![]() |
dunja en desi
woensdag 19.00 uur
|
dat is leuk? Vertel er eens wat over!
|
dat is erg leuk.
het gaat over 2 vriendinnen die totaal anders zijn,de ene is turks(?)(dunya) en de ander(desi) nederlands. desi is zo n echte amsterdamse meid(speelt zich af in de bijlmer) met een grote bek en stoer doen enzow en dunya is rustiger. samen maken ze herkenbare dingen mee zoals:eindexamen doen,verliefd zijn en het is gewoon erg leuk:D |
ja dunya en desie is echt lachen vooral die moeder van desie (y)
|
Ik heb het laatst ook eer keer gezien en vond het toen wel grappig. Vooral die moeder :D
|
ik vergeet het steeds, heb het nog maar 2 keer gezien. heel jammer want het is een hele leuke serie :cool: :)
|
Citaat:
|
Het is wel grappig als er toch nix anders op tv is..
|
Jah erg leuk altijd! Ze maken de domste dingen mee :)
|
dat meisje met die blonde krulletjes (geblondeert) zat bij mij in de klas, verschrikkelijk wijf :|
maar verder vind ik die serie wel grappig |
Coole serie (y)
|
Lekkerding die Desi :o
|
Citaat:
|
jaah dat is vet koel, had ik twee weke gelde ook al gezien , maar ik dacht dat het gewoon een korte film was...
is toch dat ze met de trien naar Istanboel gingen>? en allemaal dingen meemaken..? |
Citaat:
|
Citaat:
ow, cool, welke richting deed je toen? haalden ze goede cijfers? |
Citaat:
het is een heel leuke serie, alleen ik mis het ook vaak :( |
dat vind ik nou echt een leuke nederlandse serie! Heerlijk realistisch :) vooral die ma is lachuh.... :D *ik moet nu alleen bekennen dat ik het altijd mis, heb het nog maar 2 keertjes gezien :o *
|
Echt zo'n serie die ik wel een klein beetje zou willen volgen maar om een of andere reden het nooit zover komt
|
het is elke woensdag om 19:00 op nederland 3:)
en zaterdag om :16:30 is de herhaling van woensdag (y) |
Citaat:
|
mjah, heeft ik ook gezien, maar ik vergeet het steeds op de een of andere manier.. das stom, want ik vind het onwijs leuk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk aan de ene kant een verschrikkelijk programma wat nergens op slaat. Maar toch heeft het iets waardoor je het gaat volgen...
|
Citaat:
|
het speelt trouwens in Amsterdam Noord en niet in de Bijlmer.
|
Met die zogenaamde blinde jongen was echt lache!! En dan die moeder van Desie die Marokkaanse vrouwen Nederlands gaat geven. 'Schuif es op, moppie!' :D :D
|
Ik vond de afl. die ik gezien heb erg leuk. :) Alleen vergeet ik het gewoon vaak te kijken.. :o
De herhaling is toch zaterdagmiddag? |
Citaat:
maareuhh 1x gezien toen da moest, was wel leuk. |
zag gisteren een stukkie en die dunya is best wel een lekker ding! gaan ze vaker naar een zwembad? :D
|
Citaat:
|
En de serie: heel erg leuk!
|
leuk :)
|
zapte er laatst toevallig langs en ik bleef plakken, is wel leuk ja :)
|
dunja en desi --> (y)
Maarja...ik ga toch voor Desi ;) |
Verschrikkelijke serie. Heb afgelopen week een aflevering gezien (over die blinde jongen) en erger me echt dood aan dat white trash kind en die aso moeder. Heel erg lomp en niet origineel.
De humor is trouwens ook super lomp... haha lachen ik zet een blinde jongen voor gek (dat hij niet blind was wist ze toen nog niet) Dat blonde meisje ziet er zo ontzettend lelijk uit... ongelofelijk gewoon |
ik kijk t ook altijd en vind t erg leuk,
|
Ik vergeet t gewoon elke keer te kijken. :o Vanavond maar weer een poging wagen. :D
|
Citaat:
die moeder is idd geweldig.. en die daisy, das gwoon grappig zo dom dunya is trouwens heel mooi meisje.. mooi hoe die man keek toen bleek da daisy zich in wilde laten schrijven als model en nie dunya zoals hij dacht...echt zo van.. uhmmz jaah jij... :S |
ik vergeet het altijd te kijken...
vanavond ga ik het wel kijken denkik |
Kvind dat blonde mens (Desi dus) helemaal niet Nederlands lijken, maar ook buitenlands. Hadden ze wel wat beter kunnen casten :P
|
die aflevering van de 19e viel me een beetje tegen, maar ik moest wel lachen om die sene bij die bushalte.
Die blonde moeder zit in een lekking met naast haar allenmaal boodschappentassen rokend te wachten in een bushokje. Er kijk steeds een meisje naar haar. Zegt de moeder van dat meisje tegen haar dochter: "Felisetie niet kijken naar die mevrouw, die mevrouw kan er ook niets aan doen dat ze van die vieze sigaretten moet roken, daar wordt ze hardstikke ziek van". Vervolgens stopt die blonde moeder met roken maar dat valt tegen.......... |
ja dat vodn ik ook het enige "interessante" in die hele aflevering. als alles zo is als dat, is het toch mooi bagger.
denkikzo. |
ja en het was redelijk lomp dat desi van die stoel viel:D
haha dat gezicht van dunya :waar is desi nou weer :eek: :confused: |
Jaaja dat was grappig, vind het echt geweldig leuk, maar soms vergeet ik 't wel eens.
|
ontzettend leuk. gewoon omdat veel mensen zich erin kunnen verplaatsen denk ik. Het is gewoon "het dagelijks leven" van veel mensen van de leeftijd van dunja en desi. Ook leuk om het verschil tussen 2 culturen te zien.
|
Vooral beide moeders en de verschillen tussen de culturen zijn leuk om te zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |