![]() |
Bad religion appreciation topic
Daaf, deze is voor jou :D
voor deze band kun je niet genoeg topics openen. en helaas zag ik er nog geen een staan, dus bij deze. deze band is echt zo geniaal, laatst the process of belief eindelijk gekocht, en ze hebben me weer overtuigd. na 1 keer luisteren dacht ik dat ik t niet echt wat vond, tja wat wil je, stelletje ouwe mannen, die hebben hun tijd wel gehad. maar nu zit ie al n paar dagen in de cd speler, en DE tering, deze plaat is gewoon weer geniaal. Een van de weinige bands die keer op keer vette shit blijven schrijven en zoveel fakkin goede nummers hebben geschreven. Goede teksten, vette riffs. Een band die me raakt en me door fucked up tijden heeft gesleept. Stranger than fiction, no control, against the grain, allemaal superplaten. ik hou echt van bad religion. nog meer mensen? en nu ga ik huilen |
Citaat:
|
Ach ze zijn wel geinig....
|
Citaat:
|
(y) ik deel je mening over Bad Religion
Dat concert in de melkweg een keer was trouwens ook een van de betere concerten ooit! |
Bad Religion is live misschien nog wel vetter dan op plaat
Ze hadden een dip in de Sony tijd maar de nieuwe cd is wel te hebben vin het oude werk wel beter |
Absoluut geniale band. vandaag toevallig nog 'no subsance' geluisterd, alhoewel ik dat wel een mindere cd vind.
'Suffer' , 'No Control' , 'Against the grains' , 'generator' en 'process of belief' zijn stuk voor stuk geniale cd's, naar mijn mening. Ik heb ze 1x live gezien, idd een hele goede show. Ook dat ze al veteranen zijn maakt die band gewoon geweldig. Geniale ban dide cd voor cd gewoon goed is. En nog altijd energiek, en vol maatschappij-kritische teksten (sterk punt van ze) |
Ik HOU van deze band. Zeker m'n favoriet en ook de eerste band die ik hoorde uit de punkrock/hc/enz wereld. Ik vind elke plaat geweldig(sommigen iets minder natuurlijk). Hoeveel gestoorde dingen ik ook luister die erg vet zijn, altijd kom ik terug bij deze band. MAD RESPECT voor deze helden.
Ik heb er verder geen woorden voor hoeveel deze band voor me betekend *pinkt een traantje weg* hehe :D :) |
Bad Religion blijft toch wel 'de' punkrockband die ik nog altijd luister..
Process Of Belief is gewoon een geweldige plaat -en idd, de 2 sony albums zijn ff wat minder- maar de rest is ook super... Ik baal nog steeds dat ik ze nog nooit live heb mogen aanschouwen :( |
2? 4 zul je bedoelen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
[dan vraag ik het ook maar; welke dan allemaal? ] |
Stranger Than Fiction 1994
The Gray Race 1996 No Substance 1997 The New America 2000 Ik heb ze gezien in Paradiso, Melkweg en Groezrock. Ze komen vast wel weer. Ik heb me laten vertellen dat ze nog 1 album zullen doen(maarja dat hebben ze vaker gezegd en er kwamen er altijd meer). |
Citaat:
Jah ik hoop het toch wel zeg... |
Ik heb alleen No Substance, The New America en Process of belief.
Ik heb ze ook op Groezrock gezien, maar toen stond ik ergens achteraan en heb er niet veel van meegekregen. Ik vind Greg's stem wel geweldig Verder ja...ik luister het niet vaak, maar process of belief heb ik nu maar weer effe opgezet en het is idd lekker. |
Citaat:
|
Dan zou ik toch maar eens heel snel de heilige drie aanschaffen(Suffer, No Control, Against The Grain) ;). Suffer samen met descendents de blauwdruk voor een heel genre :)
|
Ik heb op cd alleen STF, maar het is idd heel goede band.
|
Punk heeft niks met uitstraling te maken.
|
Oh ja, en "Punkrock songs, the epic years" heb ik ook, met de duitse versie van punkrock song erop...dat is vaag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je liegt als je zegt dat de sound niet veranderd is. Luister het verschil tussen bijv. Generator en Kyoto Now....trek je conclusie. Allebei vet, dat wel. |
Citaat:
|
Nooit gezegd dat t niet verandert is. Wat ik wel weet is dat t nog steeds punkrock is met zowat de beste teksten die t genre te bieden heeft en dat ze in dat opzicht niets verandert zijn over de jaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
En je hebt wel gelijk hier ja. |
Citaat:
Ja. Bored & Extremely Dangerous is trouwens geweldig. Dat nummer heeft gewoon wat. The Process als geheel sowieso, een van de weinige cd's die ik heb waarvan ik gewoon elk nummer stuk voor stuk vet vind. |
Citaat:
|
De beste cd's vind je haast nooit meteen goed.
|
Citaat:
|
Ik weet nog dat ik Jane Doe van Converge voor t eerst hoorde hahaha. Die heb ik 3x in de winkel geluisterd en toen maar schorvoetend gekocht. Zelfde met Background Music van AN.
|
Citaat:
Citaat:
|
En wanneer heeft t 17 jarige opneukertje de Ramones gezien in volle glorie? Uitmelken schmuitmelken. Wat de fuck heb jij bereikt dan? Helemaal niks. Je bent een snotneus die graag shit lult, maar ondertussen een hele kast vol Nofx heeft staan.....
|
Citaat:
melkweg en paradiso Wou naar groezrock maar kwam er door geld/tijd gebrek niet van :o |
Citaat:
|
Citaat:
gefeliciteerd. |
Bad Religion is al jaren de baas van de US punkrockscene (ok dat komt ook door Brett's Epitaph). Dat eigen fans is onzin man.
|
Citaat:
|
Citaat:
kom/kwam jij op MOW??? of een ander hardcore forum..? deze topics zijn echt van hardcore forums... |
Duh ;)
|
de laatste cd kan ik egt elk moment van welke dag dan ook horen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bad religion is echt geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig! laatste cd helemaal top.. vooral broken..zucht :D
|
Ik denk dat Stranger Than Fiction me t meest doet. Aaaah the memories :)
|
Citaat:
Citaat:
2 Mensen die denken dat ze god zijn, en kritiek niet fatsoenlijk kunnen incasseren. Maar Petrus zal ze straffen bij de hemelpoort. |
Geen wonder dat je bad religon niet digged. Grrrristenhond :D.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |