![]() |
Utrecht Meeting 6 Juni!
MEETING MUZIEK VRIJDAG 6 JUNI UTRECHT
13.00 voor de burger king in centraal station... De burgerking is in de grote stationshal waar alle roltrappen op uitkomen, vanaf het 'officiele meetingpoint vlaggetje' zie je het.. lijst van mensen die er komen: Ufke Bruce birthmark otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed SounD Roxy freakjuh Nighttime Bird Muizzz Glow Glam O Saurus Rocksaan Konflict 'I'he Prophet Parasiet Escapism |
ik wil meer mensen trouwens...
|
Rosa en ik denken er nog overna :)
|
Citaat:
dat bijten deed het um zeker :o |
Idd ! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Heemstede is gewoon een onuitputtelijke bron van vermaak. Ofzo. |
ik laat wel een aandenken achter ossow :) ga die dag ervoor uit in Utrecht tot een uur of 7 's ochtends..
|
He vet!
Chris Komt!! maar 6 juni? dag na less than jake? pffff moet ik ff checken of ik dat wel kan redden hoor :(. ik slaap in tilburg |
leuk is dat (n)
dan zit ik op pinkpop :mad: :'( |
Ufke
raaah Bruce birthmark otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed SounD Roxy freakjuh Nighttime Bird Muizzz Glow Glam O Saurus Rocksaan Konflict 'I'he Prophet Parasiet Escapism beetje els vergeten waar gaat het heen |
Citaat:
en idd vervelend dat het de dag na ltj is, en ik die week dr op tentamens heb, dus tot echt laat ga ik niet blijven denk ik.. |
Ik zit heel de dag in Zeeland op de verjaardag van m'n vader, anders was ik misschien nog wel gekomen :(
|
ik ben er niet,
as if anyone would care :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rutger gaat dan naar Pinkpop.
Ik wil alleen een meeting met Rutger. |
Chat dit topic nou aub ook niet vol met niet meeting zaken..
Zijn er al plannen voor wat we gaan doen? Ik neem aan dat we niet hele dag op Utrecht station blijven rondhangen namelijk. |
kutmeet!!!
3lit3-m33t wordt toch cooler! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeik op met rutger, ik kom das leuk genoeg!!!
Dus: ROEL ALS JE NIET KOMT RUK IK JE ENDELDARM ERUIT EN PROP IK EM IN JE NEUS!!! :mad: (maar ik vind je nog wel liev hoor :o) |
Citaat:
Dus bij deze: Nette, verzorgde, welopgevoede jongeman zoekt iemand die naar de Muziek Meeting gaat, op 6 juni 2003 te Utrecht, en via Eindhoven reist met een OV-jaarkaart of een andere kaart waarmee hij/zij mij mee kan nemen waardoor ik 40% korting krijg. |
Als die 7 pleuro zo erg uitmaakt krijg je die wel van mij :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moetet verdomme nog op een vrijdag :(
|
Agnostic Front is fokking gaaf.
En ik kom niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijdags? dan kom ik hoogstwaarschijnlijk wel :) dan kan ik gewoon :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elk nadeel hep z'n voordeel ;)
[/offtopic] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom alleen later dan 13.00 ..
Pas om een uurtje of 14.30 ofzo O_o.. |
Ufke, je bent nog niet op mijn genereuze aanbod ingegaan :(.
|
Ik kom denk ik ook wel even
Blut en Brak Maar ik kom En als ik kom, dan komt PharmaconWilbert ook (y) Ufke raaah Bruce birthmark otherside cHa0s *MiNDLeZz* 86dagreed SounD Roxy freakjuh Nighttime Bird Muizzz Glow Glam O Saurus Rocksaan Konflict 'I'he Prophet Parasiet Escapism Pharmacon Sooz Muizzz weer mee op OV? ;) |
Ik kom alleen als jullie er rond 22:30 nog zijn. Ik moet namelijk eerst werken :(
|
Roel ik ga wel via Den Bosch met korting, kweet nie of je daar wat aan hebt.. ik zeg het maar :)
|
En de 2e pagina is bereikt :cool:.
|
Hmm toch wel mensen die ik zou willen meeten, maar helaas. Ik zit dan in de Ardennen.
|
Citaat:
|
sjit...dooordeweek, dus kank nie kome....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |