![]() |
Dj topic
Post hier je favoriete DJ of als je zelf dj bent en vertel wat over jezelf... :)
|
Ik ben dus Leon, ookwel Dj Leon_V :D
Draai vooral Club, groovy house Favo Dj is ROGER SANCEZ |
Favo DJ's: John Digweed, Dave Seaman, Lemon8, Hernán Cattáneo, Danny Howells, Sister Bliss
Draai en produceer zelf ook, en run samen met DJ Precision en Rutger van Bostelen (M.I.D.O.R.) het Somatic Sense label. Produceren loopt erg goed, er is net een remix van Talla 2XLC uit die o.a. door Paul van Dyk wordt gedraaid, en een aantal eigen producties krijgen support van Armin van Buuren, Misja Helsloot, Rank 1, Goldenscan en nog een aantal :). Verder komt er binnenkort een progressive EP van me uit op het Engelse 'Segment Recordings' en is een nieuwe remix i.s.m. DJ Precision net met 43% van de stemmen uitgeroepen tot Future Favourite op ID&T Radio. Draaien kan er verder wel mee door... Heb laatst op WOS radio gedraaid, dag daarvoor op Extrema Mezzo Queensday en een tijdje daarvoor een 7 uur solo set in de Hemkade (Zaandam). Hoop op iets meer boekingen als de producties echt gaan knallen, maar voorlopig gaat t de goede kant op, heb nog tijd zat met mn 19 jaar :+ [edit] draai zelf vrij breed, diepe progressive, funky club (wel diep), breakbeat, percussieve techno [/edit] |
Ben zelf ook DJ...
Heb tot nu toe alleen schoolfeesten + examenfeesten gedaan ( spreek ik alweer over 2-3 jaar terug ) en heb 1x mogen draaien in het Karrewiel ( www.karrewiel.be )... Draai voor techno, industrial, hardcore, oldschool...en de betere hardstyle ;) ( soms... ) Favo dj's/ producers: Promo, Peaky Pounder, Aphex Twin, Dave Clarke, Rush, Prodigy, Rude Awakening, Darkraver, Vince ( oldschool master ! ), Neophyte ( blijft leuk die eigen amiga sound ;) )...en many more :) |
Ik kan eigenlijk heel wat dj's wel waarderen. Als de stijl me maar aanspreekt. Ik ontdek eigenlijk steeds weer DJ's die me kunnen boeien.
Echte toppers zijn voor mij toch de techno-dj's/producers: Speedy J, Pascal F.E.O.S, Rush, Dave Clarke, Michel de Hey, Umek, Miss Djax, Chris Liebing, Psychogene... enzovoorts ;) |
Favoriete DJ's:
- Laidback Luke - Benny Rodrigues - Roog - Rémon Lacroix - Bob Sinclar - Gomes - Van Bellen |
DJ Richard D James
|
dj cutkiller
dj shadow dj krush |
Dj's Rupert en Mennert natuurlijk
|
-Dj Krush
-Dj Bonobo -Dj Shadow -Dj Format -Laidback Luke |
Citaat:
q-bert |
ik ben dus DJ abaxial
favo dj's luna, isaac, scot project |
dj shadow is wel gaaf
voor de rest niet zo bekent met dj's |
dj shadow
dj crush dj format dj qbert |
Citaat:
|
ik hou niet zo van de DJ's zelf, het gaat mij meer om de gast die de muziek produceert. Plaatjes aan elkaar draaien is een vak wat je moet beheersen dat geef ik toe, maar het gaat mij dan toch meer om degene die de beats gemaakt heeft.
|
favo producers/dj's:
Optical Krust Amon Tobin Ed Rush Bad Company |
Mijn favo DJ's:
-Roger Sanchez -Seb fontaine -Robbie Rivera Grootste ergenis: Van die 12 jarige die TIESTO helemaal gewelding vinden en alleen maar omdat dat de enige naam is dei ze kennen :eek: |
Citaat:
Favorieten: Harry Lemon a.k.a. Lemon 8, Dave Seaman, de heren van Deep Dish, Steve Lawler, Sander Kleinenberg meer in de househoek...techno toch vooral DJ Rush, Dave Clarke, Chris Liebing. |
Favoriete DJ's:
- Funk Master Flex - Tiësto - Elite DJ Team - DJ Shadow - DJ Skeez! Favoriete Producers: Absoluut, with no doubt, The Neptunes op 1. Ik draai zelf overigens niet. Dit zijn trouwens allemaal DJ's die zelf ook producen, in principe mogen The Neptunes dus ook bij DJ. |
Tiesto is een goede Dj alleen zijn nummers zijn TE herkenbaar..
Maar neemt niet weg dat hij veel kwaliteit heeft.. en Genoeg geld :) Wou dat ik dat zou verdienen..... Ik mag nu in Alcazar Draaien als LeerlingDJ (www.alcazar.nl) Zijn er hier mensen op het forum die in een discotheek draaien? |
Dj Shadow
einde thread. |
het neemt niet weg dat shadow doop is :rolleyes:
|
Citaat:
domdomdom |
DJ Sneak is trouwens ook erg goed, net een paar mp3s van gedownload (y)
|
DJ Premier
RJD2 DJ JS-One |
the neon electronics
dj HELL miss kittin & the hacker adult. dj shadow buscemi anubis laurent garnier |
favo dj's:
Paul (hardcore) Daniele Mondello (hardstyle) Haze & Abyss (hardstyle) Yves deRuyter (hardtrance) en ik heb sinds 4 maanden ook eigen draaitafels, koop zo af en toe wat plaatjes & draai voornamelijk hardstyle als je n mixje wil horen, moet je ff onderstaande link klikken; hardstyle mix 11-03-2003 |
dj swa HAKKUH!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Concord Dawn Dom & Roland Photek J Magik Matt Green Polar Adam F |
Roger Sanchez
|
Citaat:
Kom snel die platen halen :) |
FF totaal ander vraagje:
Moet op een schoolfeest draaien met een vriend van me (6 uur lang :eek:) voor 12 jarige t/m 18 jarige.... iemand suggesties voor Platen/nr's die het zoiezo goed doen? |
Top 40 natuurlijk
Af en toe een lekkere stamp plaat en r&b doen het ook goed... Ligt aan je publeik natuurlijk ;) Maare heb het zelf ook wel eens gedaan en dat is echt gevarieerd draaien... |
Citaat:
maar gelukkig zijn we met zn 2e :) En t publiek is natuurlijk heel gevarieerd... |
6 uur sja...
Zoals je al zegt jullei zijn met ze 2'en... Ik had destijds alleen maar gekopieerde cd'tjes, heel veel hit explosions enzo...:) En een nummertje ( wat het goed doet ) een keer herhalen is neit erg, zolang het maar leuk blijft ;) |
Ben ff met soort van playlist bezig (kan toch niet slapen :D)
Worden denk ik vooral nr's a Justin Timberlake, Eminem, Craig David. enz enz, En als afwisseling zoiets als I LIKE IT LOUD - Marshall Masters |
Yup, ook ned. talige liedjes en meezingers en eventuele après skithut nummers doen het zeer goed :)
qua hiphop/r&b gewoon de mooiere bekende (oudere) nummers... qua harder idd i like it loud en ard und jorn ofzo... ;) |
Kheb helaas zelf geen draaitafels(lijkt me wel heel wijs om te doen) maar mijn favo dj's:
DJ Rush DJ Hell MOnika Kruse Catscan Endymion enz. |
Citaat:
Maar als je wil draaien raad ik je cdtafels aan... in aanschaf ong. even duur als draaitafels, maar qua muziek STUKKEN GOEDKOPER maar voor de 'feeling' is vinyl lekkerder (daar draai ik dus mee) |
Mijn favo's
100% Isis Adam Beyer Chris Liebing Christian Varela Darren Price Dave Angel Dave Clarke Dave Randall Don Diablo Green Velvet James Ruskin Marco Bailey Marco V Mario Ranieri Michel de Hey Miss Djax Misstress Barbara Monika Kruse Richie Hawtin Rush Seb Fontaine Speedy J Umek Underworld Viper XXL |
Citaat:
ik spreek je! (y) |
fav
dj duro scot project endymion jts isaac russenmaffia luna promo |
Mijn favo DJs
Jon'O Bir Matt Hardwick Armin van Buuren Scott Bond DJ Tiesto Sasha Ferry Corsten Misja Helsloot Sander Kleinenberg Paul van Dyk Dave Seaman Carl Cox Dave Clarke Adam Beyer M.I.K.E. aka Push L-Vee aka Airwave en veel meer! |
DJ Hi-Tek... :o
samen met Talib Kweli en Mos Def |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |