![]() |
Fluisterwoud in Den Baroegh
Fluisterwoud, samen met Salacious Gods, Watain, Sauron en Trimonium.
Zondag aanstaande. http://www.fmp666.com/Fluisterwoud/lahar.jpg Barbaarsch. |
als het in de buurt was ging ik misschien wel een kijkje nemen, maar rotterdam is me te ver en het is niet echt de moeite waard.
|
idd, rotterdam is wel een takke eind, en ik heb niet zo'n goeie ervaringen met de vorige keer (the berserker) toen de trein alvast een kwartiertje vantevoren vertrokken was zodat we fijn op het perron konden overnachten. Als het nou in de Effenaar was okee...
|
niet miepen allemaal (op terror koe na, die komt ook en is dus gaaf).
gewoon komen, stelletje posers! |
Wat een lelijke vent die fluisterwoud :D
|
Als die luie zak nou eindelijk eens hun CD uitgeeft :rolleyes:
Maargoed, Trimonium is ultiem gaaf, misschien kom ik ook wel. |
haha die foto...
prachtig |
Citaat:
volges mij is er iemand op z'n ogen geslagen |
els:
oh die sjoerd kende ik eerst. maar ik ga niet. |
Watain overheerscht
|
Baroeg is trouwens niet in R'dam maar in Vlaardingen.
Woonde ik maar in Vlaardingen, ik mis veel goede dingen doordat Vlaardingen gewoon te ver reizen voor mij is |
Citaat:
|
hmm... excuus. ik had dus zelf ook de verkeerde informatie :confused:
|
Eng
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had toch echt van iemand gehoord dat het in Vlaardingen was. Pech. Gewoon verder gaan. Oh ja, ik heb jou ook in mijn msn lijst staan, maar om de een of andere reden praten we niet meer tegen elkaar. Als ik je zie spreek ik je wel aan ok? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen zin: te ver weg, en heb Fluisterwoud, Salacious Gods en Sauron al eerder live gezien... |
Ohja telluriet, leuke avatar. Wel misleidend en verwarrend in combinatie met je hobby's: "Skateboarden, chillen, muziek luisteren" lolbroek :D
|
Citaat:
|
Wow.. fluisterwoud is tegenwoordig nog populairder dan nu-metal lijkt het.
|
Citaat:
En niemand die Trimonium kent, terwijl dat toch duidelijk beter is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
teksten van fluisterwoud heb ik me nooit in verdiept, en over de show kan ik (nog) niet oordelen.
de muziek vind ik zeker wel te pruimen. trimonium ken ik tot mijn spijt niet, als ze beter dan fluisterwoud zijn wordt het nog gaaf :D |
Citaat:
|
fluisterwoud zoog, speelden net 20 minuten met een kutgeluid ook nog.
watain daarentegen, nondegodver wat een show! trouwens, terror koe, was u dat meiske in een slayer girlie dat zo bruut stond te bangen steeds? |
Naaaaaah!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alles wordt ook weer zo serieus genomen hier... maar die dennenappel doet het gewoon. :D
Het was idd voor de sfeer :D origineel toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |