![]() |
St. Anger zuigt aars!
|
d/l....
|
Ik zal het eens downloaden, ik ben wel benieuwd hoe het klinkt, die nieuwe bassist is gaaf.
|
St. Anger:
(n) - vocals - nummer klinkt gewoon niet lekker Is dit echt niet zo'n nepversie? |
helaas fake.. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IM DUM.
:o ;_; |
dit is idd James Hetfield niet die zingt
|
Waarom gaan mannen van 50 HardCore/NuMetal maken? Want dat gaan ze toch doen he? Ik denk dat ik nachten in mijn bed ga huilen. Ik wil verdomme gave solo's! Ehm. Oke.
|
Citaat:
|
Ow. Wat word 't dan?
|
Citaat:
Nee, 't klonk allemaal vrij stevig, geen idee wat het was. |
eerste nummer klinkt als Meshuggah
|
Dat eerste nummers is gewoon Meshuggah.
|
Wavoor muziek maakt Meshuggah?
|
Citaat:
En over 'Frantic' hierboven; de drum, de polyrythms/polymetrics, het gitaargeluid, de riffs, de zang, de stem, de schreeuwen, de tweede zangpartijen, de solo, de sfeer, alles IS gewoon Meshuggah, dus voor mij is er sowieso geen twijfel dat het Meshuggah is. |
En in welk hokje zit dat?
|
Citaat:
|
De 2 samples op de Metallica site klinken niet slecht.
Zou Metallica die fake retail releases er zelf op hebben gezet. |
Citaat:
|
Nee maar er zijn al verschillende "retails"op mirc verschenen die allemaal fake waren. En deze 2 nummers zaten daar ook bij.
|
Citaat:
dat nummer frantic is idd een nummer van meshuggah, die uithalen van die gast doet niemand em na |
't is Gods of rapture van meshuggah.
Gods Of Rapture [Music:Fredrik Thordendal; Lyric:Tomas Haake] I FEEL TORN APART A VILE MISFIT FALLEN DEEP INTO AFFLICTION OF MY HOLLOW MIND THE SENSE OF SUFFOCATION GROWS INSIDE MY LUNGS WHEN I WAKE INTO TRUTH I'M BACK AMONG THE BLIND THE TRUTH OF LIES DISENCHANTING MY EYES HOW CAN I SURVIVE I CAN'T STAND BEING ALIVE GODS OF RAPTURE ENSHROUDING MY EYES A TRY TO HIDE THAT SLOWLY I DIE MY PAST LAUGH AT ME FROM THE OTHER SIDE OF NEGATION UNTYING THE LASTING FEW CORDS OF COMMON SENSE SUBMERGED INTO THE FLOW THE RAPIDS OF ADDICTION TOO WEAK TO PUSH IT BACK A WORM WITHOUT DEFENCE MY FLESH FADING UNDRESSING THE BONES BEHOLD ME NAKED CADAVER EXPOSED THIS MY ABUSE I CAN'T TAKE IT NO MORE THE FRAGILE TRUTH SNEERING AT ME WITH TEETH PRESSED LIKE THRUSTING NAILS INTO MY HEAD ALL MY LIFE I REGRET |
D'r zijn wel 2 live bootlegs te downen van Frantic en St. Anger toen metallica op t fillmore-fest speelde. En ook een 60 seconden snippet van St. Anger. Ik mag jullie iig verblijden met het feit dat Lars zowaar zn dubbele bass weer eens van stal gehaald heeft. :D
|
en idd die St. Anger retail versies zijn ouwe meshuggah-prut.
|
St. Anger zuigt helemaal geen aars. In tegendeel. Check de nieuwe videoclip van de titelsong. Hij is te vinden op www.allmetallica.com en is in MPEG formaat en 57 MB groot. Fields of Rock wordt geweldig!!!!
|
Ik vind dat nummer maar matig. Vooral dat Flush it out(?) gerap erdoorheen.
|
St anger hoorde ik strax bij Denk aan Henk. Eccht cool nummer. Tenminste weer wat ragwerk.
|
ik vind het smerige muziek, maar het klinkt super voor metallica's doende
|
Wat een brakke drums zeg.
En dat Flush it out is ook wel debiel zeg, klinkt wel alsof ze een rapper erbij hebben gehaald. Ik kon ook geen solo ontdekken (ik heb hem nog niet helemaal gehoord). Cijfer: 5.5 |
Citaat:
|
7 minuten raggen. Tja.. Niet mijn ding. Die 2e stem is inderdaad erg vervelend.
|
ik vind het wel een puik numer
|
Citaat:
|
het klinkt echt smerig... vind ik dan, :D
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
|
puik (y)
|
kvind et goed klinken, maar dat komt misschien wel omdat et Metallica is ;)
dat stukje vanaf "i feel all my world shake like an earthquake" is toch wel erg catchy (y) |
idd. Ik vind het een gaaf nummer. Niet per se -metal- maar het rockt wel :D.
Ze hebben wel de drumsound goed aangepakt, werd tijd (vond ik). of het positief is kweenognie, hoor ik op de cd wel. |
Citaat:
Maar ik heb de video gedownload en het valt een beetje tegen. Crappy lyrics, matige overgangen en de snare drum klinkt voor geen meter. Verder wel leuk. |
snare geluid is idd minder.....ik hoop dat het op de cd niet zo prominent aanwezig is
|
Die hihat is ook veelste overheersend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |