![]() |
Wgt
|
geen haar op m'n reet die erover peinst.
|
Damn, wat een hoop goeie bands. Jammer dat het zo ver weg is.
|
Citaat:
Duh. Ik verveelde me. :cool: |
Als er iemand mee zou willen....
ik zou naar m'era luna gaan maar dat gaat ook niet door :( |
gathering, arcana, qntal
als dat het enige is wat leuk is... (n) |
Citaat:
Arcana leuk vinden en Ordo en Raison d'Etre niet, dat kan ik me niet voorstellen. |
Citaat:
that's about it.... geef mij maar wacken open air (y) |
Nou, ik vind VNV Nation ook stom.
|
:cool: :cool:
duitse wave-festivals zijn leuk qua sfeer! welke datum is het? (zie het niet staan) ik zou gaan voor: in strict confidence daf (!) carlos peron blutengel vnv nation eventueel (al vind ik ze soms irritant) the klinik noisex dive vomito negro oswald henke feat. erblast hocico deutsch nepal ordo rosarius equilibrio prager handgriff (!) the eternal afflict beborn beton welle erdball mesh qntal plastic noise experience the fair sex tanzwut wooo ik wil echt gaan! zeg me wanneer! |
up :cool:
|
tanzwut is gaaf.
de rest is schijt. |
Citaat:
altijd stoerder om te zeggen dat het schijt is dan te zeggen dat je het begot niet kent :cool: |
Het is van 6 - 9 juni, volgende week vrijdag tot en met de maandag erop dus. De programmering is wel vervelend, veel leuke bands naast elkaar gezet, en de podia zijn vrij ver van elkaar vandaan.
Maar ach. Ik ga erheen. Ik mag niet klagen. :) |
komen na dat festivals alle gothics gebruind terug?
|
Citaat:
|
uh die site doet 't niet 't lijkt me wel leuk, sommige dingen dan, de rest "vind ik scheit" ;)
|
Citaat:
als ik zeg dat een band schijt is, heb ik ook reden om het schijt te noemen. als ik het ken zeg ik wel dat ik het niet ken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |