![]() |
Probleem met geluid bij een film
DivX Playa2.0 krijgt een runtime error : \
kan je dat verhelpen? en als ik de film met WMP wil kijken dan loopt het beeld achter op het geluid :S en met DivX Playa2.1 vraagt hij om een audio codex, en krijgt hij geen last van een runtime error op hetzelfde stukje vd film :S hoe kan ik dit verhelpen? Help me? :o |
|
Citaat:
Maar het is soms ook dan wel handig als je aangeeft bij welke cat/ hij dan staat.. |
Citaat:
ongetwijfeld :o ik wil gewoon Braveheart kijken :o |
Citaat:
dat zijn toch alle codec's ofzo? |
Nou links bij zoeken gewoon ff Zoom invullen en je ziet em. Bovendien zou je ook google kunnen doen, vind je em ook. Ik hoef toch niet élke keer het zelf op te zoeken? Klein beetje eigen inzet mag ook wel.
En zijn genoeg codec packs ja, vroeger gebruikt ik Nimo. Maar de XviD codec die erbij zit is niet goed. Dus gewoon KaZaA Lite Codec Pack gebruiken. Voordat je die installeert wel eerst alles qua DivX/XviD/Nimo/Ace uninstallen. Dus helemaal schoon. Dan restarten, dan KaZaA Lite Codec Pack installeren. En dan fijn je filmpje gaan kijken. :) |
vaak is je pc niet krachtig genoeg als het geluid achterloopt bij het beeld, of anders is die divx gewoon ral
|
Na van allerlei players getest te hebben vind ik BSplayer nog het beste, geeft bij mij geen enkel probleem.
Wat ik ook erg fijn vind is de subtitles mogelijkheden met de optie, dat als deze voor of achter gaan lopen, makkelijk bij te stellen is met de ctrl + of - knoppen. (y) |
Citaat:
ik had hem van kazaa dus...sja ;) |
Citaat:
iig niet via kazaa heb 'm gekocht :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |