![]() |
Maak jij je er zorgen om...
of je een leven hebt of niet?
Zo nee, waarom dan fucking niet? Zo ja, wat de fuck doe je daar dan aan? |
Neej absoluut niet. Ik doe gewoon wat ik leuk vind en waar ik zin in heb. Wat anderen daarvan vinden boeit me niet zo (want het zijn toch vaak anderen die zeggen:"Je hebt geen leven".
|
Nee. Omdat het me fucking niks kan schelen.
|
een leven hebben?
ehme, je bedoeld, of ik dingen doe die ik leuk vind?! ehh ja, dat doe ik... |
Nee, het moet toch 1 keer gebeuren he :D :p
|
nee, zoalg ik zelf maar vind dat ik een leven heb
|
Wat een stierenstront-vraag.
Natuurlijk heb ik een leven, iedereen heeft een leven. |
Ja, daar maak ik me zorgen om.
Ik wil graag van grote betekenis zijn;) |
nee
|
Als je maar plezier in je leven hebt.
|
nee, ik heb een prima leven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb in ieder geval nog een digitaal leven ;).
|
Citaat:
|
fuckerdefuckerdefuck natuurlijk heb ik een fucking leven anders kon ik dit fucking antwoord natuurlijk niet typen.
denk fucking na man |
Citaat:
Ik maak me meer zorgen om wat ik ermee doe... |
Een leven?
le·ven1 (het ~, ~s, ~s) complex van eigenschappen en functies van een organisme, zoals voortplanting, stofwisseling, groei en reageren op de omgeving, dat er voor zorgt dat dat organisme blijft voortbestaan => aanzijn; <=> dood Aha, ik heb een leven. Maar ik zou me er niet druk om maken als ik het niet had, want dat kon ik dan niet meer. :) |
Citaat:
|
met de vraag suggereer je al dat wij geen 'leven' zouden hebben. wat een debiele term vind ik dat.
|
uhm.... ik blijk geen leven te hebben want ik verveel me nu elke dag te pletter. En m'n vriend wordt daar pissed over het feit dat ik nix doe en geen vakantiewerk ga zoeken.
1 woord:lui.... Maar 't interesseert me geen reet, ik leef m'n eigen leven dacht ik zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen leven nee. Maar ach. |
Nee... ik neem 't leven voorlopig ff zoals 't is...
iedereen zegt dat 't goed komt... dus... |
Nee
|
Ik heb geen leven, en daar maak ik mij ook geen zorgen over. Het enige wat ik wil, is om zo snel mogelijk dood te gaan zodat ik van dit rotleven af ben
|
Citaat:
Anders kom gezellig bij mijn clubje, genaamd 'Wanhopige vrouwen zonder leven'.(y) |
Ik leef, dus ik heb een leven ja :) :rolleyes:
|
euhm, nee
vroeger wel toen mn leven wat saaier was. maar nu heb ik werk/dingen genoeg hoor |
ik doe de dingen waar ik plezier in heb en 'k ben redelijk sociaal geloof ik, dus ik vind van wel :)
hoe anderen daarover denken? geen idee, boeit me ook niet :) |
Tja, dan denk ik maar iets van: en wat voor leven moet ik dan nemen? Het jouwe soms?
Wahahahaha! |
*controleert pols* Ik heb een leven:)
|
Ik heb een leven. Ik adem.
Sociaal gezien: ik ben nooit iemand met veel vrienden geweest. Do I know? yes. Do I care? no. |
Citaat:
Dat neemt niet weg dat dit neukende taalgebruik van jou duid op een frustratie, een probleem, misschien een verlate neukende pubertijd? Laat me het weten als je een keer een conversatie op laag niveau met me wilt schreeuwen, ik heb er neukend veel zin in. |
Nee, ik heb een leven :cool:
|
Ik heb best een leven. Of het boeiend is, weet ik niet, maar ik ben er redelijk tevreden mee meestal :P
|
Citaat:
|
fucking fucking fuck fuck fuck
|
Nee hoor, ik denk nooit zo ontzettend na bij wat ik doe
En achteraf ga ik ook nooit meer na of het wel goed was wat ik gedaan heb Of mijn leven dus zo goed/leuk is dat ik een leven heb, daar maak ik me niet zo'n zorgen om zolang maar kan lachen |
Ik heb een goed leven :)
|
Op het moment in mijn leven in grote lijnen wel o.k. (het kan altijd wel beter), maar ik maar me wel zorgen over de toekomst.
|
Citaat:
|
Zolang m'n bloed nog stroomt, leef ik nog en zodra het niet meer stroomt is het te laat om er wat aan te doen. Dus ja, ik heb een leven.
|
Citaat:
|
huh :confused:
geloof het wel maar niet bewust? en ik vind jouw (diovai) avatar leuk |
Citaat:
Hier typt een dode. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |