![]() |
bellen
hoeveel uur zit je gemiddeld per week aan de telefoon met je vrien(in)
|
Per week gemiddeld drie kwartier. Is niet veel want we zien elkaar eigenlijk elke dag (y)
|
elke dag een kwartier/half uur (behalve als we elkaar zien)
|
we bellen bijna nooit, telefoonangst hier... dus ik zou zeggen bij elkaar opgeteld per week misschien wel 5 minuten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij nog minder, 1keer eig maar, en dat was iets van n half uur, 45 min mayb, kweenie, neej 2x eig, naja die 1e ker was ook maar n paar min... :( Naja, wel heeel veel smsjesh en suuuper lange mailtjes, laatst ook weer 15blz :o :D |
Ik bel hem maximaal een uur ong.. tenzij we ontzttend melig zijn en echte oznin gesprekken hebben.. dan kunnen we makklijk heel lang lullen..
|
Citaat:
|
Niet eigenlijk... ik haat bellen!
|
ik heb ook telefoonangst maar door hem is het bijh em een stuk minder. denk dat wel wel aan 5 uurtjes per week zitten soms meer soms minder. zijn ook weken geweest dat het 2 uurtjes per dag was :S
|
heel wat uurtjes.
van hele korte gesprekken tot urendurende gesprekken. alleen mag ik niet meer zoveel bellen vanwege de telefoonrekening dus belt hij nu meestal.. we bellen vaak ffies 's middags en dan spreken we elkaar soms op msn (meestal allebei online, maar veel gesprek is er vaak niet omdat we t soms allebei druk hebben of een van ons en soms niets boeiends te zeggen) en dan 's avonds vaak als ik in bed lig belt ie.. |
Verschilt, de ene week bij elkaar zo'n 2 uur, de andere week net 'n half uurtje.
Het is eigenlijk maar om ff haar stem te horen. Als je wat te vertellen hebt is dat in 't echt toch leuker, en er is ook nog msn, waar we beiden toch wel aardig wat tijd aan verspillen, dus ach. |
In totaal, gemiddeld, denk ik 1,5-2 uur per week. Maar ik zie hem iedere dag; dus heel veel bellen is (vindt mijn moeder :p ) overbodig.
Maar in weken/ weekende dat 1 van ons weg is, dan wordt er gemiddeld wel meer gebeld. |
als we elkaar bellen duurt het niet langer dan 3min :) Beide geen telefoonmensen
-"kom je?" "ja" -"oke!" "tot zo dan..." -"daag! kusje" "jaja jij ook doeii" Ideaal :) |
Citaat:
|
Per dag dikke twintig minuten. :)
|
Ehmzz... gemiddeld toch zeker wel 2 uur ind e week denk ik :)
|
gemiddeld 2 uur, soms langer soms korter
|
Ik denk dat we elkaar zo'n 2 keer per week voor 2 minuutjes bellen, en dan eens per maand voor een uur. Dat komt op 2+2+60/4=19 minuten per week.
|
Ik bel niet meer. Op één of andere manier krijgen we aan de telefoon altijd ruzie, ik zie hem liever gewoon.
|
5 min per maand/2 maanden ofzo
|
Denk ongeveer 5 minuten per half jaar :p Ach we zijn allebei geen telefoonmensen en ik kan zo naar hem toegaan als ik hem iets te vertellen heb.
|
dus...
gemiddeld 20 uur per maand is veel? |
Citaat:
Ontopic: Kort maar krachtig, per week 15 min |
oei...das beetje moeilijk onderwerp....vind heel leuk met dr te bellen en ze kan me ook niet vaak genoeg bellen, maar de rekening wordt beetje hoog....heeel hoog...vrees ik.....dus denk dat we wat meer moeten gaan msnen ofzo..
|
Ik zie 'm redelijk vaak. En hij is niet zo'n beller.
Ik denk ongeveer 2 uurtjes per week. |
we bellen elke dag als we elkaar niet zien voor het slapen gaan.
kan varieren van 20 minuten tot een uur per avond. hmm da`s best veel. |
Ik denk een half uurtje ofzo .. het ligt er maar net aan. We spreken elkaar altijd via internet of zijn bij elkaar. Als we elkaar een week moeten missen hangen we wel heeeel lang aan de telefoon.
|
Spontaan gezellig bellen eigenlijk nooit. En dat terwijl we elkaar maar 1x per week zien.
Als ik dit topic dan zo lees denk ik "hmm.. volgens mij klopt er iets niet" . |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het wel veel, maar niet overmatig veel. |
De laatste tijd bel ik met mijn beste vriendin een stuk minder (eigenlijk helemaal niet) omdat zij het heel druk had met haar examens en ik het heel druk heb met mijn tentamens.
Maar in de hoogtijdagen kan het makkelijk op twee-drie uur per dag neerkomen, dagen achtereen. |
Elke dag wel, maar soms hebben we elkaar gewoon niets te vertellen. Natuurlijk is het niet erg als je niets te zeggen hebt, maar als ik uit zou moeten rekenen hoe vaak wij bellen dan denk ik wel een half uur per dag gemiddeld.
|
per week minstens 7 uur,
want ach, wij zien elkander maar 1 á 2 keer in de maand :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
helemaal erg als je 3/4 van zulk soort vriendinnen hebt.
|
0 uur, hooguit een half uurtje.
ik hou absoluut niet van bellen. ben er zelfs een beetje bang voor. ('zucht moet ik weer bellen...') |
Citaat:
|
Als ik hem niet zie gemiddelde net over een uur, en da's vreemd want hij en ik zijn beiden geen personen die het lang volhouden aan de foon :)
|
Meestal bellen we 2 keer per dag ofzo, een keertje kort en een keertje wat langer.
Hij is niet zo'n beller, en ik ook niet zo heel erg. En trouwens; we zien elkaar elke dag bijna. Per dag zal het neerkomen op een half uurtje ongeveer. |
Ik bel heel weinig, eigenlijk. (ahum!)
Nee, ik ben echt heel erg. Ik vind het gewoon gezellig dus ophangen kan ik niet. Maar het is per maand echt heel verschillend dus kan ik geen uitspraken over doen. hee mries, was wel gezellig gisteravond hè? :) |
Niet. Ik haat bellen.
|
Lang, m'n vriendin zit nu in Portugal en we bellen nog iedere dag minstens een kwartier :D
|
heel soms tot niet. gisteravond toevallig gebeld. maar k zie em elke dag, hij komt bij me in de straat wonen, dan is het ook niet echt nodig. *we smssen en msnnen ook, dus contact genoeg, zouk zeggen*
|
Niet echt mijn vriendin, maar met een zeker meisje hang ik gemiddeld toch wel een half uur per dag aan de telefoon.
|
Citaat:
|
ik hoef niet te bellen...hij woont een paar straten verderop :D :rolleyes: :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |