![]() |
wat heb jij liever?
leer jij liever meer van vrienden, of heb je liever dat zij zich aan jou optrekken?
|
Ik denk opzich dat het in evenwicht moet zijn, dat je van elkaar leert :)
|
Beide, ja. Mijn vriendinnen en ik hebben kennis op verschillende gebieden (ook op heel veel dezelfde, hoor), en daar horen we dan van elkaar over. Ook dingen die we net ergens gelezen/gehoord hebben, vertellen we elkaar...
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry zag dat Morgan ook al had gereageerd dus haalde post weg en quotte ff :) |
Beide...
Maar ik ben me meer bewust dat ik wat van mijn vriend(inn)en leer dan dat zij dat van mij doen. Wat logisch is, eigenlijk. |
Mja maar je hebt het meestal niet door als ze wat van jou leren, ik bedoel het lijkt me niet dat ze dat elke keer gaan zeggen
Doe ik ook niet als ik iets van mijn vrienden opsteek :) |
Ik heb liever dat ze "zich aan mij optekken"
|
Citaat:
|
Van binnen is het natuurlijk leuk als mensen zich aan jou moeten optrekken, maar in relationele termen is het allerminst handig, omdat de relatie dan niet echt in evenwicht is.
Ik ga dus ook voor een mix van beide. :) |
Beidden, maar je zou zo n zo al liegen als je zou zeggen dat er niets van viel te leren...je leert steeds meer nieuwe dingen, van iedereen die je tegenkomt...
|
Geen idee, ik heb nog nooit meer dan één vriend tegelijk gehad en dat was een redelijk gelijkwaardige vriendschap! Op basis van één vriendschap stel ik mij incompetent een wetenschappelijk betrouwbaar conclusie te trekken over vriendschap in zijn geheel.
|
Beiden, iedereen kan van elkaar leren (y)
|
Citaat:
|
Ik denk dat we hiermee tot de conclusie zijn gekomen dat het beide kanten op moet werken.
|
Van beide kanten, evenwicht idd..
Je leert sowieso van mensen, als je ervoor open staat. |
Citaat:
|
Wat je ook liever hebt, het gebeurt toch allebei. Dus waarom kiezen als dat niet hoeft?
|
doe maar een combinatie van beiden
|
Verschillend
Tis ook best wel met groepen enzo, van sommige leer ik meer van, en van andere groepen leren ze meer van mij (ligt ook aan leeftijd ed.) Het maakt me niet zoveel uit, als het maar in evenwicht blijft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |