![]() |
Het gebrek aan gaatjes
Gewoon even benieuwd...
hoeveel stopcontacten heeft iedereen op ze kamer? En gebruik je ze allemaal? maak je gebruik van stekkerdozen...?? Wat zit er allemaal in... en gebruik je 't ook vaak? Mja vandaag sneuvelde 1 van me stekkerdozen, en ik heb aardig wat moeten onpluggen om de nodige dingen weer te laten werken... vandaar :o |
3X2 gaatjes
|
ik heb in de kamer waar de computer staat 2 uitgangen waarvan er 1 gebruikt wordt, daaraan zit een stekkerdoos waarin 8 stekkers kunnen er waarvan er 5 of 6 gebruikt worden (pc / monitor / boxen / printer / scanner / ventilator / (evt. telefoonlader)
in mn kamer heb ik 2 uitgangen waaraan 2 stekkerdozen zitten 1 voor mn wekker / lamp / telefoonlader 1 voor mn radio / cd / tv / (evt. pc als ik die op mn tv zet) |
Ik heb eigenlijk maar 1x2 gaatjes, maar met verlengsnoeren en stekkerdozen kom je een heel eind; ik zit nu op ongeveer 20 gaatjes, waarvan 12 bezet.
|
3x2 gaatjes.
Voor mijn radio en voor mij telefoonlader. Meer gebruik ik niet Oh ja, soms TV &video/PS2 |
btw ik heb er nu 5x2
me computer, me monitor, me tv, me wekkeradio en me nachtlampje.. me boxen 3x2 gaatjes. heb ik dus moeten ontpluggen :o |
8, waarvan 5 gebruikt
|
Citaat:
|
2 gaatjes onder mijn bed, 2 gaatjes bij mijn raam, 2 gaatjes bij mijn.. euhm.. in de hoek..
En dan nog een extra doos met twee gaatjes en nog eentje met iets van 4 en nog eentje met 5 en een schakelaar :D En ik heb 4 gaatjes over... Jaja.. |
Een doos waar 6 gaatjes in zitten. Achter de PC nog een doos met 2 gaatjes. Verder eigenlijk helemaal niets.
Daarmee moet ik mijn PC, stereo, TV, en wekkerradio mee electriciteit voorzien. :) |
5 keer 2 gaatjes
met een stekkerdoos van 4 en een stekkerdoos van 5 kan ik nu alles aansluiten. |
- 2 stopcontacten naast mijn bed
- 2 stopcontacten naast mijn bureau - 2 stekkerdozen ook aan mijn bureau met nog eens telkens 3 stekkers |
Weet ik veel...
|
geen idee, geen interesse, zo goed ;)
|
Uhm...
Maar ik heb er genoeg, dat wel. ;) |
3 bij mijn bed
6 (?) bij mijn bankje 3 ergens op de grond 4 bij een kast Veel dus :o Ik heb nogal veel lampen en kerstlampjes enzo in mijn kamer (ik heb ze alleen nooit aan) |
4x2 gaatjes,
3x2 bij de televisie,voor de aansluiting van m'n computer,printer,enz..... en nog eentje aan de muur bij de deurpost,maar die gebruik ik niet want die zit nogal hoog :D |
2x2 gaatjes,
1x3 gaatjes, geloof ik jup :) 3 voor mijn lampjes, 1 voor mijn stereo en 1 voor mijn tv *moet nu steeds lamp uit stopcontact halen om te kunnen fohnen :mad::(* |
ik kom aan 4 dubbele wcd's (ingebouwd), heb zelf met opbouw nog wat 4-voudige dozen bijgeplaatst en dan nog de verdeeldozen...
|
meer dan genoeg.
alleen onder mn computer ligt al een contactdoos met zo'n 8 stopcontacten |
kheb in feite 2 stopcontacten, met i de bovenste een schemerlampje, in de onderste een stekkerdoos met 8 aansluitingen voor:
Scheerapparaatlader Telefoonlader Radio TV discman adapter 3 op reserve :D |
ik heb in de muur 2x2 gaatjes.. maar ik heb ontzettend veel verlengsnoeren enzo, om op andere plaatsen ook stroom te hebben en meer gaatjes te hebben. En nee, ik ga het niet tellen.
|
4 stopcontacten en 2 extra stekkerdozen met elk 5 contacten. *moet mn computerstekkers en radiostekkers toch ergens in kwijt*
|
Citaat:
ja zijn allemaal in gebruik. ja ook stekkerdozen: twee (elke kant van mn kamer(tje) 1) lampen tv dvdspeler stero wekker en af en toe gaat er een stekker uit en gaat er 1 in van mn telefoonoplader of mn epileerapparaat (iegh) wel trés interessant onderwerp ook btw... :rolleyes: |
1 wandcontactdoos met 2 gaatjes :p
daarop is aangesloten: -tv -video - 2x pc - 1x monitor - 2x zipdrive - lamp - versterker - router - kabelmodem - soldeerapparaat |
ik heb twee stopcontacten waar je per ding twee stekkers in kan doen. Ik heb in twe van die gaten een verlengblok (een van vier en een van drie). Wat er allemaal inzit:
- computer - printer - stereotoren - hoge staande lamp - tafellamp - wekker - bureaulampje - oplader ladyshave - (oplader mobiel) - (antimugstekker) - (ambi pur, geurstekker) De laatste drie zitten er soms in, die kunnen ook niet allemaal tegelijk. |
ik heb er 3 keer 2 en dan een stuk of 3 stekkerdozen. (1 van 3, 1 van 4 en een speciale met een aan/uit knop voor de pc)
|
1 stopcontact x 2x2 gaatjes
1 verlengsnoerding met 5x2 gaatjes |
In totaal 3 stopcontacten, in 1 stopcontact zit de stekker van een stekkerdoos van 4 stopcontacten d8 ik...
|
2x2
En dan nog 6x2 verlengsnoer. |
vijf geloof k.. + twee verlengdoosdingen
ik gebruik ze niet allemaal tegelijk.. wat er zoal in zit: - bureaulamp - wekker - stereo - pc / printer enzo - lavalamp - ufolamp - nog een bureaulamp |
Hebben jullie allemaal electriciteit wou je zeggen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |