Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Niet..OngeSteLd...OverSlaaN??¿¿ (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=492187)

o0osweetyo0o 28-05-2003 13:40

Niet..OngeSteLd...OverSlaaN??¿¿

HeyZz!! :)
Miss BeetJe VaGe VRaag..
Maar.. UhMzz.. Ben Al gwoon 2 weken niej meer ongesteld geworde.. sinds dak het moest worden zeg maar..:S
is het ook zo dat je een keer zeg maar ken overslaan ofsow?
Nah Khoor Ut WeL!!!
Buhbaai!!!
kusjes!!

:D

Liesje2 28-05-2003 13:42

misschien zwanger?

o0osweetyo0o 28-05-2003 13:45

NeeJ dat niej.. haha maar overslaan ken tog niej??
hmm benk gewoon ffies te laat zeker;) haha

~lienepien~ 28-05-2003 13:49

Citaat:

o0osweetyo0o schreef op 28-05-2003 @ 14:40:
HeyZz!! :)
Miss BeetJe VaGe VRaag..
Maar.. UhMzz.. Ben Al gwoon 2 weken niej meer ongesteld geworde.. sinds dak het moest worden zeg maar..:S
is het ook zo dat je een keer zeg maar ken overslaan ofsow?
Nah Khoor Ut WeL!!!
Buhbaai!!!
kusjes!!

:D

breezah?!
typ normaal, vrouw!

perseus 28-05-2003 14:43

Nee, je kan het niet overslaan. Waar moet het slijmvlies dan blijven al die tijd, moet dat soms in rook op gaan? :rolleyes:

yatsie 28-05-2003 15:10

Bij mij is het nog veel 'leuker'.
Ik heb twee weken geleden ze een dag gehad (lichtjes) en gisteren weer een dag (lichtjes)....lekker onregelmatig dus. :(
Ik ben van plan even bij de gyneacoloog binnen te springen, het moet er toch een keer van komen, é.
Ga anders ook eens?

Iduna 28-05-2003 15:35

ligt eraan, ben je aan de pil? ben je normaal wel regelmatig? veel stress gehad? enz. enz.

Veenbes 28-05-2003 15:51

Citaat:

*Juliah* schreef op 28-05-2003 @ 16:35:
ligt eraan, ben je aan de pil? ben je normaal wel regelmatig? veel stress gehad? enz. enz.
Klopt, menstruatie kan door verschillende zaken ontregeld worden. Maak je geen zorgen, tenzij je onveilige seks gehad hebt en zwanger zou kunnen zijn.
P.S. typ normaal, leest fijner.

o0osweetyo0o 28-05-2003 15:59

OwKeej.. neej ben meestal regelmatig enzo.. maar het is zeker irri.. want nu ken het steeds plotseling komen.. :( egt shit maja..:(
ook geen onveilige sex gehad ofzo..
nou ja afwachten dan maar..:(

Big Brother 28-05-2003 16:45

hey kind, jou breezah-convertor hapert een beetje, net zoals je maandelijke periode

GeEn PrOblEmO DuZ

Alicia Silverstone 28-05-2003 16:49

Citaat:

perseus schreef op 28-05-2003 @ 15:43:
Nee, je kan het niet overslaan. Waar moet het slijmvlies dan blijven al die tijd, moet dat soms in rook op gaan? :rolleyes:
Tuurlijk kan dat wel, er zijn genoeg mensen die af en toe een paar maanden niet ongesteld zijn.

[trm] 29-05-2003 09:27

Als je hard aan het lijnen bent kan je menstuatie ook nog wel eens een poosje wegblijven. Ik ben een keer drie maanden niet ongesteld geweest en toen weer wel. Alleen als het heel lang duurt, moet je je zorgen gaan maken, want dat is slecht voor je botten.

yatsie 29-05-2003 11:14

Citaat:

[trm] schreef op 29-05-2003 @ 10:27:
Als je hard aan het lijnen bent kan je menstuatie ook nog wel eens een poosje wegblijven. Ik ben een keer drie maanden niet ongesteld geweest en toen weer wel. Alleen als het heel lang duurt, moet je je zorgen gaan maken, want dat is slecht voor je botten.
Het lijnen is slecht voor je botten (osteoporose), maar het uitblijven van je menstruatie toch niet?

[trm] 30-05-2003 18:57

*graaft in geheugen*

het heeft er iets mee te maken dat menstruatie ook een soort van calciumbrondinges is, en uitblijven van menstruatie is dus heel slecht voor je botten. een dieet kan je aanvullen met calciumtabletten, maar het schijnt dat als je niet (meer) ongesteld wordt, dat niet genoeg helpt. daarom hebben oudere vrouwen vaak last van botontkalking.

Qamra 30-05-2003 19:26

Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 28-05-2003 @ 17:49:
Tuurlijk kan dat wel, er zijn genoeg mensen die af en toe een paar maanden niet ongesteld zijn.
Note the ":rolleyes: "

Mag ik aannemen dat als je zegt; "Geen onveilige sex gehad" dat je dus wel gewone sex hebt gehad? Misschien toch een ongelukje..

Verder weten we iets te weinig om te oordelen; ben je aan de pil, lijn je, hoe lang ben je al ongesteld, kun je je klok erop gelijk stellen (heeft mijn oudtante gehad, die werd het standaard op zondag om 11 uur..) of ben je toch al niet zo regelmatig, heb je stress, last van het weer, blablabla....

yatsie 31-05-2003 03:18

Citaat:

[trm] schreef op 30-05-2003 @ 19:57:
*graaft in geheugen*

het heeft er iets mee te maken dat menstruatie ook een soort van calciumbrondinges is, en uitblijven van menstruatie is dus heel slecht voor je botten. een dieet kan je aanvullen met calciumtabletten, maar het schijnt dat als je niet (meer) ongesteld wordt, dat niet genoeg helpt. daarom hebben oudere vrouwen vaak last van botontkalking.

Bestaat er hier info over op het internet?
Ik zou er wel wat meer over willen weten, het komt zo ongeloofwaardig over...(sorry).
Waar heb je je bron vandaan? (graaf nog eens in je geheugen ;):p)

bumblebee 31-05-2003 17:24

Citaat:

phensic schreef op 30-05-2003 @ 17:18:
Bestaat er hier info over op het internet?
Ik zou er wel wat meer over willen weten, het komt zo ongeloofwaardig over...(sorry).
Waar heb je je bron vandaan? (graaf nog eens in je geheugen ;):p)

Toch is het echt wel waar..denk maar aan meisjes die erge anorexia hebben.Daar blijft de menstruatie ook van uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.