![]() |
haar :b
dames: buikhaar/borsthaar, sexy of niet?
(mits niet in abnormale hoeveelheden :p) |
Zelfs ik, als man, vind veel haar bij vrouwen heel sexy en geil.
|
met dit soort topics praat je toch alleen maar mensen trauma's aan?! Ik heb nou eenmaal veel borsthaar, en iedereen doet altijd of het vreselijk is (vooral jongens die het niet hebben) maar de meeste meiden die ik ken hebben er geen problemen mee.
En daarbij hoort het toch ook gewoon, waarom denk je dat het head en SHOULDERS heet?! Een echte man heeft ook haar op z'n schouders. |
Treasuretrail is sexy, borsthaar liever niet... (in heel geringe mate wel...) maar toch.. liever niet
|
Citaat:
|
Borsthaar: Neuh, maar een klein beetje is leuk.
Buikhaar: Jaaaa, allemaal zachte haartjes..:) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever niet. ;)
|
Evito, ik denk dat hij een vraag aan de dames stelt over manbeharing....
Ik wil niet van die kale kippeborstjes, maar ook geen harige aap. Verder zal het me jeuken, wat er aan begroeiing op of aan een man zit. Zolang hij maar niet zijn lichaam gaat scheren!(het kriebelt natuurlijk ook lekker) Gezicht bij voorkeur gladgekaakt. Snorren en (bakke)baarden zijn zeer zeer fout. Een interessant sikje, als je er net het gezicht voor hebt, alla. Sinds Johnny Depp ben ik wat minder anti-sik. |
haren onder de nagel die naar beneden de broek in duiken zijn geil! ;) voor de rest heb 'k het niet zo op borsthaar, maar dat maakt niet uit. ( kun je niet lekker op kussen...)
|
Citaat:
I am da fuckin police, I can do anything I wanna do!!! :o (y) |
nee
|
Borst- en buikhaar is lief:) Het staat ook wel mooi, mits in matige hoeveelheden.
Maarrem, Hajo, dat het 'head and shoulders' heet, is omdat het anti-roos shampoo is, en als roos uit je haar valt dan komt het op je schouders terecht:P. Haar op schóúders lijkt me erg vreemd:) |
Zo'n oerwoud als bij Austin Powers is geil ;) :P
|
absolute not....
als ik iets een afknapper vind is dat wel borsthaar of haar op de buik |
ik vind hele kleine donshaartjes bij vrouwen wel sexy.
|
Zo'n leuk lijntje dat van de navel naar beneden loopt... jaaaaa. Maar echt veel borsthaar... nee.
|
Borsthaar is leuk. Je kan er mee spelen, je initialen erin zetten, permanent erin zetten, fohnen, kleurspoelinkje.. noem maar op :P
|
wat maakt het echt uit hoeveel haar je hebt enzo. Fuck dat echt, je laat het gewoon zitten en als mensen er problemen mee hebben Dan hebben ZIJ er problemen mee
|
Citaat:
zelf niet zo'n haar fan, ben ook gezegend zonder borsthaar en met dat lijntje omlaag dus :D :p (y) |
Beetje bosrt en buik haar vind ik wel schattig :) zolang het maar geen bossen haar zijn..
|
Citaat:
|
streepje onder de navel... woeiwwww!! dat is mooi, maar dan moet er wel een héél klein buikje zijn.. dan is het het liefst!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever niet, maar ik ga mijn partner ook nie vragen om zich helemaal te scheren...
|
Ik ben voor borsthaar en buikhaar!! (y)
Van die kleine zwarte krulletjes op de borst... Streepje van navel tot beneden... Jum! Was echt een verschil, toen ik (na een jaar een 17-jarig, "kaal" vriendje gewend was) mijn huidige 23-jarige vriend bloot zag. Ik word er gewoon geil van! Het is zo verschrikkelijk mannelijk, het kriebelt zo lekker tegen je borsten, het ziet er super uit, ik ben echt VOOR :D |
(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |