![]() |
Niet..OngeSteLd...OverSlaaN??¿¿
HeyZz!! :)
Miss BeetJe VaGe VRaag.. Maar.. UhMzz.. Ben Al gwoon 2 weken niej meer ongesteld geworde.. sinds dak het moest worden zeg maar..:S is het ook zo dat je een keer zeg maar ken overslaan ofsow? Nah Khoor Ut WeL!!! Buhbaai!!! kusjes!! :D |
misschien zwanger?
|
NeeJ dat niej.. haha maar overslaan ken tog niej??
hmm benk gewoon ffies te laat zeker;) haha |
Citaat:
typ normaal, vrouw! |
Nee, je kan het niet overslaan. Waar moet het slijmvlies dan blijven al die tijd, moet dat soms in rook op gaan? :rolleyes:
|
Bij mij is het nog veel 'leuker'.
Ik heb twee weken geleden ze een dag gehad (lichtjes) en gisteren weer een dag (lichtjes)....lekker onregelmatig dus. :( Ik ben van plan even bij de gyneacoloog binnen te springen, het moet er toch een keer van komen, é. Ga anders ook eens? |
ligt eraan, ben je aan de pil? ben je normaal wel regelmatig? veel stress gehad? enz. enz.
|
Citaat:
P.S. typ normaal, leest fijner. |
OwKeej.. neej ben meestal regelmatig enzo.. maar het is zeker irri.. want nu ken het steeds plotseling komen.. :( egt shit maja..:(
ook geen onveilige sex gehad ofzo.. nou ja afwachten dan maar..:( |
hey kind, jou breezah-convertor hapert een beetje, net zoals je maandelijke periode
GeEn PrOblEmO DuZ |
Citaat:
|
Als je hard aan het lijnen bent kan je menstuatie ook nog wel eens een poosje wegblijven. Ik ben een keer drie maanden niet ongesteld geweest en toen weer wel. Alleen als het heel lang duurt, moet je je zorgen gaan maken, want dat is slecht voor je botten.
|
Citaat:
|
*graaft in geheugen*
het heeft er iets mee te maken dat menstruatie ook een soort van calciumbrondinges is, en uitblijven van menstruatie is dus heel slecht voor je botten. een dieet kan je aanvullen met calciumtabletten, maar het schijnt dat als je niet (meer) ongesteld wordt, dat niet genoeg helpt. daarom hebben oudere vrouwen vaak last van botontkalking. |
Citaat:
Mag ik aannemen dat als je zegt; "Geen onveilige sex gehad" dat je dus wel gewone sex hebt gehad? Misschien toch een ongelukje.. Verder weten we iets te weinig om te oordelen; ben je aan de pil, lijn je, hoe lang ben je al ongesteld, kun je je klok erop gelijk stellen (heeft mijn oudtante gehad, die werd het standaard op zondag om 11 uur..) of ben je toch al niet zo regelmatig, heb je stress, last van het weer, blablabla.... |
Citaat:
Ik zou er wel wat meer over willen weten, het komt zo ongeloofwaardig over...(sorry). Waar heb je je bron vandaan? (graaf nog eens in je geheugen ;):p) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |