![]() |
Yoji Biomehanika
ik zoek fan, zodat ik niet meer in mijn eentje maar met zijn tweetjes fan kan zijn
|
:D...
Hij is wel "aardig" ja... ;) Standaard DJ op de UDC feesten :cool: |
Mijn vriend is er helemaal gek van. Maar hem krijg je niet mee :p
|
idd ja!
|
Hij is wel (y)
|
Yoji is een topper!!!!
een van mn lievelings djs!!! Hopenlijk kan ik naar Impulz outdoor, dan sta ik vooraan te springen bij de japanner met de oranje dreads ;) |
Citaat:
|
yoji is wel speciaal een chinees die hardhouse draait
|
t is een beetje t zelfde elke keer
kwart fan |
ben sowieso niet pro hardhouse,,,
|
Citaat:
En oja, op de dancevalley cd staat dat hij uit Jp komt, dat lijkt mij Japan. Kijk, dat je denkt dat die een vrouw is Owkee, (meneer op de markt), maar haal aub niet meer Japan en China door elkaar. Tis alsof je Turkije en Nederland door elkaar husselt, beetje pijnlijk... maar goe, ik vind het dus goed. Kheb m alleen nog nooit live gehoord (wie wel, ik ben zo'n housefreak en theemuts die thuis blijft op zaterdag avond) kheb wel album, en 2mixen en 2 lp's, en ga dit jaar kijken of er ondertussen nog meer uit is van m. bdw, weet iemand wat zijn echte achternaam is??? |
Citaat:
|
Die kerel ziet er zo dwaas uit.
Vond het daarom ook FF nodig om een foto te plaatsen http://www.buddaproductions.com/Danc...omehanika2.jpg Heb hem 2x meegemaakt op een UDC feest 1x ook al is het niet helemaal mijn smaak was het echt super en de 2e keer staan me de dj's nie allemaal meer van bij. |
op Impulz dec. 2001 vond ik m echt klote draaien, maar op Impulz outdoor 2002 was hij echt super! ik denk dat ik wel weer naar Outdoor ga , en sowieso ff langs hem stuiter :D
|
Citaat:
hmmm... ik kan mij herinneren dat nederlanders het niet fijn vinden om voor duits, belgisch, engels of scandinavisch te worden aangezien. zelfs al zijn het allemaal spleetogen (erg fijne benaming, danku) zitten er nog zoveel verschillen, en yoji is toch echt een japanner, is misschien ook makkelijker als je info over m zoekt ed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|