![]() |
Het kleine 'ijsjes' topic
Tis weer es mooi weer en dus tijd om ijs te eten.
- Waar eet je het liefs ijs? - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? |
Mag ik aannemen dat het over schepijs gaat??
Chocola, vanille met chocoladestukje (ja stradinges ja..), aardbei, mokka.. Standaard dingen dus :) Ijs is overal goed te eten! 2 |
- Waar eet je het liefs ijs?
Overal, waar het maar kan. - Wat is je Favo ijs? Hmm, magnum, solero, waterijs. - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? Hmm, 3 ofzo. :) |
mijn favoriete smaken zijn choclade en citroen
maar die gaan absoluut niet samen dus haal ik vaak 1 ijsje met een bolletje chocolade en 1 ijsje met een bolletje citroen :D |
Maakt niet zoveel uit. ijs = ijs = lekker :p - Wat is je Favo ijs? Italiaans en dan aardbei en strachiatella (of zoiets) en ook nog heel veel andere smaken :D . Maar ik vind ander ijs ook lekker. - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? Zoveel mogelijk :D , maar meestal 2 of 3. |
Het liefst aan het water, de branding van de zee of met m'n voeten in het zwembad. Favoriete ijssmaak bij schepijs is kersen, vanille en chocolade zijn ook lekker, zoveel mogelijk bolletjes, meestal. Verder Magnum... mm, die pure en dan als je dan de eerste hap neemt *krak* mmm... :o
|
waar?
Overal waar het kan, maar liefst waar ergens waar ik relaxed lig of zit, in fijn gezelschap :cool: . soort? Liefst chocolade-ijs of vanille-ijs-met-chocolade-koekjes-erin of banaan :cool: . Anders is een magnum met nootjes altijd lekker of een witte gaat er ook wel in. hoeveel? 2 bollen, meer krijg ik meestal echt niet op :rolleyes: |
Ik eet het overal en meestal neem ik 2 bolletjes straggiatella :)
|
Met mooi weer, gewoon, een lekker peren waterijsje.. of een sundae ijsjes met chocolade saus :o
En als ik luxe wil doen, naar een ijssalon, caramel, chocola, banaan, hazelnoot... of thuis Ben & Jerry's (alles behalve met fruit :o ) |
eten en drinken ->?
- Waar eet je het liefs ijs? overal :) - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? Framboos, waterijsje. :) En vanille en stragiatella schepijs - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? Altijd twee, of als ik alleen voor de sier een ijsje neem of weinig zin heb één bolletje |
Eten & Drinken?
- Waar eet je het liefs ijs? Overal, als het maar een leuke plek is :) - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? Schepijs - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? Zoveel mogelijk :o |
- in de zon
- festini & raket. en schepijs - altijd 2. minder is gewoon te weinig :p en meer dan smelt het |
Waar: Overal!
Favo: Waterijs, maakt niet uit wat |
raket-ijs en Swirl-ijs zijn m'n favoriete ijssoorten.. :)
In de zomer neem ik het liefst iedere dag een paar raket-ijsjes én een Swirl. Wat de Swirl betreft neem ik altijd vanille- & aardbeienijs met aardbeien, witte chocola en disco-dip erbij. Wat schepijs betreft neem ik altijd 1 bolletje citroenijs, 1 bolletje straciatella (ik kon nergens vinden of dat nou met 1 of 2 c's moet :o) en 1 bolletje koffie-smaak. |
Citaat:
-waterijs (speedy) , magnum (met nootjes), solero (zo'n zakje) , softijs mét slagroom :D -uhm gewoon 1 ijsje vind ik genoeg hoor |
Buiten :p
Amarena :D :D :D 2 of 3 |
zit nu een zelfgemaakt ranje ijsje te eten :D (y)
- Waar eet je het liefs ijs? - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? -thuis of bij een cafeetje ofsow -schepijs en gwoon zoals magnums en cornettoos -1, soms 2 |
In de zon, aan de boulevard met uitzicht op de helderblauwe zee. - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? Solero *slurp*, Winner Taco en Cornetto Aardbei. - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? ééntje :p |
raketten (y)
|
Citaat:
Dat is dan ook gelijk mijn favo smaakje samen met yoghurt. Het maakt mij niet zo veel uit waar ik mijn ijs haal. Nu bij Barto's. Meestal 2 bolletjes.. aangezien ik dan mijn beide favo smaken kan eten :) |
Bij Ciao in Roosendaal, of Roma in Essen (België) - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? Water: raket of Fruit Joy Schep: Cotroen en Chocolade (ow ja, en drop!) - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? Euhm, meestal 2, maar soms 3 |
Citaat:
|
- Waar eet je het liefst ijs?
Talamini in Deventer - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? Talamini (Italiaans schepijs) - citroen Calippo Sinas - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? 2 à 3 |
Marinello, of een bepaalde ijssalon in Utrecht. (naam vergeten..) - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? Mango, passievrucht en meloen ijs.. - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? 2 |
"drie bollen schepijs graag meneer, eentje vanille, eentje mokka en eentje strat ... stratiatellllla :)"
:D |
- Waar eet je het liefs ijs? Bij het zwembad, op het strand en eigenlijk overal waar het warm is
- Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? Citroenijs en Strachiatella (of hoe je het ook mag schrijven) - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? Bovenstaande neem ik altijd samen |
Citaat:
|
Waar ik het het liefst eet boeit me niet, wanneer ik maar zin heb. Chocolade, Mokka, aardbei en banaan zijn mijn favo smaken. Meestal 3 bolletjes :)
|
Citaat:
raket |
waar - overal
het liefst - softijs, schepijs, lik-ijsje hoeveel - zoveel mogelijk :p |
-thuis en op het strand
-schep -2 |
- overal
- schepijs 2, yoghurt en bosvruchten in zo'n bakje, van die Italiaan :) |
overal, als het warm is - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? schepijs, magnum, die peer/appel ijsjes - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? 3 (chocolade, citroen, meloen) |
Citaat:
Ga mijn nichtje komende week weer opzoeken in Deventer en hebben al weer besloten bij Talamini ijs te gaan eten :) |
ijs is altijd en overal lekker behalve als het koud is
|
Citaat:
-allebei schep: yoghurt, water:pereijsjes -2,3 meestal |
- Waar eet je het liefs ijs? zolang ik maar honger heb.
- Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? citroen - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? 2, 3licht aan me geld amar ik hou niet zo van ijs kopen. en ijs eten alleen het ijs zelf dat dingetje waar de ijs in moet haat ik. |
waterijs: speedy's en raketten. oew
schepijs: ehm gewoon chocola drie keer :D |
schepijs: citroen+vanille-roomijs+maple walnut
|
buiten - Wat is je Favo ijs(schep/water etc)? waterijs, en dan het liefst raket, en italiaans schepijs - Eventueel hoeveel bolletjes ijs neem je? 2 |
Citaat:
ijs is ook erg lekker bij talamini in winterswijk of bocholt |
Citaat:
meloen / banaan/ bosvruchten 3 (y) *Marlies wil ijs* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |