![]() |
Cryptopsy - None So Live
Live-album van deze death-metal grootmeesters. Loeistrak en uberbruut, en die nieuwer zanger vind ik persoonlijk een stuk beter dan Mike di Salvo. Deze kan tenminste grunten.
Geen idee of het album inmiddels uit is, maar de betere irc-kanalen hebben hem iig. |
|
dat was maar 1 nummer Rutger... ik heb het hier over het hele album :p
|
je kan in dat topic verder gaan kloontje.
gun mij nou ook eens een topic met meer dan 10 replies |
\m/
MET DANK AAN INFAUSTUS :cool: |
vette shit trouwens, die cd.
|
Absoluut, heb al een groot deel van het concert gezien op internet= :eek: zieke band hoor.
|
Das grappig, ik heb gister nog 'and then you'll beg' aan de collectie toegevoegd.
|
haha haha :O
|
Citaat:
(y) |
Gave band ja!
Hopelijk klinkt die cd beter dan dat optreden in de baroeg paar jaar terug, daar was amper geen noot uit op te maken. |
dat komt omdat je die slappe powermetal gewend bent.
|
och.. toen ik nog zo oud was als jou dacht ik ook dat death metal stoer was enzo..
bands als cryptopsy zijn daar nog (prettige) naweeen van. |
met een drumsolo van Flo Mournier trouwens :D da's pas stoer :p
|
Ik zal eens kijken, het nummer van Infaustus' topic beviel me wel!
|
Citaat:
|
Citaat:
a) van vrienden of bekenden horen gaat lastig als jij de enige metal luisteraar in je omgeving bent. b) legaal sample'tje downloaden kan, maar dat zijn er vaak maar één of twee en vaak niet van het laatste album c) in de cd-winkel luisteren de tering! maar natuurlijk moet je het wel legaal kopen als je het vet vindt! |
die drumsolo heerscht.. (y)
|
Citaat:
|
dat ie zou heersen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
over brute cd's gesproken ja (y)
|
stel je eens voor wat voor ultiem harde moshpit er komt wanneer ze crown of horns inzetten, na de intro :eek:
|
Viel in rotterdam mee.. geluid stond zo hard dat zelfs de diehards met de handen voor de oren stonden haast. Je hoorde de boxen ruizen tussen elk nummer.
|
Citaat:
|
cd hebk binnen geluisterd en toen perongeluk weggesmeten
maar eerst indruk was dat ie goed was |
zeeeeeer vette cd
kheb hem ook al een tijdje en ik moet zeggen.. die drumsolo is BRUUT die nieuwe zanger heeft wel een vette stem.. maar de bruutste stem ever is nog wel van die gast van Vader phobophile en cold hate warm blood vink de vetste van de cd |
Citaat:
|
die kerel van prostitute disfigurement (zelfde als severe torture?) en de zanger van behemoth die hebben pas een brute stem.
|
Citaat:
behemoth is ook wel vet ja(nargal?) |
Citaat:
nee zanger van prostitute is niet dezelfde van severe. en qua brute grunt, luister eens naar malevolent creation, de cd the ten commandments. verder zijn corpsegrinder (latere cannibal corpse) en Chris barnes ( ouwe cc, six feet under) ook zieke zangers |
Deathmetal, ik kan er nog steeds niet naar luisteren... :rolleyes:
|
Ik denk ook niet dat death metal bands zitten te wachten op fans die zinloze ruis tot heilig verklaren.
|
Citaat:
|
He niet fokke met zinloze ruis ja! :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |