![]() |
Drugs van invloed op je muzieksmaak?
Tja, ik dacht er opeens aan.
Ben je naar andere muziek gaan luisteren sinds je een bepaalde drugs (hebt) gebruikt? misschien idee voor een pol? |
Ja, maar ik denk niet dat dit samenhang heeft. Waar het wel mee te maken heeft is de dag dat wij ADSL kregen.
|
mjah nou je t zegt....
ben wel van muzieksmaak verandert... grote verandering ook eigelijk... eerst luisterde ik altijd R&B, Rap, Hiphop, Trance en die shit... en nou luister ik altijd Rock en Metal shit enzow... ook wel zo ongeveer sinds ik regelmatig blowde... |
ik heb GOA zeer leren waarderen :D ;)
|
Psychedelic Trance is koel...
Verder luisterde ik vroeger ik ook veel soorten muziek...maar meestal metal. Nu luister ik echt alles, van abba tot gabba.. Als ik stoned ben luister ik liever rap |
Citaat:
Originele topic btw, mijn complimenten. :) |
Ik heb echt geen id.
In de loop van de jaren heeft mijn muzieksmaak echt uiterst vage wendingen genomen.. van allerlij soorten metal, tot extreme black metal toe, ook hippie/rock muziek, tot allerlij soorten electronische muziek van braindance tot tekno, en daartussen ook nog psytrance en gothic enzo.. maar dit lijkt niet echt sychroon te hebben gelopen aan mn drugsgebruik, al heb ik hier ook veel wisseling in gehad.. Maar bijv. tekno ben ik leuk gaan vinden vanaf t moment dat ik t hoorde, en toen gebruikte ik nouwlijks drugs (op wiet na), maar luister ik nu nog steeds terwijl ik ondertussen zoveel (nieuwe)drugs heb gebruikt.. Tis meer gewoon mn persoonlijkheid ofzo denk ik die de algemene overeenskomsten veroorzaakt.. |
Citaat:
Is braindance! |
Citaat:
Beetje verkeerd geformuleerd misschien. Ik bedoelde dus andere muzieksoorten. Maar bedankt voor de hint, even zoeken naar meer braindance. ;) |
Citaat:
http://www.warprecords.com/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vast wel. Als je veel antidepressiva slikt krijg je zelfmoordneigingen en wil je Satan aanbidden, dus dan ga je naar metal luisteren.
|
Citaat:
helaas ben ik het niet mee eens...... |
Citaat:
|
ik ben trip hop en drum 'n bass veel leuker gaan vinden.
maar of dat door het blowen komt betwijfel ik... |
Citaat:
|
een klein beetje misschien, sommige muziek is gewoon gaver onder invloed
|
GOA is dood, psy leeft!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij bedoeld de stereotype denk ik. kill god --> love satan --> luister metal.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hardcore echt niet om aan te horen als je nuchter ben maar na zo''n lekker snoepje :eek: :D
|
hardcore is altijd goed om te horen :) heeerlijk ( boem boem boem )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |