![]() |
Love Parade 2003: 'Love Rules'
Het was enige tijd onduidelijk of het wel door zou gaan(zoals vaker) maar ze hebben een sponsor gevonden voor die 1.5Miljoen euro.
Wie gaat er dit jaar naar de Love Parade met het thema Love Rules? Waarschijnlijk ga ik met een vriendin heen, via zon arrangement. |
via maten had ik al aardig wat mooie verhalen van de loveparade gehoord, dus er zat niks anders op om er dan zelf ook een keer naar toe te gaan.
vandaag hebben we voor 4 personen dan eindelijk een hotelletje in het centrum van berlijn geboekt. en ik heb d'r zin an!! :) |
Ik ga er ook naar toe samen met 2 vrienden. Gaan wel met de auto want dat is stukken sneller en je zit wat relaxter.
|
**stoute foto's**
et was weer heel gezellig op loveparade dit jaar |
sjonge jonge
|
|
Citaat:
|
Citaat:
We waren per metro in 6 min. op de Ernst Reuter Platz (één van de vertrekpunten van de parade). Welk hotel lagen jullie? |
Citaat:
|
Het staat volgend jaar op de planning. :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje late reactie...maar het was zeker wel vet :). Alleen vond ik het vorig jaar toch een tikkeltje beter.
En we hadden een super hotel dit jaar :). |
[ik ben ook geweest!! super hotel hadden we ook!! errug gezellig!! alleen die muziek.. :eek: :( wat dat betreft zat ik helemaal verkeerd, want ik vond het echt hoofdpijnlawaai!! after all: I had a great time!! de dagen daarna heel veel shoppen en sightseeing in berlijn: met kater.. :) ]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |