms doe ik ook aan randje fietsen
net voor dat ik kom stop ik en dan lijkt het toch of iikop een of andere manier toch kom maar niet echt doe dit soms 4à5 keer en dan laat ik me gaan dan is het orgamse intenser dan ooit....... :eek: |
volgens mij moet je er niet zoveel bij nadenken. Randjefietsen gebeurt toch sowieso?
|
bij mij niet moet me eigen echt in bedwang houden wil ik randjefietsen
|
Kunnen jongens ook hoor.
|
jep inderdaad, ik in elke geval wel
|
Oh zeker dat wij dit kunnen, en die rush waar jij over schrijft ken ik zeker ook als ik dat 'randje fietsen' doe.
|
jep, dat probeer ik ook altijd.
soms lukt t niet, dan kan ik gewoon niet stoppen... |
Citaat:
|
yup, jongens kunnen t ook hoor.... maar wel anders lijkt mij
|
Randje fietsen rulet :)
Mijn vriend is een evil karakter die ervan houdt om mij echt te plagen tot ik zou smeken om me uiteindelijk te laten komen. Hij heeft de neiging om effe te stoppen en uiteindelijk is het orgasme idd veel intenser,totally agree :) Als ik bij hem zoiets doe geniet hij er erg van, in zekere mate ;) ik mag niet te veel plage want dan wordt ie boos *g* :D Hebben alle mannen zoiets? En volgens mij is randjefietsen bij mannen nog veel moeilijker dan bij meiden..niet? Hoe zit dat nou eigenlijk? :confused: |
nou, mij lukt dat meestal niet hoor.. :(
De druk wordt op een gegeven moment gewoon te groot, bovendien vinf ik het gevoel van net niet klaarkomen echt a-relaxt, t doet zelfs pijn soms. Nee dan liever in een keer!! (y) |
meisjes hebben ook een 'point of no return'...
Maar ik heb niet veel ervaring met randjesfietsen, ik ben er eigenlijk te ongeduldig voor, dus ik kan de topicstarter geen antwoord geven, sorry:) |
Mja, ik ken het wel, maar ik ben meestal te lui. Liever 4x achter elkaar minder heftig dan heel vaak te moeten stoppen :p
|
Citaat:
Luxe probleem als je 4 x kunt... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kan twee verschillende bijna tegelijkertijd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
randje fietsen.. kunnen jongens inderdaad ook... alleen ik heb het laatst nog gedaan en toen kwam er een druppel uit... toen ging ik maar ff door en toen kwam de hele lading eruit... :D
|
:confused: Sofie3 kijkt even verwonderd... ik lees hier over 3 à 4 keer tegen de rand aanfietsen...? Hoe weinig joh! Dan is het resultaat bij mij niet echt veel intenser, ik moet zeker tien keer op het randje fietsen eer het effect écht de moeite waard is! (y)
|
randje fietsen is echt heerlijk..
Mijn vriend zorgt daar hele vaak bij mij voor ( onbewust of bewust) en ik vind het ook erg leuk om het bij hem te doen.. datals je merkt dat ie echt bijna klaarkomt even te stoppen en dan weer verder te gaan :D |
Mannen kunnen het idd. oowk... Ik iig geval wel en de meeste denk ik. Ik dacht dat er altijd een andere term voor gebruikt werd... Maar ik zal wel in de war zijn :D
|
bij jongens is het de kunst hem zolang mogelijk op het randje te houden
|
Ik verwijs alle lezertjes naar mijn pijpcursus.
|
Door al ons off-topic geklets heeft arme Anja nog altijd geen antwoord... :D
|
Was met vakantie, vandaar mijn late reactie.
Even terug naar de oorspronkelijke vraag... het is ontzettend, ik herhaal, ontzettend moeilijk om ZO op het randje te fietsen, dat je je lichaam een orgasme laat beginnen maar het niet laat afmaken. Ik geef eerlijk toe dat ik door de jaren heen een - kuch kuch - expert ben geworden in het randjesfietsen, maar het blijft ook voor mij echt moeilijk 'half' klaar te komen. Wat bij mij wel eens lukt is een extreem snelle afleiding. Als ik voel dat mijn orgasme begint en het allereerste 'rush' gevoel krijg, doe ik super super snel even iets anders, bijvoorbeeld het nachtlampje aansteken, of een boek pakken, kortom: een beweging waarbij je hersenen plots andere informatie krijgen. Dan wil het me nog wel 'ns lukken om een orgasme na 1 of 2 samentrekkingen te stoppen. Dit is natuurlijk zoals je het zelf al noemde het ULTIEME randjesrijden... het is niet tot TEGEN het randje fietsen, maar er zelfs even OVERHEEN komen om daarna je evenwicht weer te vinden... Omdat je lichaam niet het signaal heeft gekregen dat er een orgasme is geweest, kan je direct weer doorgaan met stimulatie (wat me anders na een echt orgasme NO WAY lukt!). Ik vind dit ook een ontzettend boeiende materie... wie kan nog tips geven?? |
Het lukte me een tijdje geleden een keer perfect. Ik lag op m'n bed en was er niet eens zo met m'n gedachten bij, beetje half tv aan het kijken (nou ja, op het laatst niet meer ;)), maar echt.. het bleef maar komen, echt 20 keer ofzo dat je het gevoel hebt dat je bijna klaarkomt en dat je zo'n hele golf door je lijf voelt gaan.. het bleef gewoon maar doorgaan, ik kon het niet geloven :D :o
Maarjah.. sinds die ene keer is het niet meer zo gelukt eigenlijk. En verder is het natuurlijk ook niet goed om TE opgewonden te zijn, want dan lukt het echt voor geen meter. Als ik nergens aan denk lukt het dus beter :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |