![]() |
Beeckestijnpop!!!
Woehoe, wie gaat? Vast niemand, want zo'n groot festijn/festival is het ook weer niet.
Hoofdpodium 14:20-14:50 Freeloader 15:20-16:10 caesar 16:40-17:30 tasha's world 18:00-18:50 Peter Pan Speedrock 19:20-20:10 Silkstone 20:40-21:30 Raymzter OXY-podium 13:30-14:00 Stranguria 14:50-15:20 Dogs Don’t Care 16:00-16:40 Danica 17:10-17:50 Painted Smile 18.10-18.50 The Tourist 19:00-20:40 DJ Stuart |
maybe, vriend van me speelt dan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik ga wel. Is toch in de buurt. |
ik zal er onghetwijfeld ff zijn, maar geniaal is t programma niet
|
tis ook gratis :D
|
Painted Smile
Peter Pan Speedrock zijn wel vet. Maar ik ga daar niet in mn remi staan. |
Waar is het?
|
Citaat:
|
beeckestijnpop is gewoon gezellig...elk jaar ensow....en silkstone is kewl (y) en tis in Velsen-Zuid :p
|
jep, idd, Velsen-Zuid. Kan je komen o.a. via de veerboot achter Amsterdam-Centraal. Die stopt dan langs het kanaal.
En dan ben je er al bijna. :) |
Vroeger ging ik wel, ik woonde in Velserbroek en zat in Driehuis op school, was wel cool.
Maar ach, dit jaar vast niet, ik ben er al een tijd niet meer gewesst. |
Citaat:
|
jij wel, nu de rest nog. :)
|
Hmm...zit er toch over te denken te gaan (aan het eind van de middag dan). Het is toch gratis?
Maar het is wel voor mij een pokke-eind fietsen. |
tis morgen he?
hmm ff kijken of kga |
Citaat:
|
als ik zeg dat ik ga komt er niemand meer
dus dan zeg ik het stiekem maar niet |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben er in ieder geval wel. Mag je eigelijk drinken mee het terein opnemen, of zijn er bevrijdingspopachtige praktijken? |
Citaat:
Ik zit nog te twijfelen: 1 tot 1,5 uur fietsen voor 2 uur entertainment....? En dat van ernaast uitstappen valt tegen: http://www.beeckestijnpop.nl/images/detailkaart.gif |
Citaat:
Peter Pan Speedrock is wel oké maar die heb ik al eens gezien. En bovendien ga ik niet weer vooraan staan want dat piepje in je oren blijft zo lang hangen. |
Citaat:
tis hoogstens een hal uurtje fietsen |
Citaat:
|
Citaat:
nahja niet dat ik beeckestijn zo fantastisg vind dit jaar maar tog |
ok de kans om 2 forummers te zien trekt me over de streep. maar hoe ziet Tsasil eruit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh zeg dat dan meteen!!
|
|
Ibanez gitaar, Behemoth shirt?
|
Citaat:
|
Overigens kom ik pas rond 17:00 en ga ik na Peter Pan weg.
|
Citaat:
|
Mmhh, er werd door wat mensen een poging gedaan om me mee te slepen, maar ik ben de hele dag weg. Niet dus. Wel jammer, wat leuke bands en gezelligheid. Maarja.
Twee jaar geleden was wel leuk. Afgezien van het feit dat ik samen met een vriend voor Heideroosjes ernaartoe ging, en na weer wat vertrouwen in het openbaar vervoer kwijt geraakt te zijn...(bussen die opeens bij een halte midden in één of ander weiland stoppen wat de laatste halte blijkt te zijn, lopen, bij een halte komen van een lijn die om het uur rijdt en die natuurlijk NET gemist te hebben, en nog meer lopen, en verder nog een beetje lopen)...kwamen we uiteindelijk bij de ingang van dat landgoed, en hoorden we de Heideroosjes al spelen, dus wij dat hele landgoed over rennen richting festivalterrein (mensen kijken je dan raar aan joh).....kwamen we dus net op tijd voor het laatste nummer. Beeeetje jammer. Maar Beef daarna was wel fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kga niet
|
me neither
|
Citaat:
Beeckestijn was relaxt, vooral door het weer. Painted Smile was ruk, vooral het geluid en Peter Pan rockte zeer zwaar, toen ben ik weer weggegaan :D |
Tsasil, je had toch een Stormwitch t-shirt aan?
Painted Smile was heel aardige show, hoewel de nieuwe nummers troep zijn (die zanger had niet voor niets Snapcase-shirt aan :rolleyes: ). En die domme punkers vooraan in de pit.... Peter Pan Speedrock was gezellig, klonk live erg goed. Ben iets voor het einde weggegaan. Alto-gehalte was wel erg hoog/ |
DANCE WITH THE BITCHES
Nee dat was ik niet hoor... Stormwitch is gayer dan gay :D khad een NiN t-shirt aan, en was bij painted smile vooraan aan het moshen met de kut punkers. |
Hmm ik heb je waarschijnlijk wel gezien dan. Grote kans dat je enkele 'vrienden' van me bent tegengekomen in de pit ;)
edit: Painted Smile had wel elite drumsolo! |
Ben lekker niet gegaan. Had er echt geen zin in om te gaan. Kwas ziek en m'n vriend houdt niet van die muziek.
|
Haha, ik was er ook alleen heen gegaan maar daar aantal mensen tegengekomen.
En ik hoorde dat Raymzter TE LAAT WAS!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |