![]() |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 3
|
danke schön, ik doe de aftrap :D
ik draai er op dit moment eentje en ben al flink knetter dus woeiiii zin in meeting (en melkweg) |
Slecht nieuws. Ik kom ook. MUWHAHAH!
|
Citaat:
das ist ja toll :p |
mijn probleem is dat ik NIET stoned achter de computer zit :mad:
*kan wel iets gebruiken nu* geeheeeef. skuuhuuunk. :( |
sstond nie maar wel dronkeeeeee en nog power genoeg voor de hele nacht !! :D:DD:D:D:D:
|
*gevig onder invlied*
|
invloed
|
uhm, mja... De bijster krokandel of menselijke werkelijkheid z'n van hout gisteren gewone mensen.
stoned dus |
Ik ben de tel kwijt... :confused:
Dus iig meer dan ik vingers heb :D:D |
Mijn sjekkie schreeuwt: NEE IK WIL NIET ZONDER WIET OPGESTOKEN WORDEN, maarja, ik ga nu nog niet smoken
|
Ik wil effe iedereen erop attent maken dat op www.jongerensite.nl op het forum ook een forum alcohol en drugs is, als je jezelf dom of achterlijk vindt moet je daar eens lid van worden, en meepraten over drugs en alcohol, echt lachen...
Oja, de kerstman... http://www.highlife.nl/graphics/xmass_ned.jpg |
gisteren naar Luik gegaan met een vriend, kom normaal nooit in het centrum dus het was een hele onderneming om er (stoned) de weg te vinden :d
|
niii ik heb eindelijk het vierde logo
€12,- wiet, voor de meeting dan maar :cool: (y) |
Citaat:
nou nog maar 2 ;) |
Citaat:
Jij bent altijd dronken. Maaareeehh.... neuke? |
ik niet ik heb wel een kater (n)
|
brb :p :D
|
hmmz wie ging er noh nog dauwtrappuh? de hele nacht op ut strand festen mit veeeel drank en wiet :D oja en overal kampvuurtjes...
en ja hur ik ben ook weer kneteer knettter knetuur knetter |
n beetje high
achtig |
Citaat:
Die mensen zijn trouwens wel lekker snel de kast op te jagen :D Uw... en nee trouwens, k ben nu niet stoned. |
muizzz is ineens offline :( dus ik ga maar eens een swinkel draaien misschien komt ze zo online, zo niet.... smoke ik ff lekker relaxed mn swinkel :)
|
jeeuuujjj *stoned*
|
nu even niet
maar *klik* nu is-ie aan dus dat komt wel goed :D |
Citaat:
|
zow lekker jointje smoke met een paar vrienden :cool:
|
Citaat:
On-topic; flink stoned. Als ik weer nuchter ben, stop ik er even twee weken mee... |
2 weken :eek: succes ermee ;)
ik lig stoned achter de computer |
het kan wel wennen zo : )
vitalic - la rock |
oooeh eigenlijk zou ik minderen... ik heb alleen 2 voorgedraaide gehaald, dat wel
en gezellig zitten surfen in de coffeeshop (y) dus technisch gezien zat ik stoned achter de computer... t valt nu wel weer mee :P |
Citaat:
|
http://www.geocities.com/cheffe_eins/ <- click here :cool: :d
ik ben nuchter, maar daar gaan we vanavond nog wel iets aan doen.. |
Nuchter :eek:
maja morgen is er sneller dan vandaag gister was dus dat komt wel weer goed :D Oh en als je dit heel erg stoned leest. Een woord waar je (naja ik igg) op kan Spacen = Oneindig Ja denk daar maar is ff heel diep over na. Muziekje oke ik ga ook maar weer is slapen ofzow |
mwah, ben onderweg... :p
zit te draaien |
:o
|
fribsieeeeeeeeeee
|
*knetter*
|
nee helaas :/
alcohol is ook wel eens leuk voor de verandering (y) njah.. liever een blow eigenlijk : ) |
Kom je knetter thuis zegt je ma ineens:
"We hoorden op tv dat de Nederwiet zo sterk en slecht voor je is dat je er meteen stoned van wordt" Waarom denk je anders dat je het rookt? DUH :p |
|
|
Citaat:
|
dinges: waar is het etje?
oma: het watje? mwahhahahhahahhaha wha veeg me op, neeeee laat me ligghehehehehe :p |
wiet is groen
stuff is grauw ik ben stoned en k'hou van jou! |
wat een dom versje, das net zoiets als rozen verwelken, schepen vergaan, maar onze vriendschap blijft altijd bestaan, heb geen zak met elkaar te maken...
|
ik vin deze leuker:
Roses are red Violets are blue Most poems rhyme But this one doesn't |
het was lang zoeken. maar daarna heb je ook wat :)
|
Pillen zijn mooi
En helpen je door moeilijke tijden Dus in plaats van wiet Mag wausheid hier ook bij? |
wat zijn jullie in een rijmbui zeg!
|
nog niet stoned
eerst naar de shop, maar die is pas om 9 uur open dus ga ik eerst naar een supermarkt en daarna met de trein naar landgraaf morgen sta ik op megaland bij massive attack met een unit can't wait (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |